Oud 30-05-2002, 15:19
Verwijderd
Vanmiddag zag ik er weer één. Zo'n jongetje, nog veel te klein om een eigen stijl te hebben...een stijl opgedrongen door zijn ouders. Hij was nog geen zes jaar oud, maar liep erbij als een eersteklas Ricardo: gouden oorringetje in, klein kettinkje om z'n hals, een mat in z'n nek. Verder merkte ik de schattige kleine Nike Air Max in babyformaat op. Ik stopte even om m'n fiets aan de kant te zetten en vervolgens mijn ontbijt in de aangrenzende openbare prullenbak te deponeren (het knulletje keek me niet-begrijpend aan).

Wat vinden jullie hier nou van? Ik vind het echt niet kunnen. Het is logisch dat je je kind als ouder een beetje fatsoenlijk aan wilt kleden. Maar op zo'n manier een evenbeeld van jezelf creeëren vind ik bijna kindermishandeling (ik ga er maar even vanuit dát het een evenbeeld was...en dat de ouders van dit jochie geen advocaten of hartchirurgen waren). Kinderen van die leeftijd hebben nog totaal geen zelfbesef...en toch worden ze gedwongen met oorbelletjes te lopen. Schandalig...de vergelijking met zieke Miss Lolita-verkiezingen in Amerika dringt zich op *puke*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2002, 15:29
Li
Li is offline
tja... Als die kinderen het op een gegeven moment echt zo erg vinden, veranderen ze "hun stijl" misschien wel, want ik kan me niet voorstellen dat ze er zo bij willen lopen

En ik snap totaal niet dat zulke ouders dat mooi vinden voor hun kind. Maar smaken verschillen. De een vindt het leuk om zijn/haar kinderen heel netjes aan te kleden, de ander doet dat op deze manier
Met citaat reageren
Faery
Faery is offline
Ach. Als het kindje in mini polo'tjes was gepoot *herinnert topic op oude-lifestyle-forum* had je minder raar opgekeken. Of misschien ook wel, tiz net zo bespottelijk. Vind ik

Trek je kind toch gewone kleertjes aan, kan je 'm met een gerust hard op z'n bek zien gaan in een plas modder.
Esmée
Esmée is offline
Als kinderen klein zijn en nog te jong zijn om een eigen stijl te ontwikkelen, word je aangekleed door je ouders, dus het is logisch dat je dan naar je ouders' smaak/stijl wordt gestyled. Dus dat vind ik sowieso niet echt een discussiepunt..
Oorbelletjes bij kleintjes vind ik inderdaad ook een beetje raar, dat moet een kind gewoon zelf beslissen als het daar groot genoeg voor is, een gaatje is immers permanent (nou ja, je kunt het dicht laten groeien, maar in principe) Maar kindermishandeling vind ik een wat al te overdreven term, en ook niet vergelijkbaar met die verkiezingen van kleine meisjes in Amerika, want dat gaat wel een stukje verder, en heeft ook geestelijk effect op die kinderen.
Vind ik anders dan een stijl die je 'krijgt', die je later zelf kunt veranderen.
Oud 30-05-2002, 15:30
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Faery schreef:
Ach. Als het kindje in mini polo'tjes was gepoot *herinnert topic op oude-lifestyle-forum* had je minder raar opgekeken.
Ja inderdaad, is gewoon een kwestie van smaak.
Oud 30-05-2002, 15:30
Verwijderd
op zich is er niks mis mee, zolang ze maar niet gaan overdrijven zoals in amerika, dat het kind wel een kind kan zijn.

ik bedoel ik vind t allemaal wel lief uitzien hoor zo'n klein kindje met oorbelletje(ik had t ook toen ik een jaar of 4 was alleen ik draag t nooit )

en van die schoentjes vind ik ook wel lief, ik denk niet dat t heel erg is en je t kindermishandeling kunt noemen als zo'n kind zoiets aan heeft, als het t niet wil doet ie t wel uit, vroeger wou ik ook nooit staartjes en frutsels in mijn haar, dat haalde ik er ook uit.

als een kind nog een kind kan zijn is t niet erg, zolang t niet te erg opgedrongen wordt
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Ach. Als het kindje in mini polo'tjes was gepoot *herinnert topic op oude-lifestyle-forum* had je minder raar opgekeken. Of misschien ook wel, tiz net zo bespottelijk. Vind ik
Ouders die hun koters kleden met Gant en Ralph Lauren sporen mijns inziens ook niet..belachelijk gedoe. Dat kind klimt één keer in een boom en het dure RL-overhemd is naar de kloten.

Kinderen alleen in Polo kleden is belachelijke geldverspilling voor snobs!

(Zo! )
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:43
#JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Dat van dat knulletje vind ik absoluut geen kindermishandeling, kom op zeg, maar dat Lolita missverkiezing shit gedoe vind ik absoluut kindermishandeling! En het allerergste van dat is dat de arme meisjes als het ware als sexsymbolen of beter gezegd sexobjecten worden getoont. Vind je het gek dat vieze mannen dan op kinderen geilen?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:49
Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Als kinderen klein zijn en nog te jong zijn om een eigen stijl te ontwikkelen, word je aangekleed door je ouders, dus het is logisch dat je dan naar je ouders' smaak/stijl wordt gestyled. Dus dat vind ik sowieso niet echt een discussiepunt..
Precies. De ene ouder doet dit extremer dan de ander, probeert meer zijn eigen stijl er door te drukken dan de ander, maar iedere ouder wil zijn kind een beetje leuk aankleden.
Oud 30-05-2002, 15:52
#JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Citaat:
rosi schreef:

Precies. De ene ouder doet dit extremer dan de ander, probeert meer zijn eigen stijl er door te drukken dan de ander, maar iedere ouder wil zijn kind een beetje leuk aankleden.
Dat vind ik nou ook
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:22
Verwijderd
Ouders mogen natuurlijk zelf weten wat ze hun kinderen aantrekken, later ontwikkelen ze toch wel een eigen stijl. Maar het kan soms ook te erg zijn wat ouders hun kinderen aantrekken; Ik heb een tijd terug een keer een meisje van een jaar of drie in het zwembad zien rondlopen in een string echt te belachelijk. Zou ik zelf nooit doen

[extra] Grappige topictitel btw, ik dacht aan hele andere dingen behalve aan dit wat in dit topic staat [/extra]
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:55
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
rosi schreef:

Idd.
Volgens mij komt het ook omdat je van dat soort mensen nou eenmaal niet zo'n hoge pet op hebt en als je ziet dat zo'n jong kind dezelfde kant op gaan vind je dat gewoon sneu. Zit dat er niet achter?
Want je ontkomt er niet aan. Ouders kleden hun kinderen altijd zo als ze het zelf leuk vinden. Dat uis gewoon logisch. Totdat het kind een beetje een eigen smaak gaat ontwikkelen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:50
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik vind dat de ouders het zelf moeten weten. Ik zie aan me kleine neefjes dat als ze iets niet leuk of fijn vinden zitten dat ze het gewoon niet aantrekken of anders uittrekken. En die zijn ook die leeftijd. Nike schoenen of timberland schoenen vind ik echt wel kunnen dat krijgen mijn kinderen ook zeker weten. Berg schoentjes en sportschoentjes zijn gewoon veel beter voor die kleine kinderen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:04
piep de muis
piep de muis is offline
zielig om zo'n kind dan al stoer te laten zijn
als kind hoef je toch nog niet stoer over te komen
als je ouder bent ook niet hoor
maar als hij het later niet wil verandert het wel en mischien vind hij het nu ook wel stoer
Oud 30-05-2002, 22:26
acid-star
acid-star is offline
Kijk, Ik ga als ouder niet mijn kind walgelijk aankleden, dus dan kies je al vrij snel voor de kleding die je zelf mooi vind als je kind daar nog geen besef over heeft...

wat ik wel tever vind gaan is dus je kind gaan lopen piercen met alles en nog wat... dat is ronduit gemeen. of als je kind iets ECHT NIET aan wil, het toch aantrekken,,, ik heb nog een hoop trauma's overgehouden aan een blauw jurkje vroeger *shrug*

Ik moest eens in de salon bij een 3(!) jarig meisje twee gaatjes in haar oren schieten... dat kind brullen omdat ze het niet wilde, en ik trillen omdat ik het niet wilde (maar ik MOEST van mijn baas,, klant is koning gedoe...) Ik heb nog nooit zoiets afschuwelijks gedaan... toen ze eenmaal geschoten waren zei de moeder "Nee, haal ze er maar uit, ik vind het toch niet mooi"

Dat is dus ronduit belachelijk, Ik heb er nog een nacht van wakker gelegen,, dat je zoiets kan DOEN als ouder!!!
Oud 30-05-2002, 22:33
utopian me
utopian me is offline
Citaat:
acid-star schreef:
Ik moest eens in de salon bij een 3(!) jarig meisje twee gaatjes in haar oren schieten... dat kind brullen omdat ze het niet wilde, en ik trillen omdat ik het niet wilde (maar ik MOEST van mijn baas,, klant is koning gedoe...) Ik heb nog nooit zoiets afschuwelijks gedaan... toen ze eenmaal geschoten waren zei de moeder "Nee, haal ze er maar uit, ik vind het toch niet mooi"
ARGH, dat is idd ziek zeg ..
verder vind ik ook dat je het kind gewoon aan moet trekken wat jij mooi vind, en wanneer het kindje zelf een smaak gaat ontwikkelen daar in mee gaan (in zoverre dat je niet hele dure kleding voor dat kindje gaat kopen of kleding die slecht is voor haar/zijn voeten of wat dan ook, of kleding die snel kapot is voor een kindje)..
Oud 30-05-2002, 22:37
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Idd.
Volgens mij komt het ook omdat je van dat soort mensen nou eenmaal niet zo'n hoge pet op hebt en als je ziet dat zo'n jong kind dezelfde kant op gaan vind je dat gewoon sneu. Zit dat er niet achter?
Want je ontkomt er niet aan. Ouders kleden hun kinderen altijd zo als ze het zelf leuk vinden. Dat uis gewoon logisch. Totdat het kind een beetje een eigen smaak gaat ontwikkelen.
Zoals gewoonlijk heb je weer eens helemaal gelijk - ik laat mijn persoonlijke weerzin tegen dat soort mensen natuurlijk ook wel enigszins meespelen in mijn woordkeuze. Hoewel ik ook moet zeggen, en dat meen ik echt, dat ik mensen die hun kinderen in kleine Ralph Lauren-kleertjes hullen ook niet echt kan waarderen. Ik vind elke extreme mode-uiting op een kinderlichaam eigenlijk afkeurenswaardig. Kleed dat kind gewoon normaal en lekker, zodat het lekker kan ravotten en zich geen zorgen hoeft te maken over z'n gouden ketting of dure Gant-overhemdje.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 22:49
Verwijderd
ik zou mijn kind aandoen

-gewone zwarte schoenen
-gewone spijkerbroek
-gewoon trui / t-shirt

ben blij dat mijn ouders dat ook gedaan hebben,
alhoewel ik had wel een roze jas, (god praise the 80s)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 23:30
Roxy
Roxy is offline
nou als ik zown kind zie dan heb ik oowk wel iets van *kots* ik vind dat je kinderen nie zo naar jezelf moet kleden maar je weet oowk nie of dat in dit geval zo was want volgens mij vinden veel kindjes hun papa erg stoer en willen ze daar oowk graag op lijken...
ik zou mijn kinderen gewoon een beetje standaard kleden... niks eng duurs maar ik zou dr um ook nie zoals mij kleden.... gewoon zelf laten kiezen oowk natuurlijk...
Oud 31-05-2002, 11:15
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
nare man schreef:

Zoals gewoonlijk heb je weer eens helemaal gelijk - ik laat mijn persoonlijke weerzin tegen dat soort mensen natuurlijk ook wel enigszins meespelen in mijn woordkeuze.

Citaat:
nare man schreef:

Hoewel ik ook moet zeggen, en dat meen ik echt, dat ik mensen die hun kinderen in kleine Ralph Lauren-kleertjes hullen ook niet echt kan waarderen. Ik vind elke extreme mode-uiting op een kinderlichaam eigenlijk afkeurenswaardig. Kleed dat kind gewoon normaal en lekker, zodat het lekker kan ravotten en zich geen zorgen hoeft te maken over z'n gouden ketting of dure Gant-overhemdje.
Ben ik het mee eens ja.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 11:41
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik heb dat niet alleen daarbij, maar met al het overdreven.. kinderen in polo`tjes, alles in merk enz, dat vind ik zielig, en zonde van de kleding, die kinderen maken dat echt snel vies en kapot. Maar ook als je kindjes tergenkomt van 2 jaar met een hanekam en dr martens aan vind ik het ook veeltever..ach gewoon kleertjes is het leukst
Oud 31-05-2002, 18:09
shanli
shanli is offline
tjah,smaken verschillen,al vind ik het zelf afschuwelijk lelijk,wie weet hoe jij er vroeger bij liep Wouter.
Oud 31-05-2002, 18:15
Roos
Roos is offline
Citaat:
shanli schreef:
tjah,smaken verschillen,al vind ik het zelf afschuwelijk lelijk,wie weet hoe jij er vroeger bij liep Wouter.

Ik herinner mij een Simpsons trui
Oud 31-05-2002, 18:16
italianboy
italianboy is offline
nou, ik ben heel blij dat mijn ouders me bestempeld hebben en dan vooral qua normen en waarden..

positieve mishandeling dan toch wouter
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:03
*Miss-Teeq
*Miss-Teeq is offline
ik vind dat geen kindermishandelijng. ik heb ook oorbellen en die kreeg ik in toen ik (volgens mij) nog geen maand oud was. en ik vind het niet erg. en als jij later ook kinderen krijg ga jij ze toch ook kleden zoals hoe jij het mooi vind, of is het dan ineens geen kindermishandeling meer? zolang die ouders dat kind geen kwaad doen zie ik er niets ergs of verkeerds aan
Oud 31-05-2002, 21:34
Mara
Mara is offline
Ik vind die kindjes echt verschrikkelijk. Naja niet de kinderen, die kunnen er niks aan doen, eerder de ouders.

Doe dat kind een leuk t-shirt, trui en een spijkerbroek met daaronder gewone schoenen waarin hij lekker kan spelen denk ik dan.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 18:56
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
nare man schreef:
*1e post Kinderverhaal*
*herkenning alom* heb zelf jarenlang bij een soortgelijk jongetje in de klas gezeten, alleen had hij altijd een strak leren broekje aan (eng!!). Ergens is het wel kindermishandeling vind ik, om je kinderen zulke kleren aan te doen. Het is toch algemeen bekend dat kindjes onder elkaar vrij bot kunen zijn en als je je eigen kind er dan zo 'apart' bij laat lopen kun je er gif op innemen dat ie dr problemen mee krijgt. Beetje sneu wel.
Oud 01-06-2002, 19:43
Verwijderd
ghe ik vind die kleine "skatertjes" wel schattug..
tjah als kind word je toch zowieso wel gekleed naar de smaak van je ouders, nix aan te doen..
k zou zelf men kind niet al meteen heel extreem kleden, of iig letten op de reactie van et kindje wat ie wel en niej leuk vind...tjah...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:47
Faery
Faery is offline
Citaat:
*Miss-Teeq schreef:
ik vind dat geen kindermishandelijng. ik heb ook oorbellen en die kreeg ik in toen ik (volgens mij) nog geen maand oud was. en ik vind het niet erg. en als jij later ook kinderen krijg ga jij ze toch ook kleden zoals hoe jij het mooi vind, of is het dan ineens geen kindermishandeling meer? zolang die ouders dat kind geen kwaad doen zie ik er niets ergs of verkeerds aan
een maand? ik geloof er geen hol van.

... lig je daar in je couveuse-dinges, met van die hoela-hoep oorbellen
Oud 01-06-2002, 19:48
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:
nou, ik ben heel blij dat mijn ouders me bestempeld hebben en dan vooral qua normen en waarden..
Maar da's iets anders. Er is absoluut niets mis met het al op jonge leeftijd intensief bijbrengen van normen en waarden en andere kennis van algemeen nut.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:09
smilegirl
smilegirl is offline
een kind moet er ook als een kind uit zien dus gewoon leuke beetje moderne kleren maar gewoon niet TE.
ik vind nike schoenen gouden kettingtjes bij kinderen VERSCHRIKKELIJK!!!
mijn neefje van 9 heeft wel zo'n kralen ketting en ziet er ook wel modern uit maar ziet er gewoon leuk uit.
wat jij omschrijft vind ik echt zo lelijk
maarja de ouders van een kind willen dat het kind er leuk uitziet in hun ogen dusss eigelijk is er nix mis mee uiteindelijk krijgen ze toch hun eigen smaak
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 00:24
LittleGirly
LittleGirly is offline
Op de basisisschool zat een jonge bij mij in de klas wiens neefje (die toen we op kamp waren met de zus van die jongen (die jongen was dus de oom) mee was gekomen) maar goed dat boeit allemaal niet, ook een oorbelletje had, maar dat was dus echt nog een baby van een maand of 5, dat vind ik dus echt niet meer normaal... zo'n klein babytje...
Ik had zelf ook al oorbellen nog voordat ik 4 was maar dat was omdat ik dat zelf heel graag wilde, een klein babytje kan dat een beetje moeilijk beslissen he...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 08:38
S
S is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vanmiddag zag ik er weer één. Zo'n jongetje, nog veel te klein om een eigen stijl te hebben...een stijl opgedrongen door zijn ouders. Hij was nog geen zes jaar oud, maar liep erbij als een eersteklas Ricardo: gouden oorringetje in, klein kettinkje om z'n hals, een mat in z'n nek. Verder merkte ik de schattige kleine Nike Air Max in babyformaat op. Ik stopte even om m'n fiets aan de kant te zetten en vervolgens mijn ontbijt in de aangrenzende openbare prullenbak te deponeren (het knulletje keek me niet-begrijpend aan).

Wat vinden jullie hier nou van? Ik vind het echt niet kunnen. Het is logisch dat je je kind als ouder een beetje fatsoenlijk aan wilt kleden. Maar op zo'n manier een evenbeeld van jezelf creeëren vind ik bijna kindermishandeling (ik ga er maar even vanuit dát het een evenbeeld was...en dat de ouders van dit jochie geen advocaten of hartchirurgen waren). Kinderen van die leeftijd hebben nog totaal geen zelfbesef...en toch worden ze gedwongen met oorbelletjes te lopen. Schandalig...de vergelijking met zieke Miss Lolita-verkiezingen in Amerika dringt zich op *puke*
Ik kan er niks aan doen, maar ik erger mezelf hier altijd zó erg aan. Ook die asociale vrouwen die dan 20 kilo goud om hun nek hebben, 150 wegen terwijl ze hotpants en een mini-topje dragen, supergrote tato's hebben...

En dan die mannen... 't Zelfde verhaal.

Nou ja... Laat ze maar.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 09:13
Skyggefall
Skyggefall is offline
Iedereen wil zijn klind aankleden zoals hij het leuk/gepast vind voor een kind. Maar zo'n kind je lifestyle opdringen vind ik idd kindermishandeling. Bijv. een kind ertoe dwingen iets leuk/interressant te vinden omdat jij dat vind.

Ook kleine kinderen piercen vind ik belachelijk, wacht dan tenminste tot dat kind oud genoeg is om "nee" of "ja" te zeggen.
En doe zoiets niet tegen hun zin in.
Oud 02-06-2002, 12:00
shanli
shanli is offline
Citaat:
rosi schreef:

Ik herinner mij een Simpsons trui
dat valt dan nog mee
Oud 02-06-2002, 12:02
Faery
Faery is offline
Citaat:
S schreef:

Ik kan er niks aan doen, maar ik erger mezelf hier altijd zó erg aan. Ook die asociale vrouwen die dan 20 kilo goud om hun nek hebben, 150 wegen terwijl ze hotpants en een mini-topje dragen, supergrote tato's hebben...
probeer de erotische kant daarvan in te zien
Oud 02-06-2002, 12:29
Ilsch
Ilsch is offline
Volgens mij doen alle ouders dit. Geen een kleuter kiest helemaal zelf uit wat ie wilt etc. En ik denk niet dat het kind het ook maar iets kan schelen nu.. (wacht maar tot ie 15 is, en de fotos ziet... )
Na een tijdje krijg je je eigen smaak en stijl, dat gebeurd vanzelf.. Dan kies je zelf wat je wilt; kun je hetzelfde blijven kleden als je ouders willen, of juist heel anders...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 15:29
Breg
Breg is offline
om even door te gaan op het oorbellen verhaal: ik had al oorbellen toen ik 1 was (kreeg ze van mn moeder voor mn 1e verjaardag), uiteindelijk ben ik er wel blij mee, want ik weet natuurlijk niets meer van de pijn ofzo en ik vind het ook wel schattig staan, ik had bv hele kleine lieveheersbeestjes oorbellen.
Maar gouden oorbellen, kettingen enz. vind ik weer een heel ander verhaal, want de meeste kinderen zijn niet zo voorzichtig en ik heb het meerdere keren gezien. Bij mij in de buurt is een parkje met een speeltuin en ik heb een aantal keren boze ouders gezien omdat de dure nikes van het (±4 jarige) kind vies waren geworden. Dat is gewoon zielig voor die kinderen, ze moeten altijd maar opletten enzo.
Ik had vroeger trouwens wel een eigen stijl, toen ik tussen de 3 en 5 was wilde ik bijna alleen maar roze en paarse kleding aan , het zag er verschrikkelijk uit, maar ik mocht het tenminste wel allemaal vies maken
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:39
Verwijderd

for all you haters: hockeyteam dat ik af en toe train en die week geleden kampioen zijn geworden. gehe.. stelletje kutkakkers
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:43
de
de is offline
Hé, Bliksem

1.Zijn dat je vrienden

2.En heb je ook meegedronken van die jip- en janneke champagne?

3 ...en ik zie daar een voetbal...weet je wel zeker dat dit niet de voetbalclub was?

Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 21:17.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:57
punkyfish
punkyfish is offline
*noemt dit geen kindermishandeling*
Oud 02-06-2002, 21:31
S
S is offline
Citaat:
Faery schreef:

probeer de erotische kant daarvan in te zien
Ja, oke. Soms geil ik er wel op. Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 07:56
Faery
Faery is offline
Citaat:
S schreef:

Ja, oke. Soms geil ik er wel op. Zo beter?
Heerlijk kerel, heerlijk
Oud 03-06-2002, 13:21
Verwijderd
Citaat:
de schreef:
Hé, Bliksem

1.Zijn dat je vrienden

2.En heb je ook meegedronken van die jip- en janneke champagne?

3 ...en ik zie daar een voetbal...weet je wel zeker dat dit niet de voetbalclub was?
1. Nee ik hoef mijn vrienden niet te zoeken onder 11 jaar oude jongetjes,

2. Nee ik was niet bij de kampioenswedstrijd omdat ik zelf moest spelen.

3. Upward homepage, dan klik je op D1 Kampioen.. succes
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 14:48
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
en om ff terug te komen op het originele topic:

Ik vind idd dat je je kinderen niet zo extreem moet aankleden... Dit leidt natuurlijk weer tot machtstrijd, want als je de nieuwste nikes niet hebt, dan hoor je er natuurlijk niet bij...
En dan krijg je weer dat deze primitieve mensen... nou ja... je weet wel...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten