![]() |
|
![]() |
hallo iedereen ik ben een clanlid van =CEF= clan een europeese clan die het spel americas army spelen we zijn nu op zoek naar sponsers want we hebben al een eigen site met .com en eigen ts server maar we kunnen geen eigen server betalen
omdat we het meeste geld daar al insteken dus als je onz kunt helpen bezoek onze site eens www.cefclan.com of mail mij even op thomasdewasbeer@hotmail.com wat resultaten: clanblase ladder staan we het 14de aaolader staan we het 7de en we hebben 5 offichal wars gespeelt en er 4 van gewonnen plz help onze clan ik hoop dat ik het op de juiste forum heb geposte |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mag ik even vragen hoeveel leden je hebt: Stel je voor je bent met zijn 10en. Als alle leden 10 euro betalen per 3 maanden (nog geen 2 / 3 pilsjes per maand!!!) kunnen jullie een goede server huren :? het is alleen een goede organisatie voor nodig. En waarom wil je wel 50 euro per maand aan bier uit geven (Als het niet meer is) en 10 euro per 3 maanden aan een server niet. Doe het wel met alle leden of een groot deel dan is het betaal baar :/
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Hondje adopteren? Fjäril | 4 | 12-12-2004 11:03 | |
Vrije tijd |
professioneel skateboarden GRRR | 11 | 24-09-2003 17:09 | |
Vrije tijd |
WK Squash , Palmer is eindwinnaar Tofke_H | 3 | 20-12-2002 13:47 | |
Vrije tijd |
Lotto-domo scara | 19 | 29-07-2002 10:55 | |
Vrije tijd |
nieuwe sponser fcgroningen wil groningen als top 6 club EmilioFCG | 25 | 05-06-2002 17:28 | |
Vrije tijd |
reclame bij de OS, ja of nee jnieuwelaar | 5 | 23-02-2002 20:19 |