de abt van sion vat ik sowieso niet met "op vakantieliefdes moet belasting geheven worden"-achtige topics. Meestal zijn dat van die vergezochte stellingen die hij heeft vinnik, maargoe.

Bij hem heb ik niet het gevoel dat hij zelf echt gelooft wat hij neerzet, iig dat hij zelf toch nooit zo zou handelen als hij hopeloos verliefd wordt......
Hij zet bijv nogal snel neer "gewoon dumpen die jongen", enzow.
Dat is naar mijn mening dan niet de oplossing. Je leert van je eigen fouten. Als je steeds iemand om het minste dumpt word je volgens mij niet echt wijzer in de liefde.
Maarjah, hij heeft z'n eigen mening/ideeën en dat vinnik verder best
En nare man heeft op zich wel interessante stellingen. Ik vind dat het net lijkt alsof hij veel over relaties/liefde nadenkt en telkens weer meer "leert" en daardoor weer op nieuwe stellingen komt.
Das wel leuk vinnik.
Soms lijken z'n stellingen wel iets te zakelijk, maar het zijn vaak wel goeie discussie-onderwerpen.
Maarrr hoezow zijn dat dan rebellen..? *voelt zich dom*

Verder ben ik het eens met Eddie maar dat schreef ik hierboven ook al, ze nemen een standpunt in waar je over gaat nadenken.
En ik mag dat wel graag , want ik analyseer altijd alles.
Elk gevoel, gedrag van mensen, etc daar denk ik vaak overna.
En bepaalde visies of stellingen van anderen kunnen weer een andere kijk geven, of een aanvulling geven op de mening die ik al had