![]() |
|
Nieuwe film van Wes Anderson (the Royal Tenenbaums).
Cast: Bill Murray, Willem Dafoe, Owen Wilson, Jeff Goldblum etc. Verhaal: Film over de avonturen van een Jacques Cousteau achtige zeecrew. Esteban, beste vriend van crewleider Steve Zissou is tijdens een duik opgegeten door een 'Jaguar Shark'. Zissou en zijn crew (+ wat onbetaalde stagaires) gaan mee om het beest op te zoeken. De officiele site Stukjes soundtrack Sfeerimpressies: ![]() ![]() ![]() --- Gisteren in de sneak gezien, vond 'm echt geweldig. Uiteraard een fijne verassing dat Murray erin zat ![]() ![]() Al gezien? Wat vond je ervan? ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
The Royal Tenenbaums vond ik helemaal niks en Rushmore heb ik niet gezien. Maar deze film sleepte me echt mee op de 1 of andere manier, vond hem ook niet te lang duren ofzo.. shit. Nu wil ik nog een keer ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wat heb jij in de kast staan (DVD's) DanielC | 39 | 29-03-2008 23:18 | |
Films, TV & Radio |
De beste film ooit haha444haha | 180 | 16-08-2007 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Films, TV & Radio |
Groot Acteur/trice topic nps | 76 | 31-10-2005 18:09 | |
Films, TV & Radio |
Welke film(s) die binnenkort gaat/gaan draaien wil jij zien? Love_Fulfilled | 43 | 07-03-2005 17:42 | |
Films, TV & Radio |
THE LIFE AQUATIC WITH STEVE ZISSOU (Wes Anderson, 2004) King Ralph | 3 | 18-08-2004 20:58 |