Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar bedankt allemaal, ik denk dat ik dan toch maar m&o ga doen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Daarom zou ik ook zeker economie 1,2 kiezen als je daar plaats voor hebt. Ik had dat zelf niet, want ik wou ook latijn en grieks kiezen en er stonden maar 3 streepjes op het keuzeformulier ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nee ik ben niet de enige
||
Citaat:
![]() het rekenen is bijna groep 8 niveau met die procenten
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat zegt net zo veel als wanneer ik zeg dat in mijn klas de NT doorgaans niks bakten van Economie. Ik zou overigens voor economie 1 gaan. Je kan er veel meer (je mening kan nog wel eens veranderen over wat je wil gaan doen en bovendien kan je uitgeloot worden voor geneeskunde) en economie lijkt me ook veel leuker dan M&O, maar dat is slechts een kwestie van smaak.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er zijn ook genoeg mensen die wel moeite met economie ed hebben hoor. Hadden jullie allemaal een 10 ofzo dan? Wiskunde komt echter wel van pas en mensen die wiskunde B volgen zijn daar mee in het voordeel. Bij mij (economie 12 welliswaar) lag het niveau echt wel hoger dan groep 8.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Economie is gewoon een kwestie van logisch nadenken. Ik kom niet naar de lessen, de dag voor een schoolexamen lees ik de stof en dat is altijd genoeg voor een ruime voldoende. Vorige keer zelfs het hoogste cijfer van het niveau. Maar ik ben dan ook een NT-er. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook altijd weinig uitgevoerd en de hoogste cijfers gehaald maar ik was geen NT er hoor (wel wiskunde b-er) Nou was het niveau bij ons ook hoger dan brugklasniveau Het zal ook wel per school verschillen, maar bij bijv de macromodellen was toch wel iets meer inzich vereist (wat de halve klas niet had, maar dat terzijde)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en men neemt deze houding aan tov economie in zijn geheel. Maar geldt dat je best doen niet voor elk vak?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() is het alleen bij wiskunde een kwestie van je best doen of alleen bij wiskunde niet? in beide gevallen ben ik het niet met je eens overigens
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||