Oud 07-01-2002, 13:08
pisseoff
pisseoff is offline
hoe kan het dat als je geluidkaart er in zit en je geluid heb geinstaleerd dat dan je kaart van chello steeds fouten aan geeft en niet is geinstaleerd is als je de computer weer opnieuw aan zet

en als je je geluid kaart er uit heb gehaald of niet geinstaleerd dat dan je kaart van chello heel goed werkt

heb dit probleem vaker gehoord en weet nog steeds niet helemaal goed hoe je dit oplost

Oud 07-01-2002, 16:22
Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
2 kaartjes kunnen conflicten veroorzaken, probeer mischien eens de kaartjes in anders pci sloten te steken. Trouwens een chello kaart is geen chello kaart maar een netwerkkaart en als het allemaal niet wil kun je ook nog een ander netwerkkaartje kopen.
Oud 07-01-2002, 20:28
Verwijderd
Ik dacht dat een Chello-abonnement werkend werd opgeleverd door de monteur die het zaakje komt aanleggen?

Niet achteraf sleutelen in de configuratie dus...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 22:05
Verwijderd
Hmm tsja... IRQ conflictje denk ik. Ik raad je aan om daar zelf niet mee te gaan prutsen, als ik zie hoe je je probleem uitlegt (niet lullig bedoeld) vermoed ik dat je niet heel veel van computers afweet en lijkt het me dus verstandiger als je er ff iemand naar laat kijken die weet wat hij doet.

Suc6!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:19
Warbringer
Warbringer is offline
Citaat:
henri schreef:
Hmm tsja... IRQ conflictje denk ik. Ik raad je aan om daar zelf niet mee te gaan prutsen, als ik zie hoe je je probleem uitlegt (niet lullig bedoeld) vermoed ik dat je niet heel veel van computers afweet en lijkt het me dus verstandiger als je er ff iemand naar laat kijken die weet wat hij doet.

Suc6!

Uit ervaring weet ik dat die chello kaartjes (als ze een conflict geven) een conflict geven op invoer/uitvoer bereik. Niet dat IRQ niet kan, maar vaker is het invoer/uitvoer bereik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten