Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar denk je dat als ik r gwoon een tijdje met rust laat en r alleen af en toe spreek als ze online is ofzo dat ze dan vanzelf wel weer bijdraait? Ik hoop t egt.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- afstand houden: elke dag sms-en is daarom ook helemaal niet persé een goede ontwikkeling, bellen evenmin. - zelfverzekerd zijn, of althans zo overkomen - het voor haar spannend houden, ze moet zich afvragen hoe het gaat tussen jullie, etc. Je moet niet je liefde woordelijk verklaren, maar je mond houden over zulke dingen. en dat gevoel kan je nooit terug bezorgen bij haar. Je krijg altijd maar een kans als jongen, dus verneuk em niet. Dit meisje kan je op je buik schrijven, sorry vriend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik lees enkel fouten.. Je belde haar de volgende dag? Jullie gingen het na een mislukte poging opnieuw proberen, dus doe een beetje rustig aan. Maar nee, je belt de volgende dag.. Waar is de brand man? ALs zij alw eet dat je haar geweldig vind is er voor haar toch niks spannends meer aan? Er is geen uitdaging. Je werd pissig toen ze haar reden vertelde...pissig op haar maar liefst. je had jezelf voor je kop moeten slaan omdat je zo graag wilde. Te graag. Net zoals de topic starter. |
![]() |
||
Citaat:
Helaas, maar het gebeurt.
||
Citaat:
En @ TS, Go date 10 other women. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Koop een scooter. |
![]() |
||
Citaat:
Nee serieus, gelukkig heb ik geen scooter nodig om m`n gebrek aan aandacht te compenseren. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me niet meer leuk? Riechedly | 14 | 16-04-2016 10:15 | |
Liefde & Relatie |
Eerste liefde nog steeds niet kunnen vergeten Diary of Dreams | 23 | 20-04-2008 14:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Liefde & Relatie |
eerste keer verliefd (16) Charlottetje | 34 | 06-11-2003 23:57 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het niet meer.... browneyes | 8 | 25-03-2002 10:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |