Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hebben ze me nou 2 jaar lang geld door de neus geboord? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ik overigens niet snap is waarom particulieren extra studiefinanciering krijgen. Ze zijn toch over het algemeen particulier verzekerd omdat ze meer geld hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik neem aan dat je ouders meer verdienen dan de mijne, of je moet een speciale reden hebben waarom je particulier verzekerd bent... En ik krijg ook geen extra geld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
trouwens, dat extra geld is voor die zorgverzekering, die 150 euro p/j die je er bij krijgt om te compenseren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En wat betreft bijbaan: dan is die regeling er niet volgens mij. Ik kreeg nml ook niets extra's, zoals ik al zei. Of heb ik ook geld misgelopen? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als je uitwonend bent, mag je niet meer bij je ouders verzekerd zijn. Als je een bijbaantje hebt, dan ben je ziekenfonds, anders particulier. als jij dus uitwonend bent en geen bijbaan hebt en particulier verzekerd bent, zijn je kosten hoger dan als je ziekenfonds bent --> je krijg meer geld van de ib. Als je dat niet kreeg, heb je of niet goed doorgegeven dat je particulier was...of de ib zat weer eens fout ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb overigens nog helemaal geen brief gehad met de nieuwe stand van zaken... Ben benieuwd. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk nu trouwens dat je gewoon gekort wordt als je niet kunt bewijzen dat je verzekerd bent, of zoiets, en dan particulier / ziekenfonds daar niets mee te maken heeft. Maar ach, binnenkort zijn we daar toch vanaf ![]() @ TS: bel gewoon even met het IB en vraag het ze, dat gaat het snelste. Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 14:35. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
overigens, houd de TS er rekening mee dat het peiljaar 2 jaar geleden of zo is ?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar heb jij niet teveel verdiend het afgelopen jaar? ook dat zou van invloed kunnen hebben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Als is hij bij mij wel iets omlaag gegaan volgens mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar mijn moeders inkomen kan nooit veel gestegen zijn, dus het is maar een paar euro denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik krijg op mn basisbeurs 15 euro erbij en van mn aanvullende beurs gaat er 16 euro af en dr is geloof ik dan nog wel wat bij mijn lening gekomen, maar het kan niet aan het inkomen van mijn ouders liggen want dat is al jaren hetzelfde (laag) dus ik snap dit niet helemaal, maar bij het totaalplaatje heb ik dus 7 euro meer, en dit komt dus alleen omdat mn lening opeens omhoog geschroeft is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik kreeg ook weer nieuw bericht van de IBG: 15 euro op de basisbeurs en ik krijg opeens geen aanvullende beurs meer maar ze moeten de gegevens van mn ouders nog opvragen bij de belasting ![]() |
![]() |
||
Citaat:
G E N A A I D
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet nog niet hoeveel ik volgend jaar krijg...maar ik krijg toch alleen een basisbeurs, dus zal wel niet zo heel veel aan veranderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, er zijn er idd altijd nog genoeg die dat krijgen. (Ik iig ook.) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) ekki | 500 | 14-03-2007 21:34 | |
Werk, Geld & Recht |
profiteur? Verwijderd | 142 | 29-08-2006 22:29 | |
Werk, Geld & Recht |
De zoveelste IBG-frustratie topic... Tovenaar | 45 | 08-05-2006 12:55 | |
Lifestyle |
het klotetopic grandmommy | 500 | 03-02-2006 23:24 |