Oud 10-01-2005, 18:38
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Ik heb een oud mobo opgegraven en heb nog een pctje in elkaar geflanst, alles in orde tot hij boote. Maargoed msi heeft fijn diagnostische ledjes erop geparkeerd waardoor de oorzaak van de niet boot kan worden gevonden. Maar ik heb de manual niet meer, en de gedownloade manual van de msi site is incompleet en juist de tabel van betekenissen mist hij.,

Dus: wees lief en tover een tabel met codes
Oud 10-01-2005, 20:11
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja ik heb hier ook nog een paar K7T Turbo's (MSI-6330). Maar kga nu niet in mn kastje naar die manual zoeken. Misschien vanavond of morgen.
Oud 10-01-2005, 21:26
M@rco
M@rco is offline
Hou op over die dingen... ben ongeveer een dag bezig geweest om een Sempron 2600+ op een MSI KT6V aan de praat te krijgen. Als alle 4 de LEDjes rood zijn betekent het iig dat óf de CPU dood is, óf je bent vergeten om de 4-pins powerconnector op het moederbord aan te sluiten...

Ding is helaas van een vriend van me, dus handleiding heb ik niet...

Edit -- en als je nou ff van de MSI site de manual van de KT6V-LSR plukt, dan staat het daar uitgelegd (ik neem tenminste aan dat die LEDjes gewoon hetzelfde werken).

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 21:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten