![]() |
Verwijderd
Gewoon zeggen. Een collega van me vindt me wel leuk, maar ik ben vanaf het begin al duidelijk geweest dat dat oké is, maar dat het niet op die manier wederzijds is.
![]() |
![]() |
Lijkt me best moeilijk om meteen te zeggen..
|
![]() |
M-Bas2 schreef op 31-05-2005 @ 08:53 :
![]() ![]() Ontopic: Probeer het idd gewoon duidelijk te maken, wat Loontjuh zegt
WolterB schreef op 31-05-2005 @ 10:20 :
Offtopic: Als je irl ook zo over meisjes praat, dan moet je blij zijn dat je interesse hebt van iemand ![]() Dat zegt dus niets over hoe hij over meisjes/vrouwen in het algemeen praat. Zeg gewoon dat je er niets van moet hebben. Dit kun je aardig, direct, subtiel or whatever doen, maar zorg iig dat het duidelijk is voor haar. |
![]() |
WolterB schreef op 31-05-2005 @ 10:20 :
Offtopic: Als je irl ook zo over meisjes praat, dan moet je blij zijn dat je interesse hebt van iemand ![]() ![]() |
![]() |
Mark Almighty schreef op 31-05-2005 @ 14:29 :
Jezus Christus, Wolter, val jij nou óók al over een doodnormaal en ingeburgerd woord als 'grietje'? ![]() ![]() My fault ![]() ![]()
Verwijderd
grietje = jonger meisje
![]() neen, ik praat meestal vol respect over de dames, ![]() |
![]() |
![]() Nee, ik ben ooit 'aangevallen' op dit forum omdat ik de term 'grietje' gebruikte. Zelfs 'die meid' vond men ooit denigrerend. ![]() |
![]() |
Shitonya schreef op 31-05-2005 @ 12:01 :
En je valt op wat oudere vrouwen? Hmm altijd schattig, vallen op het onbereikbare En verder: probeer direct te zijn. Misschien vindt ze dat heel vervelend, maar dan houdt ze ook op met jou leuk vinden. Dus vraag of ze je leuk vindt en zeg dat zij je type niet is. Of is dat bot? |
![]() |
Morgan schreef op 31-05-2005 @ 16:35 :
Gewoon zeggen "Tja, je bent te jong voor me." Ideaal excuus; zij niet beledigd (want haar leeftijd, dat is niet haar schuld), jij reden om uberhaupt nooit iets met haar te beginnen. ![]()
om een aflevering van Oprah te citeren
"I am just not that in to you"
marlies schreef op 31-05-2005 @ 22:29 :
om een aflevering van Oprah te citeren "I am just not that in to you"
Verwijderd
Avalon_Mae schreef op 31-05-2005 @ 20:39 :
Nee, want dan kan zij weer allerlei dingen gaan bedenken als 'maar hij vindt me dus wel leuk, alleen maar wat te jong!' Bovendien ben ik ervoor om eerlijk te zijn, dus zeg gewoon dat je niet zulke gevoelens voor haar hebt en dat het dus niks zal worden. Je kunt toch gewoon een gesprekje met haar beginnen (liever niet wanneer ze op zo'n training is gekomen, das ook zo lullig, heeft ze dat hele eind gefietst, kan ze meteen weer terug) waarin je zegt dat je het idee hebt dat zij je leuk vindt en dan dus het bovenstaande zeggen? |
![]() |
Ik heb ook een keertje sjans gehad met veel jonger meisje. Toch maar de boot afgehouden. Maar ik vond haar WEL leuk....
|
![]() |
hoe weet je dat ze 7 km moet fietsen
![]() |
![]() |
Ik zou haar neuken en dan dumpen.
![]() ![]()
Verwijderd
Subtiele opmerkingen over dikke konten en lelijke hoofden willen ook nog wel eens helpen, dat is vaak nog effectiever dan in het gezicht zeggen dat je haar niet wilt.
|
![]() |
"Ik heb al een vriendin."
En anders: "Rot op!" doet het altijd erg goed bij mij ![]()
Verwijderd
[bot]Sorry, mijn pedopas is net verlopen. [/bot]
|
![]() |
oh je kan ook vermelden dat je een SOA hebt
neem haar apart en geef heel overtuigend toe dat je homo bent, en of ze dat alsjeblieft niet wil vertellen aan de omgeving
![]() werkt GEGARANDEERD
Verwijderd
Kaa schreef op 01-06-2005 @ 22:27 :
neem haar apart en geef heel overtuigend toe dat je homo bent, en of ze dat alsjeblieft niet wil vertellen aan de omgeving ![]() werkt GEGARANDEERD De meeste meisjes van 14 kunnen niet zo goed geheimen bewaren. Zeker niet als ze sappig zijn. |
![]() |
Jadis schreef op 01-06-2005 @ 22:53 :
Ja, totdat hij over een tijdje een meisje wil versieren en zij zegt: "Ja maar, jij bent toch homo?" De meeste meisjes van 14 kunnen niet zo goed geheimen bewaren. Zeker niet als ze sappig zijn. (ook grappig dat mijn post als n serieus antwoord werd gezien :+))
bel me over 5 jaar maar eens
Jij bent 17, zij 15, wat kan er dan niet?
![]() |
![]() |
Bloedpropje schreef op 02-06-2005 @ 01:51 :
Ja uhh.. dat kan je toch wel gewoon zeggen? 'Ik krijg het idee dat je me leuk vindt, maar als dat zo is kan je het beter uit je hoofd zetten want ik vind je echt te jong voor mij', dan kan ze zelfs nog gaan ontkennen dat het zo is en heeft ze niet eens gezichtsverlies. ![]() (aan zo'n reactie zijt ge er ook direct zeker van dat ze inderdaad TE jong was, moest ge twijfele over de juiste keuze) |
![]() |
Verwijderd
Morgan schreef op 31-05-2005 @ 16:35 :
Gewoon zeggen "Tja, je bent te jong voor me." Ideaal excuus; zij niet beledigd (want haar leeftijd, dat is niet haar schuld), jij reden om uberhaupt nooit iets met haar te beginnen. Dan maar hopen dat ze niet weldenkend is. |
![]() |
herr renz schreef op 02-06-2005 @ 15:55 :
heb'k ook gedaan toen 'k is in zo'n situatie terecht kwam, maar ze werd wel ff heel hysterisch met't te ontkenne en wa ge wel nie peist enzo... maar da duurd nie lang en werkt goe zonder e vriendschap kapot te maken. (aan zo'n reactie zijt ge er ook direct zeker van dat ze inderdaad TE jong was, moest ge twijfele over de juiste keuze) Vlaanderen? ![]() |
![]() |
M-Bas2 schreef op 31-05-2005 @ 08:53 :
Keihard NEE IK VIND JOU NIKS zeggen is ook echt hard, vooral als het om een meid gaat die het al een beetje moeilijk heeft. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Jadis schreef op 01-06-2005 @ 22:53 :
Ja, totdat hij over een tijdje een meisje wil versieren en zij zegt: "Ja maar, jij bent toch homo?" De meeste meisjes van 14 kunnen niet zo goed geheimen bewaren. Zeker niet als ze sappig zijn. ![]()
Verwijderd
Kaa schreef op 01-06-2005 @ 22:59 :
dat maakt het extra grappig (ook grappig dat mijn post als n serieus antwoord werd gezien :+)) naam onbekend: Ik haalde 2 woorden door elkaar. Het gebeurt. |
![]() |
Verwijderd
Mephostophilis schreef op 02-06-2005 @ 16:04 :
Het is alleen jammer dat ieder weldenkend mens dat argument niet serieus neemt. Dan maar hopen dat ze niet weldenkend is. ![]() |
![]() |
Verwijderd
Morgan schreef op 03-06-2005 @ 23:38 :
Als ze de hints van een jóngen niet begrijpt, zal dat wel moeten ![]() |