Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mijn vriendin heeft de laatste tijd ook dingen meegemaakt waardoor ze veel dingen doet slaan schoppen schelden snijden
![]() ![]() toen ben ik een x een dagje met haar weggeweest en heb veel met haar gepraat en veel lol met der gehad nu heeft ze weer beetje plezier in der leven en dat doen we nu 2x in de week..
|
Verwijderd
|
Haar liefde geven...
Je kunt er waarschijnlijk niets aan doen... Maar waarschijnlijk als je der duidelijk hebt gemaakt dat je het zo erg vindt, en als ze echt van je houdt en ziet dat het jou sloopt.. dan probeert ze dit gedrag wel te veranderen... En das behoorlijk moeilijk ![]() Dus je moet even geduld hebben! Verder moet je niet het idee hebben dat al die narigheid door jou komt, het komt vast door haar hele situatie, en dat alles haar teveel wordt... En verder... Als ze echt van je houdt, loopt ze niet weg als jij je problemen bij haar uitstort, of bij haar uithuilt, of wat dan ook. dat vindt ze waarschijnlijk alleen maar fijn, dat geeft haar aan dat je der vertrouwt, en dat je der echt nodig hebt. Dat laat haar zien dat ze iets voor je kan doen, en dat is heel belangrijk. Zij wil gewoon dat jij alles bij der kwijt kan... Dat moet ook kunnen... Anders geeft het haar het gevoel dat je het niet bij haar kwijt kan... en dat is pijnlijk ![]() Ze moet waarschijnlijk zien dat ze iets voor je kan betekenen, dat ze jou dat stukje kan geven waar jij alles kwijt kan. Zoals jij dat wel bij haar kunt. En je zult zelf ook wel weten dat het helemaal niet erg is om de problemen van je vriendin aan te horen.. Als je het wel erg vindt, moet je dat aangeven, zodat zij er rekening mee kan houden.. Als je het allemaal nog niet bij haar kwijt kan/wil/durft.. whatever... en je vraagt der om tijd, geeft ze je die echt wel! Dat begrijpt ze zeker weten... Als je echt van der houdt, wat wel aan dit topic te merken is, en zij houdt ook van jou... Dan komt het echt goed met jullie... En op een gegeven moment krijgen jullie een relatie waarin je je helemaal honderd procent kan geven.. lichamelijk en geestelijk. En dan kun je alles bij elkaar kwijt, negatief en positief! Dat is toch waar iedereen naar zoekt... Volgens MIJ kun je dat vinden... in haar... Maar je moet haar wel vertrouwen.. En als zij zegt dat je het wel bij der kunt lozen, moet je niet toch steeds bang blijven.. want ze liegt er vast niet over... En dat het tijd kost is logisch, dat zou iedereen begrijpen... Maar probeer het in ieder geval.. want het is echt heel veel waard. Zowel voor jou als voor haar... Ik neem aan dat je het fijn zou vinden om alles bij der uit te storten? .. Dat moet kunnen, daarvoor houdt ze van je... Het is niet iets dat je bij der dumpt, het is juist iets dat je der geeft... Zij zou het gigantisch mooi vinden als je het bij der kan lozen... Het is geen probleem voor der.. geen extra probleem iig.. En ze laat je der echt niet om vallen..echt... |
![]() |
|
![]() |
wat je ook doet, laat haar er niet alleen mee staan!!!! ga met haar praten, probeer haar op alle manieren die je kan bedenken te helpen, je weet misschien zelf niet wat voor een steun je aan haar geeft dan, maar als ze weet dat ze een schouder heeft om op te leunen kan het allemaal nog goed komen!!!!!
probeer het!! ik heb het namelijk ook gehad en ik had steun aan die ene persoon in me leven!! suc6! -x-us Ulimecia
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me nou niet voorstellen dat jij je vriendin gaat dumpen als ze even niet goed in haar huid zit... ![]() En daarbij: niets van dit alles duidt op manische depressiviteit ![]() Zoals op psychologie al is vastgesteld: Je hebt er de ballen verstand van! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |