Zijn er toevallig nog mensen in de buurt van Hellevoetsluis die het leuk vinden om een keer te jammen (en misschien in project vorm iets meer)? Een aantal leden van de muzikantenvereniging, waaronder ikzelf, leken het leuk om eens wat in de Ierse of keltische vorm te spelen. Dus denk aan viool, fluit, zang, gitaar, bas, ritmische begeleidingsinstrumenten noem het maar op.
Ik heb wel interesse! Alleen speel ik niet echt folk of keltisch muziek, maar ik vind het wel leuk om te horen. Ik kom uit de buurt van Hellevoetsluis, dus de plaats is geen probleem!
Ik heb wel interesse! Alleen speel ik niet echt folk of keltisch muziek, maar ik vind het wel leuk om te horen. Ik kom uit de buurt van Hellevoetsluis, dus de plaats is geen probleem!
PM?
Stuur maar een PM, wij zitten in het MOH, dus alles in aanwezig.
MazeMouse schreef op 01-06-2006 @ 23:04 : Jammen lijkt mij altijd leuk maar waar de neuk ligt hellevoetsluis en is dat fatsoenlijk bereikbaar met OV vanaf amersfoort?
nrlaan gaat ook regelmatig van Amersfoort naar Hellevoet dus het is wel te doen, alleen een beetje ver reizen. Toch zeker 2 uur.