Er zit al een 2 jaar een jongen bij mij in de klas.
Omdat wij allebei op speciaal onderwijs zitten. En daarvoor best lang moeten reizen met zo'n speciaal taxi-busje reizen we veel samen.
Op het begin van het vorige jaar (mijn 1e jaar, zijn 2e)(hij is wel even oud als mij) moesat ik hem niet zo heel erg.
Maar uit beleefdheid (hij moest tenslotte met dezelfde bus mee, en zat bij mij in de klas) ging ik met hem om, en reisde ik veel met hem samen.
Maar ik schaamde me heel erg, en ik probeerde ook alles eraan te doen om ver weg van hem te blijven.
Ik hoorde wel van andere mensen dat hij me erg leuk vond, maar dat geloofde ik niet, en ik vond het maar beetje vies.
Maar door de tijd heen, ging ik veel vaker met hem mee, en we gaan nu eigenlijk contstant met elkaar om. En ja hier komt het probleem. Ik ben verliefd op hem geworden.
Ik heb het aan mijn vriendinnen verteld, toen ik op het verjaardagsfeestje van een vriendin van me teveel drankjes ophad.
MAar die vonden het verschikkenlijk want ze vinden hem een sukkel, maar dan ook echt een sukkel (precies hetzelfde als ik eerst over hem dacht)
Dus heb ik maar snel een smoes bedacht waarom ik dat gezegt had.
De laatste tijd, weet ik het niet meer, we gaan met elkaar om, en blijven met elkaar omgaan,
Ik weet niet of ik wil dat er iets gebeurd, want het isa zo ontzettend raar, ik voel vlinders, maar ondertussen een schaamte..
En als ik nu niksdoe gebeurd er niks, ik kan hem niet zomaar kussen, want hij heeft nog nooit gekust.
En het is zo raar..
KAn iemand me vertellen wat ik moet doen