Oud 17-06-2002, 20:04
NERD
NERD is offline
Dit is geen veroordelende thread (ik dek me maar alvast in) maar ik heb zo het idee dat bi-seksualiteit onder het vrouwelijke geslacht veeeeeel meer voorkomt dan onder het mannelijke geslacht (homoseksualiteit weet ik niet zeker maar zou me ook niet verbazen). En nu vraag ik me dus af of er mensen zijn mij kunnen uitleggen waarom dit zo is (of me komen afrossen omdat ik er faliekant naast zit). Zit het soms in de genen of is het een vorm van interessant doen? En waarom vindt het mannelijk geslacht het altijd ontzettend kicken als twee vrouwen het met elkaar doen maar hoor ik zelden of nooit van vrouwen die kicken op homosex?? Ik heb het hier dus over "the big picture" , er zullen altijd wel uitzonderingen zijn natuurlijk.

En even voor de duidelijkheid, ik ben "gewoon" hetero en het zal me op zich een rotzorg zijn op welk geslacht een ander valt. Maar ik ben toch ook best wel nieuwsgierig.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:07
muckymouse
muckymouse is offline
ik denk dat t is omdat meisjes zowieso al closer met elkaar zijn

en twee jongens met elkaar wordt al sneller als vies ervaren dan twee meisjes met elkaar. Dat ligt toch wel aardig vast in de denkbeelden
Oud 17-06-2002, 20:53
fruitmand
fruitmand is offline
ten eerste, leer PLEASE normaal schrijven

ten tweede, hier vind je al je antwoorden, wordt al genoeg over gekletst:

http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=45836

no thanx
Oud 17-06-2002, 21:01
Verwijderd
Geef die vrouwen eens ongelijk!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 21:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Misschien dat mannen veel meer de drang hebben nageslacht te produceren?
Oud 17-06-2002, 22:04
Oen
Oen is offline
Als ik een vrouw zou zijn zou ik ook zeker lesbies zijn. Dit is natuurlijk klinklare onzin omdat ik dit nooit kan weten maar ja.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 08:03
Verwijderd
Ik kick op homo sex

*houdt gauw haar mond weer*

Mh, geen idee, ik denk dat veel vrouwen iets hebben van 'wil ik wel proberen' of zelfs vaak sex met ze hebben, maar dat de échte bisexuelen (die ook verliefd worden op vrouwen) ongeveer een even groot aantal zijn als bij de mannen...
Vrouwen zijn niet zo snel vies van elkaar (en wie zou alles nou beter weten te vinden, een man of een vrouw? ) als mannen of zo...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 09:30
Verwijderd
ms durven vrouwen er eerder voor uit te komen omdat dat idd als sexy wordt beschouwd en het bij jongens eerder als vies wordt gezien (wat ms wordt veroorzaakt dat veel meisjes anaal niks vinden, terwijl beffen en dergelijk wel door veel jongens wordt geacceptewerd en gedaan). Jongens hebben dr zelf ms ook eerder het beeld van vies bij. Denk je maar eens in, pijpen, vaak genoeg topics over hoe ranzig sperma wel niet kan zijn of is enz. Anaal, iets dat veel mensen zoiezo in hun gewone seksleven niet veel doen.. Dat is beeld dat jongens krijgen bij met elkaar doen, en doordat bij dei beide dingen ook het woord vies gekoppeld wordt trekt het jongens minder, en meisjes minder het te zien..

Wat meisjes daarentegen met elkaar doen, is wat jongens ook vaak gewoon zoiezo doen bij meisjes, en hieraan zit het woord vies neit gekoppeld..

zoiets?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:44
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Leuk onderwerp!!
Hmmz ik zal je is wat zeggen.. ik zelf ben biseksueel.. en weetje waarom meiden sneller in elkaar geinteresseerd zijn? omdat heel veel meiden er lekker uit zien en de meeste jongens niet.. op een paar uitzonderingen na dan eh?! Maargoed idd ook omdat meiden met elkaar zoeizo veel closer zijn dan jongens met elkaar.. Ik vind homoseksualiteit bij jongens ook best wel niet zo leuk om te zien.. Jongens zien elkaar dan bijv wel naakt maar denken er minder gauw aan.. meiden zijn daarin best wel soft.. ze raken elkaar ook eerder aaan.. tenminste mijn mening nu dan eh?! ik stop maar weer is.. ik kan hier nog wel heel lang over doorgaan!! x
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 12:04
lausie
lausie is offline
nou ik ben bi ik val gewoon op allebei kan ik nix aan doen ik heb al heel lang een beste vriendin die ook nog is tegenover me woont en we waren er duz achter gekomen dat we allebei bi zijn maar is wel lollig hoor!me vrienden vinden het juist leuk dat we dat zijn!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:55
shanli
shanli is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
ik denk dat t is omdat meisjes zowieso al closer met elkaar zijn

en twee jongens met elkaar wordt al sneller als vies ervaren dan twee meisjes met elkaar. Dat ligt toch wel aardig vast in de denkbeelden
denk k ook

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten