Oud 25-06-2002, 11:10
sneakie
sneakie is offline
ik zit namelijk met een vraagje hoe kom ik erachter of me vriendin pijpen vies vind? ik heb haar nu een aantal keren gebeft en dit vind ze heerlijk, ze heeft het wel een keer geprobeerd maar ze dacht toen dat ze het verkeerd deed, een dag later heeft ze het nog eens geprobeerd maar toen dacht ze dat ze iemand naar boven hoorde komen. ik weet het niet zeker maar volgens mij wil ze het niet, ik heb tegen haar gezegd van als je iets vies vind dan kun je dat eerlijk tegen mij zeggen, ze zegt tegen mij dat ze alles bij mij wilt doen, maar hoe kan ik erachter komen of ze het wel echt wilt?
Oud 25-06-2002, 11:14
Verwijderd
gewoon afwachten..
komt vanzelf wel een keer..

zoiets smoet je niet pushen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 11:26
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
vragen... om een eerlijk antwoord...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 12:00
sead-nbm
sead-nbm is offline
als ze het niet wil dan moet je haar niet pushen. en wees eerlijk het lijkt mij ook niks om iemand in mijn mond klaar te laten komen.
Oud 25-06-2002, 12:12
casey
casey is offline
Inderdaad.. en ik doe het eerlijk gezegd nog steeds niet.. maar mijn vriend vraagt er ook niet zelf naar. Ik wil hem wel pijpen maar 'k ga nooit tot 't uiterste, dan trek ik hem af, en zelfs dat vraagt hij nooit zelf. Als hij't vraagt ben ik al minder geneigd iets te doen, ik kom er liever zelf mee op de proppen
Oud 25-06-2002, 12:30
Verwijderd
misschien vindt ze het wel gewoon eng enzo en is ze idd bang dat ze het verkeerd doet....
Ze probeert het gewoon langzaam aan uit denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 12:51
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
cybergurlie17 schreef:
vragen... om een eerlijk antwoord...
ligt wel een beetje voor de hand toch!!
Oud 26-06-2002, 20:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
gewoon eerlijk vragen....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:14
Armedilla
Armedilla is offline
Citaat:
sneakie schreef:
ik zit namelijk met een vraagje hoe kom ik erachter of me vriendin pijpen vies vind? ik heb haar nu een aantal keren gebeft en dit vind ze heerlijk, ze heeft het wel een keer geprobeerd maar ze dacht toen dat ze het verkeerd deed, een dag later heeft ze het nog eens geprobeerd maar toen dacht ze dat ze iemand naar boven hoorde komen. ik weet het niet zeker maar volgens mij wil ze het niet, ik heb tegen haar gezegd van als je iets vies vind dan kun je dat eerlijk tegen mij zeggen, ze zegt tegen mij dat ze alles bij mij wilt doen, maar hoe kan ik erachter komen of ze het wel echt wilt?
Ja, gewoon vragen aan haar. Ik weet nog heel goed dat mijn vriend het aan mij had gevraagd en heb het toen geprobeerd en nu wil ik niet anders meer....heerlijk...
Het is iets extra's bij je vrijpartij

-X- Armedilla

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten