Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
een jongen moet iets hebben in zijn uitstraling en dat kan van alles zijn, de ene ex had een echte macho uitstraling, de andere een schattige uitstraling.. en mijn huidige vriend tja how 2 say... dat is gewoon DE jongen
![]()
|
Verwijderd
|
als het over handelingen gaat: ik vind het gewéééééééééééldig als ie zijn gitaar vast heeft, en dan al zeker als ie geen t-shirt aan heeft, of één zonder mouwen... *oohhhhhhhhhhh*
![]() als je 't ook wil weten van 'iets aan hem dat hem zo aantrekkelijk maakt': ... geen idee eigenlijk... eigenlijk trekt alles aan hem mij aan, ma als ik echt iets moet zeggen "dààààr ben ik voor gevallen als een baksteen de eerste keer dat ik hem zag" > de pretlichtjes in z'n ogen... qua innerlijk het feit dat hij alles met mij *wil* en *kàn* delen. (heb ooit een lief gehad die zijn gevoelens gewoon niet wilde delen, met niemand, en dat kwetste mij altijd enorm... zeker als ik hem zo depressief als een kalkoen-op-kerstavond zag rondlopen...) *blue* |
![]() |
|
![]() |
als ie goed kan voetballen
![]() nee hoor.. dat is geen vereiste.. maar hij kan t echt heel goed.. en trucjes.. maar t is ook zo sexy omdat HIJ het is natuurlijk ![]() Chanel
|
![]() |
rode wangen....(beetje vreemd maar zo sweet!)
handen... en de hele uitstraling natuurlijk! als ik een jongen al langer ken is het gewoon heel belangrijk dat ie lief is en dat ie me vertrouwd en aandacht geeft ![]() xxxxx dinky
|
![]() |
zoals mijn vriendin eruit ziet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mooie droge geaderde handen en armen.
Mager, maar niet skinny, schattige uitstraling, kledij die me aanspreekt, verlegenheid, mysterieusheid....knapheid (dat is moeilijk te omschrijven, wat is knap? Dat kan ik alleen maar tonen via echte voorbeelden, vb= Matthew Bellami vna MUSE!)
|
![]() |
vooral ogen en lippen en tong enzo (ja..raar maar vindt tongen ook nogal mooi)
in grote lijnen geheel het gezicht en dan natuurlijk: stevige benen (ofwel sterk en lang ofwel lenig) stevig gat stevige borsten (niet et groot liefst) geen magere spellementen voor mij (ben daar te loemp voor :-))
|
bij de eerste ontmoeting
mooie uitsraling als je kan zien dat iemand, ja, eum, nadenkt zegmaar leuke kleren ( ![]() na een tijdje als iemand gewoon heel leuk doet, maar dat van zichzelf niet doorheeft, maar ik bedoel nou ook niet naifiteit ofzo.. coole , gekke iedeen humor nog veel meer maar ik weet nu ff niks meer.... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij aantrekkelijk? floyd101 | 55 | 01-07-2012 13:55 | |
Seksualiteit |
Grote hoeveelheid zaad bij zaadlosing? Heb jij heb?En wat vinden de vrouwtjes er van? Pyro Power | 69 | 29-03-2010 21:52 | |
Liefde & Relatie |
[Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan? Jolt | 15 | 21-05-2005 22:46 | |
Seksualiteit |
Vind jij jezelf sexueel aantrekkelijk Ijke | 204 | 05-10-2003 21:37 | |
Seksualiteit |
Welke forummer zou jij graag in een spel van uitbundige copulatie willen betrekken? Ochlocraat | 241 | 30-08-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |