Oud 04-01-2005, 18:27
eliseeee
Hai mensen.
Ik moet alweer bijna mn CKV PO inleveren, maarben zoals altijd weer te laat begonnen..
De opdracht is een ruimtelijk object met kleur...en ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet? Vind de opdracht nogal breed en kan niks verzinnen..ben ook niet echt creatief qua het bedenken van PO's.
Hebben jullie ideeën wat ik kan maken??
Alvast bedankt,

Groetjeeesssssssss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 23:58
xineof
xineof is offline
Wat vind je van een bauhaus-object? Het bauhaus was een stroming/instelling begin deze eeuw (jaren 20-30) die zich vooral richtte op functionaliteit en zich ook erg met kleur bezig hield. Mij ljikt het in ieder geval erg leuk om bijv. zoiets te maken:

[URL=http://supergarv.de/dhtml/galerie/3d/b64imgaW1hZ2VzLzNkL21lZGl1bS9zdHVobC5qcGc=[/URL]
Oud 05-01-2005, 16:31
*oma*
*oma* is offline
popart is ook
Oud 06-01-2005, 19:39
eliseeee
jaa xineof, ziet er wel oke uit, maar is denk ik wel een groot iets om te maken en it moet volgende week al af dacht ik..dus meer iets kleiners en simpelers..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:00
xineof
xineof is offline
Citaat:
eliseeee schreef op 06-01-2005 @ 20:39 :
jaa xineof, ziet er wel oke uit, maar is denk ik wel een groot iets om te maken en it moet volgende week al af dacht ik..dus meer iets kleiners en simpelers..
Probeer een miniatuurstoel. En maak er dan een spaarpot van. Ofzo.

Oud 08-01-2005, 20:04
brinta
brinta is offline
kleur object
kleur->verf->verfwaaier
gigantisch kleurpotlood
gigantisch schilderspalet met op de plaatsen van de kleur moodboardjes in 1 tint
haarverf->iemand die haar haar verft
een vergrote poparty strip maken op papier en deze plaatjes aanbrengen op een kubus
een object dat je kunt draaien zodat de toeschouwer zijn gewenste kleur kan uitkiezen
3 kijkdozen maken van een interieur, 3 keer verschillende hoofdkleur gebruiken in de inrichting fröbeldefröbel
een poppetje maken en bodypainten
een totaal grijs object met heel kleine, felle kleurdetails of een boodschap erop in een felle kleur
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 12:24
eliseeee
wat zijn moodboardjes?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten