Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als je de hardware hebt verwijderd, dan betekent het dat je de kast hebt opengeschroefd en de geluidskaart hebt verwijderd. dat lijkt me niet het geval. je moet effe een paar dingen uitzoeken. 1. wat draai je? ik neem aan winxp. 2. is het een onboard kaart (oftewel, zitten de plugs aan de bovenkant van je kast). zo ja, dan staan de drivers op je moederbord cd (die is geleverd bij de pc) 3. is het een losse kaart (die zit in een pci slot, oftewel aan de onderkant in zo'n langwerpige gleuf), dan heb je eveneens drivers op een cd. vervolgens zoek je het merk en type van je kaart op en download je de bijbehorende drivers van de website van de fabrikant wat je ook kan doen is gewoon even naar configuratiescherm --> systeem --> hardware --> apparaatbeheer gaan vervolgens delete je alles wat onder 'besturing voor geluid video en spelletjes' hebt staan. als je xp hebt dan heb je grote kans dat je geluid 't alweer doet als je effe reboot.
||
Citaat:
jij bent echt een n00b of niet? je kan beter iemand erbij halen die enigszins weet wat een computer is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eerlijk gezegd lijkt het me stug dat dat werkt, maargoed, beter dan niets doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoef bovendien al geen hulp meer, heb het probleem verholpen ![]() (en nee niet zoals jij aangegeven hebt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en niet flamen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Lees het het quote'tje uit "Regels voor openen topic * LEZEN *": Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-06-2005 om 11:30. |
![]() |
||
Citaat:
snappez vous?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
Beeld weg ]{ing | 18 | 27-05-2007 16:23 | |
Software & Hardware |
[DVD-Drive] Wordt niet gelezen! Naz | 7 | 23-02-2005 18:34 |