Advertentie | |
|
![]() |
|
hartstikke mooi toch
out gaan zo op z'n tijd hoort er toch echt bij als je nog nooit out bent gegaan van blowen zou ik maar zorgen dat dat snel gebeurt dat is echt iets wat je moet meemaken stoned ten top zo stoned dat je het niet meer trekt wat wil je nog meer prachtig man zelf ook fout gegaan ook van alcohol maar dat is weer minder plezierig zit je alleen maar te kotsen en onderkoeld te raken (ik tenminste bijna) nou fijn |
![]() |
|
Hmm op pinkpop had ik iets soortgelijks... we hadden al aardig lopen blowen en we hadden ook best wel wat bier bij ons... op een gegeven moment was d'r weer een blow rondgegaan... ik lag samen met 2 anderen op 2 luchtbedden die we uit onze tenten hadden gehaald... het was redelijk warm, we lagen daar al best wel lang enzo... om ons heen zaten nog wat andere mensen van onze groep... goed ik wou dus opstaan, en *duizelig* in een keer, woow! dus ik mompel "wow what the fuck, ik ben echt duizelig" en ik viel zo weer terug op die luchtbedden... toen ging ik een beetje water krijgen van iemand (wat een kromme zin) en daardoor voelde ik me al wel weer iets beter. Nouja dat is niet echt flauwvallen maar goed... njah ik vond zelf de duizeligheid erg heftig maar verder niet, maar als ik zag hoe de anderen best wel bezorgd keken en klonken, heb ik er volgens mij best beroerd uit gezien.
|
kheb t wel eens meegemaakt, ook wel meerdere keren bij andere personen gezien.
de eerste keer dat is zoites meemaakte vond ik het echt heel erg super eng, er was een jongen die helemaal ging stuiptrekken enzow...ik had zoiets van WTF!??!!? jezus! maar ik was zelf redlijk knetter en ik wist niet percies wat ik moest doen... toen ik t zelf meemaakte was met de eerste keer dat ik waterpijp ging smoken, k kon echt niet meer blijven staan enzo.. tis op zich niet zo erg zolang je maar niet gaat kotsen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|