Oud 20-05-2005, 16:11
Verwijderd
Als je nou zakt voor je Havo, wat moet je doen?

Dus niet gaan vertellen dat je dan het jaar gezellig opnieuw gaat doen, want dat ben ik NIET van plan.

Je kunt tog naar een avondschool? Of het vak/de vakken waar je op gezakt bent overdoen (thuis) en dan aan het einde van het jaar wéér examen doen (in die 1/2/3 vakken)

Niet dat ik van plan ben te zakken, maar toch, ik wil het gewoon weten!
Je ervaring hiermee enzo...

alvast bedankt
Advertentie
Oud 20-05-2005, 16:13
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik mag niet gaan vertellen dat ik het jaar dan opnieuw ga doen, maar dat lijkt mij wel voor mij de beste optie.
Oud 20-05-2005, 16:15
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 20-05-2005 @ 17:11 :
Als je nou zakt voor je Havo, wat moet je doen?

Dus niet gaan vertellen dat je dan het jaar gezellig opnieuw gaat doen, want dat ben ik NIET van plan.

Je kunt tog naar een avondschool? Of het vak/de vakken waar je op gezakt bent overdoen (thuis) en dan aan het einde van het jaar wéér examen doen (in die 1/2/3 vakken)

Niet dat ik van plan ben te zakken, maar toch, ik wil het gewoon weten!
Je ervaring hiermee enzo...

alvast bedankt
Er is hier geloof ik al een topic over.(op algemene examen forum)

Maar je kunt naar avond school of naar volwassenenonderwijs(VAVO). Ik doe nu ook volwassenenonderwijs maar niet omdat ik gezakt ben maar meer omdat ik van mavo naar havo ging. Als ik dus zak kan ik daar gewoon blijven en de vakken doen waar ik onvoldoende voor gehaald heb.
Ik zit bij ROC maar als ik het goed heb hebben ze dit ook op diverse mondriaan-en.

Je kunt ook thuis studie gaan doen ( NHA, NTI, LOI oid.) en dan staatsexamen gaan doen, zelfstudie dus.

Ook een optie is een particuliere school waar je per vak betaald en erg veel aandacht krijgt, waardoor je kans om te slagen groter wordt.
Oud 20-05-2005, 16:15
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 20-05-2005 @ 17:13 :
Ik mag niet gaan vertellen dat ik het jaar dan opnieuw ga doen, maar dat lijkt mij wel voor mij de beste optie.
Hm misschien wel, maar daar heb ik geen zin in! Ik vond dit jaar het ergste jaar van mijn hele Havo carierre, en ik heb geen zin om alles wéér te gaan doen!
Oud 20-05-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 20-05-2005 @ 17:15 :
Er is hier gellof ik al een topic over.

Maar je kunt naar avond school of naar volwassenenonderwijs(VAVO). Ik doe nu ook volwassenenonderwijs maar niet omdat ik gezakt ben maar meer omdat ik van mavo naar havo ging. Als ik dus zak kan ik daar gewoon blijven en de vakken doen waar ik onvoldoende voor gehaald heb.
Ik zit bij ROC maar als ik het goed heb hebben ze dit ook op diverse mondriaan-en.

Je kunt ook thuis studie gaan doen ( NHA, NTI, LOI oid.) en dan staatsexamen gaan doen, zelfstudie dus.

Ook een optie is een particuliere school waar je per vak betaald en erg veel aandacht krijgt, waardoor je kans om te slagen groter wordt.
Oke bedankt! Dat wou ik ff weten!
Oud 20-05-2005, 23:34
Wintran
Wintran is offline
Blijven zitten is echt geen ramp. Maar goed.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten