![]() |
Verwijderd
Ik weet dat er vele contests zijn van gamers die strijden tegenelkaar om geld of andere prijzen in de US en Japan.
Hebben ze dat eigenlijk wel in Nederland? En waar? |
![]() |
Voor consolegames nauwelijks, voor PC games hebben we LANs. Kijk hier voor meer informatie: http://www.gameparty.net.
|
![]() |
Verwijderd
Reynaert schreef op 16-09-2005 @ 14:17 :
Voor consolegames nauwelijks, voor PC games hebben we LANs. Kijk hier voor meer informatie: http://www.gameparty.net. |
![]() |
MegaManX schreef op 16-09-2005 @ 14:11 :
Ik weet dat er vele contests zijn van gamers die strijden tegenelkaar om geld of andere prijzen in de US en Japan. Hebben ze dat eigenlijk wel in Nederland? En waar? Verder weet ik het ook niet.
MegaManX schreef op 16-09-2005 @ 14:49 :
Had ik er bij moeten zetten. Ik bedoelde dus consoles. En natuurlijk ook met wat DJ's voor achtergrond muziek. |
![]() |
Verwijderd
Marcade schreef op 16-09-2005 @ 16:47 :
Gat in de markt; ga ervoor Maarten!! The anual megamanx console contest!! En natuurlijk ook met wat DJ's voor achtergrond muziek. |
![]() |
Smobbo schreef op 16-09-2005 @ 16:45 :
We hebben toch zo'n Nederlandse gozer die alles wint op de X-box? King Tuur o.i.d. Verder weet ik het ook niet. Die gaat regelmatig naar de WCG, ik geloof dat dat a.s. Zondag in Almere is ![]() |
![]() |
Verwijderd
Smobbo schreef op 16-09-2005 @ 16:45 :
We hebben toch zo'n Nederlandse gozer die alles wint op de X-box? King Tuur o.i.d. Verder weet ik het ook niet. ![]() Maar dat was 1x toeval en de andere keer cat & mouse Ik wil een NK COLIN MCRAE 05!! |
![]() |
Verwijderd
Bossen schreef op 16-09-2005 @ 20:54 :
Hij stond in mn vriendenlijst, heb 'm ooit verslagen in PGR, waarin hij dus wereldkampioen is. ![]() Maar dat was 1x toeval en de andere keer cat & mouse Ik wil een NK COLIN MCRAE 05!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Verwijderd
Obi Wan schreef op 17-09-2005 @ 00:30 :
Ik dacht al, ik heb hem PGR verschillende keren zien spelen en ik stond met mijn mond vol tanden hoe hij het voor elkaar kreeg ![]() |
![]() |
LiqqY schreef op 16-09-2005 @ 23:04 :
In nederland zul je niet verder komen dan lans ![]() In amerika daarintegen heb je o.a CPL, quakecon, blizzcon etc. Azie spant de kroon daar krijgen gamers gewoon professioneel betaald(what a dream ![]() ![]() ![]() ik ben op quakecon geweest in Dallas da's inderdaad pas organiseren zeg, sponsors, gamepc's etc alles staat klaar en hotelovernachtingen voor topspelers in het Hyatt regency (ofzo)
infamous schreef op 23-09-2005 @ 00:16 :
yesss ik ben op quakecon geweest in Dallas da's inderdaad pas organiseren zeg, sponsors, gamepc's etc alles staat klaar en hotelovernachtingen voor topspelers in het Hyatt regency (ofzo) ![]() Ik dacht trouwens dat ze in Gaylord Hotel zaten?