Oud 22-05-2005, 10:38
donmclean
donmclean is offline
Ik had ergens gelezen dat wiet iets van 3/4 weken in je bloed blijft zitten. Maar ik vroeg me af of je er in die tijd iets van zou merken. Stel bijvoorbeeld dat je op een vrijdag wiet rookt, wat merk je die maandag erna dan? Word je er duffer van, iets anders? Gewoon benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2005, 10:49
Verwijderd
lijkt me sterk he
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 10:52
donmclean
donmclean is offline
Ja, leek me ook, maar omdat je wel allemaal naverschijnselen krijgt van xtc enzo, misschien ook van wiet. Kan toch
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 12:10
Verwijderd
Als dat zo lang nawerkte, ken ik er heel wat die stukken minder zouden blowen ^^.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 13:25
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-05-2005 @ 13:10 :
Als dat zo lang nawerkte, ken ik er heel wat die stukken minder zouden blowen ^^.
meer!
Oud 22-05-2005, 13:55
little nemo
little nemo is offline
..als je veel blowt dan word je ook op halflange termijn wel wat duffer en minder ondernemend enzo

teminste, dat schijnt. zelf nog nooit iets van gemerkt, maar als ik de voorlichtingsdingen mag geloven...
Oud 22-05-2005, 17:54
PatoLoco
PatoLoco is offline
Ik denk wel dat het klopt hoor...

Ik rook geregeld wiet/hash en je merkt het niet als je gewoon blijft doorsmoren maar als ik 'n weekje of 2 - 3 stop merk ik wel dat ik socialer word, meer zin om dingen te doen, meer gevoel voor humor, actiever, etc
Je blijft niet nog enkele dagen nadat je wiet gerookt hebt je stoned of high voelen (jammer ) maar je bent wel veel duffer enzo.
Ik merk dit zeker en vast bij mezelf en heb het ook al van vrienden gehoord dus er zit zeker wel wat waarheid in. 'T is misschien niet voor iedereen hetzelfde maar voor sommigen toch zeker...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 19:36
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
little nemo schreef op 22-05-2005 @ 14:55 :
..als je veel blowt dan word je ook op halflange termijn wel wat duffer en minder ondernemend enzo

teminste, dat schijnt. zelf nog nooit iets van gemerkt, maar als ik de voorlichtingsdingen mag geloven...
Mijn ervaringen/bevindingen:

Ik heb een hele tijd lang praktisch elke dag geblowd. Wat ik ervan gemerkt heb is dat ik:
  • Suffer werd
  • Heel veel moeite had met opstaan
  • Heel raar ging denken
  • Minder ondernemend werd ^
  • Veel minder sociaal werd

Sinds ik flink geminderd ben zijn deze dingen wel minder geworden. Niet helemaal verdwenen maar dat licht ook voor een deel aan mezelf en niet aan de wiet.

Nogmaals dit zijn enkelt mijn eigen ervaringen dat het bij iedereen zo zal gaan is niet waar. Dat hangt er van af hoe vatbaar je voor dit soort dingen bent. Ik ben er vrij vatbaar voor en een aantal dingen die ik noemde had ik altijd al maar die werden door de wiet alleen maar versterkt.

Als jij het bij een of 2 keer in de week houd blowen houd en je slaapt de dag erna goed uit en je gaat gewoon weer verder met de dingen die je normaal ook doet dan gaat er niets mis en merk je er de volgende dag(en) (bijna) niets meer van.

Laatst gewijzigd op 22-05-2005 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 19:40
Type
Type is offline
inhakend op wammus' post:

klik hier
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten