Oud 17-02-2005, 11:32
\/ince
\/ince is offline
Yoo, nieuwe painting, m'n second attempt in painter, echt een té vet progamma, snap 't al aardig en weet gelukkig precies wat ik heb gedaan om tot dit resultaat te komen.
Hier is ie, en eronder een link naar de highres met alle details.

http://members.lycos.nl/vincentbissc...ainting-HR.jpg

-Vince
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2005, 11:35
TIEN
TIEN is offline
ik vind hem wel leuk de stijl, kan niet echt goed uitleggen waarom..
mist iets bij de ogen...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 11:55
Verwijderd
Erg cool! Heb sinds kort ook Painter, maar moet er eens een keer goed induiken. Volgens mij zijn de mogelijkheden echt eindeloos.

Paint je dat in één layer trouwens, of meer?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 12:05
\/ince
\/ince is offline
meedere, textures enzo op verschillende layers, eerst schetsen op een aparte layer.. en sommige dingen op aparte layers gepaint en later pas gemerged.
About they eyes: z'n wenkbrouwen hange iig boven z'n ogen, je ziet alleen z'n wallen..
Thanks!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 12:37
Rieno
Rieno is offline
net een 80-jarige hellgrandpa ofzo

maar wel erg fijn gedaan
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 17:58
\/ince
\/ince is offline
Hijs weer geupdate.. haar aangepast, nog wat highlights en shizzle.. just refining, langzaam maar zeker.. weet niet of ik er nog mee doorga.. probable -__-
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 18:00
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
als ik de film mag geloven is z'n kop wat dikker toch?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 18:09
\/ince
\/ince is offline
gelukkig is ie niet op dat lelijke figuur uit de film gebaseerd.. + mather of style. maar die kop in de film is gewoon whack lol, de film zelf niet though
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 22:19
Verwijderd
ik heb painter 8 en het is een cool programma maar mijn comp is er veel te sloom voor. als ik een streep trek doet hij er nogal lang over om die op het beeld te toveren. oh well.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 22:51
\/ince
\/ince is offline
o
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 01:03
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 17-02-2005 @ 19:09 :
gelukkig is ie niet op dat lelijke figuur uit de film gebaseerd.. + mather of style. maar die kop in de film is gewoon whack lol, de film zelf niet though
haha ja dat dacht ik al maar vorige hellboy die je met potlood had getekend vond ik mooier
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 08:02
Ninnoc
Ninnoc is offline
zo, ik heb t nu ook iets langer dan n week en dit krijg ik er echt niet uit hoor. ik blijf maar kutten met van alles. ik voel me echt stupide
dus vraag me af, heb je tutorials gebruikt? welke? of ben je gewoon aant kloten geslagen. en welke brushes etc. etc.
ik heb trouwens 0 ervaring met andere digitale toestanden zoals photoshop dus niet te ingewikkelde termen gebruiken aub

enige commentaar: t oor heeft niet dezelfde dikheid als de rest van zn vel
Oud 18-02-2005, 17:07
\/ince
\/ince is offline
Hmm, dan zou ik eerst photoshop maar eens een beetje onder de knie krijgen, you'll need atleast 'some' knowledge voordat je je aan painter gaat wagen, painter is meer dan een stapje erbovenop..
Heb voornamelijk wetenschap gebruikt die ik in photoshop heb opgedaan en bedenken hoe traditionele materialen werken en dat toepassen om je instellingen in painter, dus met aankloten kom je er idd helaas niet wel veel uitgeprobeerd, maar meestal kon ik van tevoren bedenken wat 't resultaat zou zijn..
Dus zoek wat goeie basis shit over photoshop op, en brushes in photoshop.. ik neem aan dat je een tablet heb? anders staat die helemaal bovenaan je lijstje..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Wishmaster schreef op 17-02-2005 @ 19:09 :
matter*

Maar ik vind het erg gaaf. Het valt me bij die Painter dingen altijd op hoe geweldig de kleuren zijn. Ik vind die brushes bij z'n baard rechts niet zo...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 18:49
Verwijderd
Oja en je zou misschien iets aan z'n schouders kunnen doen heh
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 19:05
\/ince
\/ince is offline
thanks man, die baard is idd wat gay, haar is zo tricky om te painten atleast als het bij de rest moet passen.. de kleuren zien er niet door painter mooi uit btw, kwestie van tweaken (in painter of photoshop, photoshop is wat sneller) tot je em goed vind..
Z'n schouders zijn eigelijk altijd aflopend, atleast mignola's figuur, ik heb d;r nog een schepje bovenop gedaan.. misschien moet ik maar een kraag toevoegen..
http://kefi.club.fr/jdr/Hellboy/hellboy.jpg
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:07
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Erg vet gedaan, mooie karikatuur van de originele hellboy, goede kleuren gebruikt, mooie strokes over het algemeen. Ik snap alleen je lightsource en schaduwwerking niet helemaal...
Oud 01-03-2005, 18:06
verrader15
verrader15 is offline
te surrealistisch
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 18:10
pietervdb
pietervdb is offline
Leuk gedaan Erg leuk om te zien
Groeten
Met citaat reageren
Advertentie