Oud 06-06-2005, 18:06
Melissa83
Melissa83 is offline
het is altijd hetzelfde liedje .. en nu weer.

Halfjaar geleden leuke jongen ontmoet, beetje gebabbeld, maar verder niks geworden omdat hij toen een vriendin had.
Nu kwam ik hem toevallig zaterdag weer tegen, en tja, vond hem toch nog wel erg leuk. Nu vroeg hij of we deze week samen een keer wat konden gaan drinken..nou vond wel leuk, dus nummers uitgewisseld blabla en dan zouden we nog wat afspreken.

Maar nu vreet ik mezelf weer helemaal op met onzekerheid. Ik vergelijk mezelf helemaal met zijn ex, die veeeeeel knapper leuker en interresanter is/was. altijd vergelijk ik mezelf met anderen. Ik ben bang dat het helemaal verkeerd af gaat lopen, dat we totaal niks hebben om over te praten en dat hij afknapt ofzo. ik ben zo verliefd dat ik dit gewoon niet wil verprutsen Maar juist door die onzekerheid word ik veel geslotener omdat ik bijvoorbeeld bang ben om wat stoms te zeggen....waardoor hij mij misschien wel saai zal vinden

men...altijd als ik verliefd op iemand ben word ik helemaal verlegen en kan amper een woord uitbrengen
Hoe kan ik dit voorkomen zodat ik woensdag (want dan hebben we afgesproken) zelfverzekerd overkom en niet als een klein kind.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2005, 18:08
Kreator
Kreator is offline
maak er een einde aan
Oud 06-06-2005, 18:19
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Kreator schreef op 06-06-2005 @ 19:08 :
maak er een einde aan
Go fuck yourself deus.

ON; Je hoeft je nergens zorgen over te maken, jongens geilen op (lees; houden van) verlegenheid en bescheidenheid. Maar het is vooral belangrijk dat je gewoon jezelf blijft.
Oud 06-06-2005, 18:36
I C U
I C U is offline
Just be yourself! Ik snap je onzekerheid, heb er zelf ook nogal es last van, maar als je die niet opzij zet, kom je nergens. En als je domme dingen doet of zegt, bloos je schattig en kijk je naar zijn schitterende geweldige glimlach. Ofzo. Niet druk maken dus, en gewoon gaan! En daarbij, die ex is niet voor niets zijn ex, dus blijkbaar was ze toch niet zo geweldig en interessant...
Oud 06-06-2005, 18:54
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Trek je mooiste kleren aan, doe een lekker luchtje op.... Kortom zorg dat je er onberispelijk uitziet en zodoende ook voelt.

Ga niet naar je afspraak met het idee dat je een date hebt, waar gescoord gaat worden, maar ga met de gedachte dat je een vriend gaat bezoeken zodat je minder spannning ervaart.
Oud 07-06-2005, 07:01
yapo
yapo is offline
Gewoon niet onzeker zijn.
Ten eerste moet je jezelf niet met z'n ex vergelijken, die is immers vast niet voor niks z'n ex. Ten tweede wil die jongen wil jou even graag zien als jij hem, want het leek hem eveneens een goed plan om samen wat af te spreken. En hij zal wel niet zomaar wat willen afspreken, oftewel, hij vond het zaterdag ook leuk om met jou te spreken.
Met andere woorden: Er is niks om je druk over te maken, ga gewoon een gezellige dag/avond hebben met die jongen
Oud 07-06-2005, 09:32
gurl19
gurl19 is offline
Je kunt evt thuis al paar dingen bedenken die je kunt vertellen. Heb ik ook wel is gedaan, voor eventuele stiltes. Die gelukkig niet kwamen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 09:44
Governor
Governor is offline
Gewoon helemaal niet bang zijn, ga je ook niet overdreven opmaken ofzo. Zorg er gewoon voor dat hij het gezellig heeft met jou.

Je zegt het eigenlijk zelf al het is zijn "ex" dat zal dus niet voor niets zo zijn. Daarom verwacht ik ook niet dat hij jou met haar zal gaan vergelijken. Dus haal dat gekke idee van je maar uit je hoofd en blijf gewoon jezelf.

Wees vooral niet te bang om te vragen wat hij zoals voor hobby's heeft en wat hij allemaal uitvreet.

Ik zelf ben voorstander van een date die minder lang duurt. Dus kort maar krachtig. Dan voorkom je momenten dat je niks te zeggen hebt.

Just my 2 coppers.
Oud 07-06-2005, 09:53
WolterB
WolterB is offline
Probeer jezelf te zijn, je niet al te druk maken en niet teveel ervan verwachten.
Oud 07-06-2005, 09:58
Verwijderd
Als je er goed (genoeg) uitziet maakt het geen drol uit wat je zegt.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:05
Roos
Roos is offline
Ik lees nergens dat hij het heeft uitgemaakt? Is dat wel zo
Oud 07-06-2005, 11:22
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-06-2005 @ 10:58 :
true
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:30
Verwijderd
Als hij jou leuk vindt, maakt het niet zo veel uit wat je doet, want dan komt het vanzelf goed. Als hij jou niet leuk vindt maakt het ook niet uit wat je doet want dan wordt het toch niets.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:31
Verwijderd
^ with stupid
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:52
MTpower
MTpower is offline
Doe niet teveel moeite vooraf, als je gesprekken ed voor gaat bereiding is de spontaniteit eraf...
Probeer spontaan te zijn .
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 14:42
Governor
Governor is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-06-2005 @ 10:58 :
Als je wilt dat het een hele korte relatie wordt niet nee.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten