Ik zit met een probleem
(ben silverblue's vriend btw) ik heb al wel vaker me computer meegenomen naar iemand om vervolgens een beetje te lannen bij diegene maar diegenen hadden altijd adsl..
maar mijn vriendin heeft dus kabel en op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar dat ik internet op mijn computer krijg.
zij heeft internet via @home en ik heb t boekje erbij gepakt, ben naar @home site gegaan, het halve internet rondgesurft maar ik kan echt niets vinden wat mij kan helpen met mijn probleem
ik heb een hub aangesloten op het modem(uplink) en 2 kabels getrokken naar de 2 pc's nou heeft deze(haar pc) wel internet maar de mijne zit te mekkeren over een ip conflict. Nu dat komt omdat ik mijn pc ook dezelfde pcnaam heb gegeven zodat ik internet heb maar dat werkt dus niet

alleen volgens de aanwijzingen van het boekje en op de @home site moet ik iets in mijn accountbeheer doen maar die kan ik dus niet vinden.
kan iemand mij alsjeblieft gedetailleerd vertellen wat ik stap voor stap zou moeten doen want ik snap er echt geen hol meer van.
bij voorbaat veeeel dank mocht je meer info nodig hebben zal ik het erbij zetten
silverblue's vriend