Oud 04-01-2005, 16:31
Silvie
Silvie is offline
Ik vind nu al 3 maanden ongeveer een jongen erg leuk. Ik 'ken' hem eigenlijk vanaf me 15, maar het contact is toen een beetje verwaterd. Nou heb ik hem dus weer een aantal maanden in mijn msn. Ik zie hem elke week (want hij werkt dus in een winkel waar ik regelmatig kom). Afgelopen week keek hij me aan en knipoogde hij naar me. Heel verlegen, dat wel. Als ik hem dus in het echte leven zie komt hij heel erg verlegen over. En dat bevalt me wel. Liever dan dat patserige gedoe.

Maargoed, op msn is hij dus het tegenovergestelde. Hij doet heel stoer en zegt dat hij me leuk vindt (oke, dat merk ik ook wel als ik in die winkel ben, vooral de laatste keer). Maar, op msn komt hij redelijk playerig over. Hij heeft ook gezegd dat hij met me wil afspreken. Aangezien ik wel een aantal keer ben gebruikt (net doen alsof ze je leuk vinden maar dat dan niet menen), ben ik bang dat dat mij weer gaat gebeuren. En vooral omdat hij zo playerig over komt op msn. In ieder geval. Hij doet zo al tegen mij vanaf het begin op msn (en dit is dus inmiddels al 3 maanden bezig). Hij weet dat ik er niet zomaar in trap, maar hij blijft gewoon volhouden om af te spreken.

Wat zouden jullie doen in deze situatie? Toch een keer met hem afspreken en dan kijken hoe hij doet? Of meteen de hele zaak afkappen en verder gaan met mijn leven? Ik weet het echt niet, want dit is weer de eerste keer sinds hele lange tijd dat ik echt weer iemand leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 16:34
Verwijderd
je kan altijd met iemand afspreken en met een gevoel in gaan dat je hem leuk vind maar het kan ook altijd tegenvallen..beetje kat uit de boom kijkend en je merkt het vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 16:38
WolterB
WolterB is offline
Je kan met m afspreken, maar dan moet je m wel duidelijk maken dat je niet met je laat spelen door hem.
Probeer afstandelijk te doen totdat je weet hoe hij echt is, want zijn gedrag op MSN is niet je van het en als je dan playerig overkomt, weet je nooit hoe hij irl is.
In een winkel moet hij zich aan bepaalde regels houden en op msn niet.
Hoe het zal zijn als jullie wat afspreken is afwachten. Niet geschoten is altijd mis zeggen ze, maar weer wel voorzichtig.
Oud 04-01-2005, 16:46
The0
The0 is offline
ik zou er gewoon voor gaan. Je hoeft immers niet perse iets met hem te nemen als je besluit een keer af te spreken toch?
Oud 04-01-2005, 16:47
waves
waves is offline
probeer het maar. op hun werk en op msn zijn mensen lang niet altijd zichzelf.
Oud 04-01-2005, 17:08
Multilot
Multilot is offline
gewoon afspreken en hem dus beter leren kennen.
Misschien zou je hem een keer kunnen zien met uitgaan, dan heb je nog een uitvlucht als het niks is
Oud 04-01-2005, 17:36
Freestyler*
Freestyler* is offline
ach jah
als je hem ook echt leuk vindt, kun je misschien een keer afspreken.
Maar er dan niet te hoge verwachtingen van hebben.

persoonlijk zou ik ook heel erg twijfelen
gevoel fout = jongen fout
bleek bij mij al eens te kloppen
Oud 04-01-2005, 17:40
filia dei
filia dei is offline
Gewoon 'n keer afspreken, maar je niet meteen hopeloos aan 'm hechten. Gewoon kijken hoe hij is, of het wat kan worden, of jij 'm leuk genoeg vind om wat mee te beginnen, etc.

En zoals hij op msn doet hoeft hij lang niet altijd in 't echt te zijn. Ik ken daar zoveel voorbeelden van. Mensen die op msn leuk lijken maar 't in het echt niet zijn. Of waar ik op msn totaal niet mee overweg kan waar ik irl onwijs mee kan opschieten.
Dus... succes
Oud 04-01-2005, 17:45
Verwijderd
jij zet gewoon de eerste stap van een keer afspreken, en de rest laat je aan hem over. kijken of hij ook uit zichzelf op je afkomt. zou ik doen, tenminste. niet teveel moeite er in 1 keer in steken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:05
Sade
Sade is offline
Hmmm ik heb een tijdje een vriendje gehad dat op msn en via smsjes altijd gladde praatjes had, maar in real life nooit iets te melden had. Was snel over dus
Oud 07-01-2005, 22:06
Verwijderd
Je weet hoe playerig gedrag eruitziet.

Wat al eerder gezegd werd: gevoel fout = jongen fout.

Dat lijkt mij genoeg om niets met deze persoon te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 22:09
tsip
tsip is offline
Houdt je kanker bek toch te zeiken
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 22:10
tsip
tsip is offline
Citaat:
Silvie schreef op 04-01-2005 @ 17:31 :
Ik vind nu al 3 maanden ongeveer een jongen erg leuk. Ik 'ken' hem eigenlijk vanaf me 15, maar het contact is toen een beetje verwaterd. Nou heb ik hem dus weer een aantal maanden in mijn msn. Ik zie hem elke week (want hij werkt dus in een winkel waar ik regelmatig kom). Afgelopen week keek hij me aan en knipoogde hij naar me. Heel verlegen, dat wel. Als ik hem dus in het echte leven zie komt hij heel erg verlegen over. En dat bevalt me wel. Liever dan dat patserige gedoe.

Maargoed, op msn is hij dus het tegenovergestelde. Hij doet heel stoer en zegt dat hij me leuk vindt (oke, dat merk ik ook wel als ik in die winkel ben, vooral de laatste keer). Maar, op msn komt hij redelijk playerig over. Hij heeft ook gezegd dat hij met me wil afspreken. Aangezien ik wel een aantal keer ben gebruikt (net doen alsof ze je leuk vinden maar dat dan niet menen), ben ik bang dat dat mij weer gaat gebeuren. En vooral omdat hij zo playerig over komt op msn. In ieder geval. Hij doet zo al tegen mij vanaf het begin op msn (en dit is dus inmiddels al 3 maanden bezig). Hij weet dat ik er niet zomaar in trap, maar hij blijft gewoon volhouden om af te spreken.

Wat zouden jullie doen in deze situatie? Toch een keer met hem afspreken en dan kijken hoe hij doet? Of meteen de hele zaak afkappen en verder gaan met mijn leven? Ik weet het echt niet, want dit is weer de eerste keer sinds hele lange tijd dat ik echt weer iemand leuk vind.
WIE WIL WAT MET ZON LELIJKE SLET ALS JIJ?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 22:15
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
tsip schreef op 07-01-2005 @ 23:10 :
Is het je nog niet gelukt te worden gebanned?

Ontopic: Ik ben zelf een jongen, maar ik denk dat hij zich op het internet sterker voelt. Dat heb ik zelf ook wel. Je moet em gewoon een keer echt spreken in het normale leven. Daar zul je hem echt zien, lijkt me. (tenminste, mijn MSN ik zit in mijn computer).

Ik denk dat hij MSN en Internet als uitlaat gebruikt voor wat hij wil zijn. (uit je verhaal). Effectief lijkt me om een vriendin mee te nemen die zelf een vriend(in) heeft, dan kan je normaal praten over oppervlakkige dingen en zijn meningen leren. Als je dat bevalt kan je altijd em nog meer zien.
Oud 07-01-2005, 22:29
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
sneu figuur...

TS, spreek sowieso met die jongen af, dan kom je er snel genoeg achter hoe hij is en als zijn persoonlijkheid je bevalt ga je verder, anders kap je het weer af. maar als je hem leuk vindt ga je niet hem negeren omdat je bang bent dat hij een player is! iemands persoonlijkheid over msn is meestal totaal anders dan hoe iemand is in het echt, dus oordeel niet te snel over hoe hij is enkel gebaseerd op deze gesprekken.
Oud 08-01-2005, 00:40
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Citaat:
Ga je mond zepen stuk vreten
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 08:10
Verwijderd
Citaat:
ben jij nu nog niet dood??????
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 09:13
Blaatkop
Blaatkop is offline
Als een forumbazin/baas nou eens het ip-adres post van die tsip...

om terug te komen op TS... ik zal eerlijk zijn ik kom ook playerig over op msn maar in het echte leven ben ik dat niet ben ik gewoon gevoelig.. dus tlijk moet je een keer met hem afspreken.. en kijken hoe het voelt....
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 12:06
OceanEye
OceanEye is offline
Ik zou het doen en gewoon kijken hoe hij in het echt is. Op msn kan je ook heel anders zijn dan in het echte leven. Het is sowieso al goed dat je alert bent en dat je weet wat er zou kunnen gebeuren.
Oud 08-01-2005, 12:09
Verwijderd
je kan em ook op msn es recht op de man afvragen waarom hij zo opie jopie doet op msn, en dat je weet dat hij in het echt niet zo is. En idd zeggen dat ej niet wilt dat hij met ej speelt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:51
XirmaX
XirmaX is offline
ik had niet afgesproken, ik heb ook vaak wat afgesproken met jongens en had achteraf heel veel spijt, want hij wou met iedereen wat afspreken, dus ik baal er egt van dat ik ooit met hem heb afgesproken, hij wil steeds weer afspreken, ook nu, en nog 2 andere jongens ook, ze zijn allemaal ouder dan mij en ik durf het niet eens, ik heb ook wel vaak gedacht dat het loverboys zijn.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten