Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou die hulp van de psychiater niet lang meer duren? 'k Denk niet dat het heel verstandig is er nu mee te stoppen, een andere hulpvorm werkt misschien beter voor je? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben opgenomen geweest in Dordrecht, misschien dat ik daar terecht kan. Daar is het tot 21 jaar. Het is alleen buiten mijn regio, dus die kans is zeer klein. Ik ga het er in ieder geval met mijn psychiater eerst over hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien dat je hier wel iets vindt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat iets niet afhankelijk is van of iemand wel of niet een privé psycholoog is...het zal per persoon afhankelijk zijn...alleen iemand die niet bij een instelling werkt, heeft het 'voordeel' (of het nadeel, ligt er aan) dat hij of zij zich niet aan de ideeën en de manier van werken van een instelling hoeft te houden. Je kunt dus meer iemand zoeken die bij je past. Denk ik. En misschien moet je het wel helemaal in een andere hoek zoeken...? (Bv. creatieve therapie (ik zeg maar wat, dit komt nu in me op omdat daar een topic over is ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Eend: Ik begrijp dat je niet zo'n prettige ervaring met een zelfstandig gevestigde hulpverlener hebt. Zou je daar (als je dat zelf tenminste wilt) iets meer over kunnen vertellen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
droom / 2e leven / heb hulp nodig JoeyFischer | 41 | 21-01-2013 14:25 | |
Psychologie |
wat ik hier ooit heb geschreven diane | 11 | 11-08-2005 23:31 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Psychologie |
Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder? Miracle | 33 | 05-01-2003 21:56 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |