|
|
|
6663scarlet schreef op 23-08-2005 @ 17:13 :
wij moeten school een belangrijk werkstuk maken en we houden het over de seksuele revolutie. nou willen wij graag weten: 1: vinden jullie dat er te open word gedaan over seks? (bijvoorbeeld op tv enzo) 2: vinden jullie dat er tolerant word gedaan tegen homo's? (zowel mannelijk als vrouwelijk natuurlijk) 3: wat is jullie eigen standpunt tegenover homoseksualiteit? 4: vinden jullie dat mensen/jongeren op te vroege leeftijd aan seks beginnen? Alvast bedankt ^^ 2)ja (als tolerant = aanvaard )3)och wat maakt het uit ![]() 4)ja.. maar dat ligt dan gwn aan mijn eigen opvattingen over seks en relaties
|
|
wij moeten school een belangrijk werkstuk maken en we houden het over de seksuele revolutie. nou willen wij graag weten: 1: vinden jullie dat er te open word gedaan over seks? (bijvoorbeeld op tv enzo) 2: vinden jullie dat er tolerant word gedaan tegen homo's? (zowel mannelijk als vrouwelijk natuurlijk) 3: wat is jullie eigen standpunt tegenover homoseksualiteit? 4: vinden jullie dat mensen/jongeren op te vroege leeftijd aan seks beginnen? Alvast bedankt ^^ 2. ja ik vind dat er over het algemeen tolerant tegen en over homos gedaan word, er is nog steeds verbetering mogelijk. 3. ik vind het prima 4.vind ik ook prima, mensen moeten zelf bepalen wanneer en hoe
|
|
1: vinden jullie dat er te open word gedaan over seks? (bijvoorbeeld op tv enzo) 2: vinden jullie dat er tolerant word gedaan tegen homo's? (zowel mannelijk als vrouwelijk natuurlijk) 3: wat is jullie eigen standpunt tegenover homoseksualiteit? 4: vinden jullie dat mensen/jongeren op te vroege leeftijd aan seks beginnen? Televisie geeft een erg verkeerd beeld van wat seksualiteit inhoudt. Zeker in prime time (en op muziekzenders) brengt dat jongeren te vaak in verwarring. Ook de aanpak van tienerblaadjes (voor zover ik die lees) schets een heel vertekend beeld van seks. Maar dat is allemaal vooral een probleem van beeldvorming, niet van teveel openheid. Met geweld ligt het allemaal nog veel delicater, en daar slaat televisie en de gamesindustrie de bal helemaal mis. 2. De jongere generatie doet het best wel goed, maar in het algemeen loopt het wat dat betreft enorm fout. Er zijn ook veel te veel mensen die wel denken dat ze homo's accepteren, zolang als het maar niet bij hun in de straat/familie/dorp gebeurt. De stijle opgang van extreem en populistisch rechts in Nederland en België is ook al geen uiting van veel tolerantie. 3. Soms heb ik de indruk dat een homo een kruising is tussen de ideale man en de ideale vrouw. Hoe kan je daar iets tegen hebben? Zowat alle homo's (m/v) die ik ken, zijn schatten van mensen, en ik heb dan ook hoegenaamd niks tegen hun seksuele voorkeur. Ik heb het iets moeilijker met aanstellerig nichterig gedrag, maar dat heeft dan weer minder met hun geaardheid, en vooral met hun manier van doen te maken. Met aanstellerig heteroseksueel gedrag (macho's, johnny's en marina's) heb ik het al even moeilijk. 4. Blijkbaar heeft ongeveer de helft van de 17- en 18-jarigen al seks gehad. No problem. En dat de gemiddelde leeftijd voor de eerste keer ongeveer 16 en een half jaar is, zie ik niet als echt te jong. Maar dat een heel deel 12-, 13-, en 14-jarigen al seks hebben gehad: dat is echt wel veel te vroeg! Een ideale leeftijd om er stilaan mee te beginnen, is voor mij toch nog steeds 17. |
|
|
|
T!ne schreef op 23-08-2005 @ 17:28 :
4)ja.. maar dat ligt dan gwn aan mijn eigen opvattingen over seks en relaties |
|
|
|
wij moeten school een belangrijk werkstuk maken en we houden het over de seksuele revolutie. nou willen wij graag weten: 1: vinden jullie dat er te open word gedaan over seks? (bijvoorbeeld op tv enzo) 2: vinden jullie dat er tolerant word gedaan tegen homo's? (zowel mannelijk als vrouwelijk natuurlijk) 3: wat is jullie eigen standpunt tegenover homoseksualiteit? 4: vinden jullie dat mensen/jongeren op te vroege leeftijd aan seks beginnen? Alvast bedankt ^^ 2. nee, niet altijd. homo;s worden nog best vaak nagekeken. en men roddelt ook over ze. 3. tja, geen probleem natuurlijk ![]() 4. nee, dat vind ik niet. als jongeren seks hebben met mensen van hun eigen leeftijd dan vind ik het onschuldig. |
|
|
|
wij moeten school een belangrijk werkstuk maken en we houden het over de seksuele revolutie. nou willen wij graag weten: 1: vinden jullie dat er te open word gedaan over seks? (bijvoorbeeld op tv enzo) 2: vinden jullie dat er tolerant word gedaan tegen homo's? (zowel mannelijk als vrouwelijk natuurlijk) 3: wat is jullie eigen standpunt tegenover homoseksualiteit? 4: vinden jullie dat mensen/jongeren op te vroege leeftijd aan seks beginnen? Alvast bedankt ^^ 2. er word wel toleranter gedaan tegen homo's ja, maar er zullen altijd mensen blijven die er fel op tegen zijn 3. laat mensen gewoon kiezen wat ze willen, je kunt er niets aan doen dat je verliefd word op iemand van hetzelfde geslacht. 4. het is hun eigen keuze, alhoewel ik het wel erg vind als ze 13 zijn bij hun ontmaagding Liefs, Dvine
|
|
Verwijderd
wij moeten school een belangrijk werkstuk maken en we houden het over de seksuele revolutie. nou willen wij graag weten:
Alvast bedankt ^^ Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 08:51. |
|
|
|
wij moeten school een belangrijk werkstuk maken en we houden het over de seksuele revolutie. nou willen wij graag weten: 1: vinden jullie dat er te open word gedaan over seks? (bijvoorbeeld op tv enzo) 2: vinden jullie dat er tolerant word gedaan tegen homo's? (zowel mannelijk als vrouwelijk natuurlijk) 3: wat is jullie eigen standpunt tegenover homoseksualiteit? 4: vinden jullie dat mensen/jongeren op te vroege leeftijd aan seks beginnen? Alvast bedankt ^^ 2. Ja, gelukkig is onze denkwijze niet conservatief en tolerant. In andere culturen/onder andere bevolkings groepen wil dit nog wel eens verschillen. wat ik vrij jammer vind, zacht uitgedrukt. 3. Van binnen zijn we allemaal de dezelfde gore rode massa. 4. Ik ken geen statistieken, dus hier vel ik geen oordeel over. zowieso moeten jongeren het doen als ze er klaar voor zijn. van die 12/13/14 jarige jonkies die zich door elke gast laten neuken vind ik behoorlijk gestoord. Ik denk dat dat ook wel iets van deze tijd is, en dat het te maken heeft met de huidige instelling/openheid jegens sex (de negatieve input) graag gedaan.
|
|
Al Murphy schreef op 23-08-2005 @ 20:06 :
Wat zijn die opvattingen dan? ?
|
|
Al Murphy schreef op 23-08-2005 @ 20:02 :
4. Blijkbaar heeft ongeveer de helft van de 17- en 18-jarigen al seks gehad. No problem. En dat de gemiddelde leeftijd voor de eerste keer ongeveer 16 en een half jaar is, zie ik niet als echt te jong. Maar dat een heel deel 12-, 13-, en 14-jarigen al seks hebben gehad: dat is echt wel veel te vroeg! Een ideale leeftijd om er stilaan mee te beginnen, is voor mij toch nog steeds 17.
|
|
Revolutie
|
|
|
|
1: vinden jullie dat er te open word gedaan over seks? (bijvoorbeeld op tv enzo) 2: vinden jullie dat er tolerant word gedaan tegen homo's? (zowel mannelijk als vrouwelijk natuurlijk)
3: wat is jullie eigen standpunt tegenover homoseksualiteit?
4: vinden jullie dat mensen/jongeren op te vroege leeftijd aan seks beginnen?
En ik heb ook het idee dat de 13-jarige macho's die op het schoolplein trots vertellen geen maagd meer te zijn de verkrachters van morgen zijn (soms zelfs de verkrachters van vandaag). Als seks op zo'n jonge leeftijd al zo belangrijk is gaat het gewoon mis. Als je dertien bent moet het geilste wat je ooit gedaan je zich omkledende buurmeisje begluren zijn, niet al je vrouwelijke klasgenoten van achteren nemen.
Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 18:46. |
|
|
|
1: vinden jullie dat er te open word gedaan over seks? (bijvoorbeeld op tv enzo) 2: vinden jullie dat er tolerant word gedaan tegen homo's? (zowel mannelijk als vrouwelijk natuurlijk) 3: wat is jullie eigen standpunt tegenover homoseksualiteit? 4: vinden jullie dat mensen/jongeren op te vroege leeftijd aan seks beginnen? 1: Op tv soms wel, ik vind dat ze sommige dingen beter wat later uit kunnen zenden. 2: In nederland wel, in het buitenland valt dat soms tegen. 3: Niks mis mee. 4: Sommigen wel, maar als je er echt klaar voor bent maakt de leeftijd niet uit. |
|
|
|
Myuki schreef op 25-08-2005 @ 22:52 :
[B] 4: vinden jullie dat mensen/jongeren op te vroege leeftijd aan seks beginnen? Ik vind dat iedereen zelf uit moet maken wanneer hij klaar is voor seks... Dat kan op je 14de al zijn natuurlijk. Maar ik denk dat veel meisjes die vroeg seks hebben daar eigenlijk nog niet aan toe zijn. Het is ook beter voor je lichaam als het al grotendeels volgroeid is. Omdat je zwanger kan raken van seks is het meteen ook een grote verantwoordelijkheid, ik weet niet of een kind die aankan.