Oud 23-11-2005, 13:06
Verwijderd
hallo,

ik zit op de opleiding recreatie.
ik heb deze opleiding gekozen omdat ik later iets met evenementen wil doen. ( en misschien ook omdat ik het nog niet echt wist wat ik nou precies wou na het vmbo.)

dit is mijn eerste jaar op deze opleiding. ik vind het best leuk hoor, maar ik krijg het idee dat het nogal veel met kinderen is en daar hou ik niet zo van.
ik zit er over te denken om hierna de hbo te gaan doen, of als het mogelijk is bij een evenementen bureau te gaan werken.
maar ik twijfel nu best of deze opleiding iets voor mij is.
ik heb dit nog met niemand besproken. in de klas hadden we het er over wie de mentrix nou niet echt bij deze opleiding vind passen, ze noemde mijn naam (omdat ik, >>volgens haar, stil ben)( daarna nog wel anderen maargoed dat was een tijdje later)
ik vind eigenlijk niet dat ze dit zomaar in het openbaar mag zeggen maargoed, dat is weer een ander verhaal.
kan iemand mij een beetje helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2005, 13:47
Miracle
Miracle is offline
>> Studiekeuze
Oud 23-11-2005, 17:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Op de TIO in Eindhoven heb je ook een opleiding voor evenementen. Daar kun je een keer kijken natuurlijk. Maar je zult toch eerst je MBO opleiding moeten halen om vervolgens HBO te doen. En gewoon niks aantrekken van je mentor. Jij moet gewoon een opleiding doen die jou het leukst lijkt. Daar heeft zij niks over te bepalen.
Oud 25-11-2005, 18:03
Verwijderd
nee dat weet ik, maar soms trek ik me daar wel een beetje wat van aan. ik denk soms zo van past deze opleiding wel bij mij?
ik vind het leuk hoor, maar we doen veel van diedingen zoals spelletjes etc organiseren.
ik heb vorig jaar ook niet echt op scholen gekeken alleen op deze. en toen zei een jongen daar van: ik probeer met m'n stage bij lowlands te komen, en ik gebruik dit als opstapje naar journalistiek.
nou ik wilde dus eigenlijk ook wel journalistiek doen en vond evenementen ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 21:09
I C U
I C U is offline
Ga eens praten met mensen die weten wat er geboden wordt qua opleidingen. Je klinkt niet erg enthousiast, en je klinkt ook niet alsof je weet wat je wil. De enige manier om daar achter te komen is om te kijken wat er is en wat je kan bereiken met de opleiding die je nu doet. Marktonderzoek noemen ze dat toch?

Dat je mentrix zegt dat ze deze opleiding niet bij je vindt passen, dat kan. Maar dat wil nog niet zeggen dat het misschien uiteindelijk wel bij je past, in sommige dingen moet je groeien.
Oud 27-11-2005, 20:23
Verwijderd
Ja ik denk dat ik is wat opendagen ga bezoeken ofzo.
heb ik vorig jaar niet echt gedaan beetje dom.
maar ik voel me er wel klote onder.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 10:29
Verwijderd
En wat ik ook nog niet had verteld, is dat ik er vorig jaar ook aan zat te denken om de havo te doen. (omdat ik toch wel hbo wil gaan doen) maargoed, ik heb het er met m'n moeder over gehad.
ik maak dit jaar gewoon af en ondertussen kijk ik op andere scholen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 00:57
computer
computer is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 23-11-2005 @ 18:00 :
Op de TIO in Eindhoven heb je ook een opleiding voor evenementen. Daar kun je een keer kijken natuurlijk. Maar je zult toch eerst je MBO opleiding moeten halen om vervolgens HBO te doen. En gewoon niks aantrekken van je mentor. Jij moet gewoon een opleiding doen die jou het leukst lijkt. Daar heeft zij niks over te bepalen.
Je kunt bij TIO op mbo niveau beginnen en na een jaar doorstromen naar hbo niveau
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten