Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor de duidelijkheid: Dan begfin ik ze natuurlijk niet meteen te vermoorden
Laatst gewijzigd op 15-10-2005 om 15:20. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij nutteloze bezigheden staat die bij mij op 1. ![]() (op 2 staat smiddags de vaat weg wassen terwijl je het savonds weer moet doen, uberhaupt vaat wassen)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij hebben onze katten altijd geleerd níet de trap op te gaan. (Best gemeen; we gingen boven aan de trap zitten, wanneer de kat de trap op ging, spoten we hem net. Na een tijdje wilden ze het niet eens meer proberen. Katten houden niet van water ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat schoonmaak argument slaat helemaal nergens op, wat maakt een kat voor troep dan? Bij ons zat het kussentje waar de kat altijd op lag inderdaad helemaal onder de haren. Maar verder komt het niet echt ergens terecht hoor? En ik mag aannemen dat als jij geen katten in je huis wilt dat je hem dan weer buiten hebt voordat hij ergens is gaan liggen. Tuurlijk is het vervelend als jij geen katten is huis wilt en hij loopt heel de tijd binnen,maar aan de andere kant is er voor de eigenaar heel moeilijk iets aan te doen, en jij laat hem een paar keer flink schrikken en hij komt nooit meer terug.. Wat is het probleem dan?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|