nee okeej, maar tegenwoordig kan je eigenlijk niet meer om een telefoon met camera heen.. En al die andere nutteloze frutsels die erbij zitten.. UMTS bijvoorbeeld(deze foons niet), dat gaat toch handen vol geld kosten, dataverkeer en bellen.. En dan moet je nog aan de andere kant van de lijn iemand hebben met 'n umts-foon, en daar zijn er nog veel te weinig van..
Ik heb zelf dus een S300, ook nog uit het pre-camera tijdperk..
Dat ding werkt nog geweldig, smsen en bellen, en een kleurenscherm met net zo veel leuke kleurtjes als op de nieuwe foons.. en een GRATIS datakabel

(hoor dat je daar tegenwoordig voor moet dokken)..
Mja, mijn abo loopt over een maandje af, en tjah, als je dan een nieuwe abo af kan sluiten, met ook weer een leuke nieuwe gratis telefoon, dan zou je geen echte nederlander zijn als je dat niet zou doen he?

In dat opzicht zou het prijsverschil tussen de D500 en E720 ook niet veel uitmaken, want bij mn abo krijg ik dat ding dan toch gratis of in ieder geval voor een redelijk laag bedrag.
Ik had wel gelezen dat er nog geen beschermhoesjes oid waren voor de D500(of ondertussen wel?), is dat niet funest voor je beeldscherm?(zal vast niet mja)