![]() |
en luister niet naar mutant, ik ben vanaf nu je messias!
Verwijderd
zeehond23 schreef op 15-04-2005 @ 09:39 :
en luister niet naar mutant, ik ben vanaf nu je messias! Spacecake, die was ik vergeten ^^ Maar die heb ik ook pas na paddo's gehad. Spacecake is idd misschien ook een idee. En idd, het blowen hoeft niet meteen zo speciaal te zijn, maar zoals ik ook al zei, je kunt verschillende dingen uitproberen. Maar wat verwacht je ervan? |
![]() |
Mutant schreef op 15-04-2005 @ 10:01 :
Spacecake, die was ik vergeten ^^ Maar die heb ik ook pas na paddo's gehad. Spacecake is idd misschien ook een idee. ![]()
Eerste keer dat ik wiet gebruikte was ook met cake. Dat ging opzich best hard. Geen idee hoeveel ze er toen in hadden gestoken.
|
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Mutant schreef op 15-04-2005 @ 10:21 :
Duh. Matigen is de gouden regel. Bijnemen kun je altijd nog. Dus slechts 1 gram White Widow in je cakedeel hebben zitten. Of iets met vergelijkbare kracht. |
![]() |
Mutant schreef op 15-04-2005 @ 10:21 :
Duh. Matigen is de gouden regel. Bijnemen kun je altijd nog. ![]()
wat vind je van "begin er niet aan"?
|
![]() |
Global schreef op 17-04-2005 @ 14:37 :
wat vind je van "begin er niet aan"?
Kreator schreef op 17-04-2005 @ 14:38 :
wat dacht je van: flikker op, dit is d&a, wtf doe je hier met dat soort opmerkingen? ![]() |
![]() |
wat vind je van "begin er niet aan"? ![]()
wat vind je van "begin er niet aan"? ![]()
JCG schreef op 18-04-2005 @ 15:19 :
waaraan? idioot posten in d&a? Goed idee, geeft een goed voorbeeld en flikker op ![]()
Verwijderd
Mark schreef op 15-04-2005 @ 01:55 :
- Wat is aan te raden om mee te beginnen? (Bezoekje aan de smartshop en om tips vragen?) - Heeft het verder ook nog te maken met je karakter hoe heftig je tript?
![]() - Ik ben een realist en denk rationeel, geen creatieve gedachtenspinsels. Trip je hierdoor ook minder goed?
![]() |
![]() |
Verwijderd
neem gewoon een goede shot hero gelijk het egte werk.
Persoonlijk zou ik eerst een shagie met een betje skunk er in proberen. |
![]() |
Mensen die drugs gebruiken zijn redelijk kansloos. Wat zet je er toe om je eigen lichaam te gaan bederven met giftige middelen?
|
![]() |
Mr.Hypert€xt schreef op 20-04-2005 @ 01:07 :
Mensen die drugs gebruiken zijn redelijk kansloos. Wat zet je er toe om je eigen lichaam te gaan bederven met giftige middelen? ![]() ontopic ik zou eerst maar beginnen met wiet. ![]() |
![]() |
Mensen die drugs gebruiken zijn redelijk kansloos. Wat zet je er toe om je eigen lichaam te gaan bederven met giftige middelen?
Mensen die drugs gebruiken zijn redelijk kansloos. Wat zet je er toe om je eigen lichaam te gaan bederven met giftige middelen? |
![]() |
Mensen die drugs gebruiken zijn redelijk kansloos. Wat zet je er toe om je eigen lichaam te gaan bederven met giftige middelen? ![]() Jij bent zo kansloos dat ik mijn tijd er niet aan ga verdoen om verdomme nog serieus op je te reageren.
Mensen die drugs gebruiken zijn redelijk kansloos. Wat zet je er toe om je eigen lichaam te gaan bederven met giftige middelen? |
![]() |
Ik vraag me af hoe je op een goede manier aan drugs kan komen. Hoe weet je wat je kunt vertrouwen enz. als je voor het eerst gaat gebruiken? Waar haal je het vandaan?
|
![]() |
thinky schreef op 28-04-2005 @ 20:53 :
Ik vraag me af hoe je op een goede manier aan drugs kan komen. Hoe weet je wat je kunt vertrouwen enz. als je voor het eerst gaat gebruiken? Waar haal je het vandaan? -contacten
Bovendien zijn de meeste doorsnee drugs altijd wel te vertrouwen, omdat er weinig mis mee kan zijn:
Weed, hash, ephedra.
wammus schreef op 29-04-2005 @ 11:05 :
Paddo's heb ik nooit gedaan maar wil ik zeker nog een keer gaan doen. Spacecake wel en daar ben ik (met nog wat blowen erbij dat wel) drie dagen van van de wereld geweest. Ik voelde me helemaal licht en kan me er eigenlijk weinig meer van herinneren. Eergisteren hebben we hashpannenkoeken gebakken ![]() ![]() |
![]() |
wammus schreef op 29-04-2005 @ 11:05 :
Paddo's heb ik nooit gedaan maar wil ik zeker nog een keer gaan doen. Spacecake wel en daar ben ik (met nog wat blowen erbij dat wel) drie dagen van van de wereld geweest. Ik voelde me helemaal licht en kan me er eigenlijk weinig meer van herinneren. Eergisteren hebben we hashpannenkoeken gebakken ![]() |
![]() |
Verwijderd
mm ik ben 2 keer dik fout gegaan van spacecake, dus van mij hoeft het niet meer.
|
![]() |
squat schreef op 29-04-2005 @ 14:17 :
Ik ken dat ja. Ik ben ook 2 dagen stoned geweest na een spacecake. Meer van voelen vind ik niet per definitie beter. Als ik er teveel van eet val ik in slaap of herinner ik me er niets meer van.
Verwijderd
Ik denk dat je inderdaad matigend moet beginnen. Gebruik nooit iets waarvan je de drugs zelf niet vertrouwd of als je niet lekker in je vel zit, daar kan je fout op gaan.
@Zeikwijven: Jullie drinken geen bier, wijn, cola, eten geen zout, vlees, zuivel, eieren, etc. Dat weten we nou wel. Laat je opmerkingen achterwege en blijf hier |