Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat zal nog per medium verschillen, ik doe de richting beeldend en die wordt op mijn school (HAN) samen met het medium drama het meest gedaan, en waar naar mijn weten ook het meeste werk in te vinden is. Maar ik dat is in jouw geval (TS) pas een zorg voor over 2 + 4 = 6 jaar, dus dan zal het allemaal nog wel meer zijn. Qua vakkenpakket nu lijkt me inderdaad wat belleblaasbel zegt Cultuur en Maatschappij het meest voor de hand liggend aanvullend met óf beeldende vorming/tekenen óf muziek (aansluitend op welke richting je wilt kiezen natuurlijk) en als je voor drama kiest, dan zal het niet uitmaken, want muziek/beeldend kom je allebei nog wel eens tegen tijdens je opleiding. Daarbij is het denk ik wel verstandig dat als je voor drama kiest je aan te melden bij een toneelvereniging o.i.d. omdat je daardoor erg veel ervaring op doet. Wat ik over de opleiding zelf te vertellen heb.. (ik doe dus beeldend) is dat ik het echt enorm gaaf vindt, voor mij is het echt de perfecte combinatie van vakken. Qua school zelf (HAN en dan met name de afdeling CT) valt het een beetje tegen. Het is nu ontzettend een zooitje ongeregeld, en je weet nooit echt waar je aan toe bent. Maar dat zal ook wel loslopen op een gegeven moment. Het is in ieder geval een grote leuke bedoeling. ![]() ![]() Voor meer vragen kan je me altijd PM-en. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
pedagogiek Joycee91 | 6 | 06-02-2009 12:15 | |
Psychologie |