![]() |
|
![]() |
Hee allemaal,
Ik heb een gastenboek aangemaakt bij http://www.guestbook.de en nu is mijn vraag of ik daar ook mensen kan blokkeren d.m.v. hun IP-adres ? Ik heb helemaal geen verstand van IP-blokkeringen enzo maar is dit mogelijk om te doen ? of is dat veels te ingewikkeld ? En daarna heb ik ook nog een vraag over de gegevens van die persoon.. kunnen die ook makkelijk achterhaald worden door middel van ip adressen ?? nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want op het gastenboek zit een vreselijk irritant ventje/vrouwtje met elke keer hetzelfde ip-adres [Dit bericht is aangepast door Forza_Vak X (02-02-2002).]
|
![]() |
|
Als hij een inbelverbinding heeft kun je vrij weinig. Probeer www.networksolutions.com maar eens.
||
Citaat:
en hoeft ook niet per se met database ik wilde alleen zeggen, dat je eerst het ip adres van degene die je wilt bannen ergens op moet slaan (een database leek mij daarvoor geschikt, kan ook tekstbestand) verder kan ik alleen via php een ipadres van iemand achterhalen, dus is dat de manier die ik zeg ook kun je via php als je een ip adres hebt de host opvragen... of doe ik nu weer interessant????
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
De nutteloosheid van IP-bans Verwijderd | 52 | 08-06-2008 19:04 |