En als je leraar het nog steeds niet uitlegt, dan is dit forum er natuurlijk altijd nog..
Ik heb zelf geen Ti-84, dus als ik een fout maak, verbeter mij gerust. Okee, zoals Es het zei: je moet een andere mode hebben. Druk dus op 'MODE'. Als het goed is krijg je een aantal rijtjes waar in elk van die rijtjes één mogelijkheid is geselecteerd. Ga nu naar de vierde rij, degene met 'Func Par Pol Seq'. Beweeg vervolgens met de pijltjes naar seq en druk op Enter. Als je nu op de 'y=' knop drukt zie je dat er iets heel anders staat dan eerst. Hier kan je alles met recursie-vergelijkingen invullen.
nMin is de n waar de rekenmachine mee moet beginnen en vervolgens gaat doorrekenen. Bij u( n ) kan je een recurrente betrekking invullen. Dus bijvoorbeeld 'u(n-1)+2', dan heb je dus de betrekking 'u( n ) = u(n-1)+2'. De 'u' zelf kan je vinden bij de 7 op je GR. Druk gewoon 2nd-7 en dan heb je hem (gebruik niet de grote letter U!). De kleine 'n' kan je vinden bij de 'X, T, q, n' toets (q is niet het goede symbool, maar ik kan hem even niet vinden).
Wil je er dus bijvoorbeeld 'u(n-1)' er in zetten dan is dus gewoon 2nd-7-haakje openen-X,T,q,n-haakje sluiten- klaar is kees.
Bij u(nMin) kan je letterlijk de beginwaarde van de rij invullen. De rij zelf begint dus bij u(nMin) en n bij nMin. Als je vervolgens bij Table kijkt, dan krijg je een tabel van u( n ) bij verschillende waarden van n.
Voor w en v ( n) werkt het ongeveer hetzelfde.
Nou, ik hoop dat je vraag volledig is beantwoord.