Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn motor (eigelijk ook van me ouders we rijden er alledrie op) ligt nog uit elkaar. Me papa is hem aan het bouwe
![]() En zoiets moet het gaan worden ![]() http://www.paradisecycles.com/Images/Image9.jpg |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.honda4stroke.com/albums/a...6/MOV05067.mpg sound sample specs: 108cc 4takt, 24mm mikuni constant vacuum met acc pomp wat er is veranderd....wat niet? -backstep kit -extra benzine tankje -Macho uitlaat ![]() -plat ipv 'hoog' stuur -ander zitje -daytona teller tot 160 inmiddels al weer 2 maand op politie bureau.... waarschijnlijk als boodschappen brommertje ofzow ![]()
Laatst gewijzigd op 20-10-2005 om 15:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (owkee mijn dax is ook niet echt normaal meer ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik ga hem nu nog niet verbouwen, dat ding is het enige rijdende wat ik nog heb sinds iemand het leuk vond een trap tegen mijn fiets te geven ![]() Heb er gisteren overegens een nieuwe cilinder opgezet, maar nu is m'n koppakking lek.. wat heel fijn is ![]() ![]() Maakt wel een lekker knetter geluid nu trouwens, hoewel, oom agent zal het eerder omschrijven als pokkeherrie dan als een lekker geluid ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() lullig van je fiets trouwens. ik doe tegenwoordig alles met mijn autotje...3 2 wielers en niks rijdens ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In mn achtertuin:
![]() Onder mn huis aangelegd (privé uiteraard): ![]() In n ander stuk van mn tuin: http://static.howstuffworks.com/gif/cruise-ship.jpg Een selectie uit de garage: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en in de stal: Dat was t wel zo'n beetje ![]() Alles is kapot ent paard is dood dus nu moek te voet...... edit: je kunt het haast niet zien, maar stiekem hebben ze allemaal 2 wielen hoor ;x
Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 00:43. |
![]() |
||
Citaat:
LIKE OMG YOU'RE SO FUNNY |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is idd een 350, hij rijdt ook nog niet, voorrem zit vast, komt allemaal nog wel ![]() Nog een plaotje van de scoot: ![]() Let op de stofzuiger, ik was bezig met hem van binnen schoon te maken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dit is mijn puchje, een mv50 uit 1973. ![]() en verder heb ik nog een honda c320s, maar die doet 't nog even niet.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahaha OMFG LMAO LOL ![]() OT: Mijn fiets is gewoon de standaard oma-fiets, maar wel een echte, hij is al 56 jaar oud. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar, je hebt een punt ! Passend maken is geen optie ! Je gaat toch geen 2 tk blok onder een 4tkt brom gooien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar m'n blok is bijna klaar hoor.. moet alleen nog afgesteld worden. maar het heeft geen haast, want het is toch kutweer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vandaar die opmerking ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |