Oud 18-05-2002, 19:48
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
Nou wat ik gisteravond toch meegemaakt heb is echt niet normaal!
het volgende gebeurde:

Ik zat om 1uur met 2 gasten bij mij thuis wat wiet in een waterpijp te roken. Vooraf hadden we al een aantal goed gevulde joints gerookt, dus we waren al redelijk stoned. Opeens zag ik een vriend van me een aardig diepe hijs nemen, waarna hij FLINK ging hoesten. Hij had ff een TE diepe hijs genomen...
Kort daarna zien mn broer en ik opeens dat die jongen zn pa gaat bellen om te zeggen dat hij echt niet goed was geworden van teveel wiet. Zn vader zou een taxi sturen naar mijn huis en dan zou hij gewoon rustig naar huis kunnen gaan.
Opeens stond die gozer op om ons huis uit te gaan omdat hij dacht dat zn taxi er al was, maar dit was niet zo, want de taxi was pas 2 minuten geleden gebeld. We zaten in de achtertuin en stonden op om dan toch maar naar de voorkant(waar de taxi aan zou komen) te gaan.
We gingen vandaar via de huiskamer door de gang naar de voordeur, maar toen we in de gang aankwamen zag ik hem door zn benen zakken en hij knalde KEIHARD tegen een muur aan waarna ik hem nog net kon opvangen om meer te voorkomen.
Een paar seconden hierna zag ik zijn ogen wegdraaien en hij reageerde nergens meer op! Dus ik heb hem op de grond gelegd en heb hem geprobeert wakker te maken. Ik heb mn moeder gehaald, want ik wist niet wat ik moest doen, aangezien ik ook aardig knetter was... na een aantal minuten van raar gepraat en gebrabbel kwam hij weer een beetje bij, en toen was zijn taxi er.
HET WAS ECHT SUPER freaky OM DIT VAN ZO DICHTBIJ MEE TE MAKEN!

HEEFT IEMAND ZULK SOORT DINGEN OOIT MEEGEMAAKT MET WIET E.D?
MZL

Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 19:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2002, 21:09
Griller
Griller is offline
dan hebben jullie best wel veel gesmoked .. maar ik heb dit nog nooit meegemaakt ... hmmzel dit is best pschygo voor jullie maar voor die jongen zelf zal het waarschijnlijk heel anders hebben aangevoeld vraag maar es wat hij er van vond...
Oud 19-05-2002, 10:15
Iotje
Iotje is offline
Hij is out gegaan . Ik ben ook wel es flauwgevallen e.d. van drugs, maar niet van wiet. Ik heb datbij ephedra's gehad, toch een paar te veel geslikt... .
Het is inderdaad wel raar om te zien. Ik heb het regelmatig gezien. Op zulke momenten weet ik ook niet goed wat ik moet doen.
Oud 19-05-2002, 13:12
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
hahahaha, grappig verhaal. Ik ben wel eens in slaap gevallen na een overdosis, dat was het eigenlijk wel.

En overgeven natuurlijk, kan gebeuren he........
Oud 19-05-2002, 16:12
Verwijderd
ja waarschijnlijk is ie gewoon flink out gegaan, ik heb dat ook eens gehad toen lag ik op het bed van mijn vriendin en toen wist ik gewoon niet wat is moest doen je kunt je ook niet alles meer herinneren, ik tenmiste niet en ik was eigenlijk ook nog maar een beetje out aan het gaan, kan je je voorstellen hoe je vriend zich voelt
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:47
ConnX
ConnX is offline
GOh.. als je hier op t forum leest wat er allemaal mis kan gaan prijs ik me toch wel zeeeer gelukkig.
Kep redelijke smoke ervaring.
Ben vorgie week voor het eerst sinds vier jaar out gegaan.
Maar dat was heeeeeerlijk. (zie topic 'out?')
Ik heb zelfs nog nooit een bad trip of zoiets gehad!

Wleh
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 18:07
Verwijderd
Citaat:
ConnX schreef:
GOh.. als je hier op t forum leest wat er allemaal mis kan gaan prijs ik me toch wel zeeeer gelukkig.
Kep redelijke smoke ervaring.
Ben vorgie week voor het eerst sinds vier jaar out gegaan.
Maar dat was heeeeeerlijk. (zie topic 'out?')
Ik heb zelfs nog nooit een bad trip of zoiets gehad!

Wleh
jij mazzelaar
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 19:07
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
hij is gewoon out gegaan hoor ? dat gebeurt toch wel vaker ? :/
Oud 29-05-2002, 08:43
M@TRIX
M@TRIX is offline
is freaky ja, nog nooit meegemaakt... ik smoke met mate
Oud 29-05-2002, 09:31
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wow nog nooit meegemaakt gelukkig hoop t ook nooit mee te maken...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 11:38
p-chez
p-chez is offline
Heb het wel eens zien gebeuren van dichtbij ja.. van wiet, maar ook eens iemand een very bad trip zien ervaren van paddo's, ook niet echt fijn ofzo..
Oud 05-06-2002, 20:08
groningse haide
groningse haide is offline
hartstikke mooi toch
out gaan zo op z'n tijd hoort er toch echt bij
als je nog nooit out bent gegaan van blowen
zou ik maar zorgen dat dat snel gebeurt
dat is echt iets wat je moet meemaken
stoned ten top
zo stoned dat je het niet meer trekt
wat wil je nog meer
prachtig man
zelf ook fout gegaan
ook van alcohol maar dat is weer minder plezierig
zit je alleen maar te kotsen en onderkoeld te raken (ik tenminste bijna)
nou fijn
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 00:32
ConnX
ConnX is offline
Nee man, zelfs na alcohol en flinke hippeishit ben ik nog nooit gegaan.. dinges..

Out gaan moet je zeker een ker meegemaakt hebben!

Trouwens, ik smoke met mateN.

~bluh~
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 00:44
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
HMmm ik ga niet zo snel out geloof ik...
Oud 07-06-2002, 13:13
MUBA
MUBA is offline
Hmm op pinkpop had ik iets soortgelijks... we hadden al aardig lopen blowen en we hadden ook best wel wat bier bij ons... op een gegeven moment was d'r weer een blow rondgegaan... ik lag samen met 2 anderen op 2 luchtbedden die we uit onze tenten hadden gehaald... het was redelijk warm, we lagen daar al best wel lang enzo... om ons heen zaten nog wat andere mensen van onze groep... goed ik wou dus opstaan, en *duizelig* in een keer, woow! dus ik mompel "wow what the fuck, ik ben echt duizelig" en ik viel zo weer terug op die luchtbedden... toen ging ik een beetje water krijgen van iemand (wat een kromme zin) en daardoor voelde ik me al wel weer iets beter. Nouja dat is niet echt flauwvallen maar goed... njah ik vond zelf de duizeligheid erg heftig maar verder niet, maar als ik zag hoe de anderen best wel bezorgd keken en klonken, heb ik er volgens mij best beroerd uit gezien.
Oud 07-06-2002, 17:44
PiNoW
PiNoW is offline
kheb t wel eens meegemaakt, ook wel meerdere keren bij andere personen gezien.
de eerste keer dat is zoites meemaakte vond ik het echt heel erg super eng, er was een jongen die helemaal ging stuiptrekken enzow...ik had zoiets van WTF!??!!? jezus!
maar ik was zelf redlijk knetter en ik wist niet percies wat ik moest doen...
toen ik t zelf meemaakte was met de eerste keer dat ik waterpijp ging smoken, k kon echt niet meer blijven staan enzo..
tis op zich niet zo erg zolang je maar niet gaat kotsen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten