Oud 02-02-2002, 17:40
vampiro
vampiro is offline
De computer start normaal op, wanneer alles zon beetje opgestart en klaar voor gebruik lijkt krijg ik de melding dat hij door een fout geen toegang kan krijgen door een registerfout (of zo iets dergelijks)

De computer start opnieuw op zodra ik "ok" klik...Hij zet dan een of andere reservekopie terug en start normaal op...

Verder dan totaal geen problemen, nix ongebruikelijks tot ik de computer weer opnieuw opstart..

Zo gezegd moet ik de computer altijd 2 keer opstarten om te kunnen werken achter de computer...

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen??

(Ik heb window's 98, maar die opnieuw installeren helpt niet (najah er opnieuw overheen installeren helpt niet))

bij voorbaat dank

Greetz "vampiro"

[Dit bericht is aangepast door vampiro (02-02-2002).]
Oud 03-02-2002, 12:09
vampiro
vampiro is offline
up
Oud 03-02-2002, 16:24
McCaine
McCaine is offline
http://support.microsoft.com/default...;EN-US;q221512 ?

De registry kun je als t goed is gewoon herstellen... en anders moet je misschien iets preciezer zijn.
Oud 03-02-2002, 16:38
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
das kut nja ken ik ergens van overheen raggen heeft geen zin. dan komt het misschien twee keer niet en daarna wel das dus knap nutteloos.
je kan regclean proberen een gratis utility van microsoft. als ik hem kan vinden is die over plus min een half uur van edjuh.nl te downloaden en anders van microsoft.com

Groeten

Edwin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten