Oud 07-06-2006, 12:07
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Heeft iemand hier ervaring mee ik weet dat het gaat om inbeslag genomen goederen. Dat je een kvk nummer moet hebben en lid moet zijn van de domeinen... Dit heb ik inmiddels allemaal rond.. Maar hoe zit het met de biedingen is het zo dat alles extreme laag weg gaat of? Mij is gezegt dat ik het best per kavel kan kopen omdat dit minder werk voor de domeinen is en ze dat dus veel sneller verkopen...

mvdg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2006, 11:00
200E
200E is offline
Als je iets koopt bij de Domeinen gaat het als volgt:

Je gaat naar de kijkdagen, en bekijkt of het wat voor je is.
Bij de veiling breng je een bod uit op een kavel, dan kunnen er 3 dingen gebeuren:

1. Je hebt niet het hoogste bod, pech gehad.
2. Je hebt het hoogste bod, en het is boven de prijs die men in gedachten had. Het kavel is voor jou.
3. Je hebt het hoogste bod, maar je bod is te laag vergeleken met de richtprijs die men had. Jammer, maar dan laten ze het vaak staan.

Denk overigens niet dat je er voor een paar tientjes een auto koopt o.i.d.
Oud 08-06-2006, 12:43
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
200E schreef op 08-06-2006 @ 12:00 :
Als je iets koopt bij de Domeinen gaat het als volgt:

Je gaat naar de kijkdagen, en bekijkt of het wat voor je is.
Bij de veiling breng je een bod uit op een kavel, dan kunnen er 3 dingen gebeuren:

1. Je hebt niet het hoogste bod, pech gehad.
2. Je hebt het hoogste bod, en het is boven de prijs die men in gedachten had. Het kavel is voor jou.
3. Je hebt het hoogste bod, maar je bod is te laag vergeleken met de richtprijs die men had. Jammer, maar dan laten ze het vaak staan.

Denk overigens niet dat je er voor een paar tientjes een auto koopt o.i.d.
Jah ik heb een site gevonden met allemaal informatie. Nee oke je hebt geen auto voor een paar tientjes maar in verhouding heb je wel voor erg weinig geld een auto of andere dingen bijv een boot. Maar weet jij hoe dat nu zit met het lid zijn en een kvk nummer hebben? want daar kon ik niks over vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:53
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 08-06-2006 @ 13:43 :
Jah ik heb een site gevonden met allemaal informatie. Nee oke je hebt geen auto voor een paar tientjes maar in verhouding heb je wel voor erg weinig geld een auto of andere dingen bijv een boot. Maar weet jij hoe dat nu zit met het lid zijn en een kvk nummer hebben? want daar kon ik niks over vinden.
je kan als particulier toch ook bij de domeinen kopen ?
Oud 08-06-2006, 13:53
200E
200E is offline
Je kunt als particulier ook gewoon bij de Domeinen iets kopen. Hoe alles precies werkt, kun je hier lezen. Handig is eens om oude catalogi te bekijken en daarnaast de lijsten te leggen met de opbrangst. Soms zijn dingen erg goedkoop weggegaan, andere dingen hebben meer opgeleverd dan ze in mijn ogen waard zijn.
Oud 08-06-2006, 14:40
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
200E schreef op 08-06-2006 @ 14:53 :
Je kunt als particulier ook gewoon bij de Domeinen iets kopen. Hoe alles precies werkt, kun je hier lezen. Handig is eens om oude catalogi te bekijken en daarnaast de lijsten te leggen met de opbrangst. Soms zijn dingen erg goedkoop weggegaan, andere dingen hebben meer opgeleverd dan ze in mijn ogen waard zijn.
jah daar heb ik allemaal al naar gekeken.. mooi speed bootje... 650 euro... voor dat geld wou ik er ook wel 1
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 15:15
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 08-06-2006 @ 15:40 :
jah daar heb ik allemaal al naar gekeken.. mooi speed bootje... 650 euro... voor dat geld wou ik er ook wel 1
Met gratis dichtkit voor alle kogelgaten zeker ?
Oud 08-06-2006, 15:15
200E
200E is offline
Ja, die heb ik ook gezien. Denk dat als ik na de zomer wat geld overhoud, ik ook maar eens ga winkelen daar
Oud 08-06-2006, 15:45
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Nee maar die dingen mety kogelgaten worden vaak al van te voren verkocht die dikke bakken enzo die staan er ook niet op maar als je wat voordeligs wilt hebben moet je daar eigenlijk even heen... Maar niet op meer dingen bieden dan je kan betalen... ik wil de eerste maandag van volgende maand gaan.. en dan voor een mooie bak! Het liefst een cabrio ofzo... maar bmw 3 serie uit 2000 of 2001 stond er zelfs 1 van 2003 en die dingen gaan weg voor 7500 met dat zijn toch leuke prijsjes als je ze later voor de handel weg doet!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 16:54
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
mag je ze niet meteen door verkopen?
Oud 09-06-2006, 18:31
200E
200E is offline
Ja dat mag, maar dan moet je ze daar wel eerst gekocht hebben.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten