hoe kan je in hotmail berichten opstellen zodat je fotos kan toevoegen en er commentaar bij kan zetten?
Bijvoorbeeld tekst - foto - tekst - foto - etc...
Nu kan ik alleen bovenaan tekst toevoegen en de fotos komen allemaal achter elkaar
nee, dan zou je plaatjes eerst moeten uploaden (zoek dit forum naar 'hosting'), maar is niet echt ideaal imho
afaik kan 't ook in een gewoon mailtje, waarin je attachments op de juiste plek zet, alleen weet ik niet hoe je dat zou kunnen flikken met Hotmail (niet, me dunkt)
plaatje erbij als bijlage komt ook automatisch bij te bericht te staan. En waarom sowieso zo een heel bericht doen in hotmail. Maak dat anders in Word en doe hem als bijlage
The Dosh schreef op 11-05-2006 @ 11:37 : plaatje erbij als bijlage komt ook automatisch bij te bericht te staan. En waarom sowieso zo een heel bericht doen in hotmail. Maak dat anders in Word en doe hem als bijlage
er bestaat zoiets als embedded attachment, ik geloof dat 't met mime-types werkt (pin mij er niet op vast), enige probleem dat niet alle mail-clients 't ondersteunen
enneuh, als je al een attachment wil meesturen, doe 't dat alsjeblieft niet als word-document, maar bijvoorbeeld PDF of desnoods HTML danwel RTF