Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben nu al wederhelft van mn beste vriend, die voor het ogenblik nog n meisje heeft, maar (zo kan ik uit zn smsjes afleiden) die het daar over n niet al te lange tijd mee gaat afmaken, en dan zal het niet lang dure voor het wat wordt tussen ons!!
(hij weet dat ik stapelzot v m ben, hij stuurt de hele tijd berichtjes met als inhoud : ik hou dus echt van U. dus kzit met n probleem (ellen) ((is dus zn meisje)) of gisteravond nog eentje : ik zit met 1 probleem (u vergeten is moeilijk) gewoon niet aan u denken is moeilijk. n8zoentjes van Uw Snoopyke.) best wel leuk, niet egt voor hem, hij weet niet goed wat ie met de situatie aanmoet, mja, ik laat het hem gewoon zelf beslissen nu ja, wat dat achterlijk doen betreft passen we perfet bij elkaar, en euhm, weet niet juist waar dit onder past, maar we zeggen de hele tijd lieve woordjes enzo... kuzzje, xELSx(die maandag alleen met hem gaat zwemmen!! joepie!!) |
![]() |
|
![]() |
mijn vriendin is echt mijn wederhelft van achterlijkheid. zij heeft de zelfde geschifte humor als ik. verder zeggen we ook heel veel dingen op het zelfde moment en zijn wij ook nog een knuffel setje. ja kweenie eigenlijk. zij is gewoon alles wat ik wil in een vrouw echt perfect duz. ik ben blij
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gisteren met mn vriend in Emmen, nou... Christ... Hijwou CD's kijken, ik niet, ik hou hem tegen, hij zegt: "We zijn nog niet getrouwd, dus ik mag nog een eigen wil hebben.." hij CD winkel in, ik loop boos weg.. later was -ie blij dat ik niet al naar huis was gegaan... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() daarna knuffelsetje dan sex relatie en peper en zout stelletje ![]() maar mijn vriend en ik halen de idiootste dingen uit.. WE Schamen ons NERGENS voor..
|
Verwijderd
|
hmz weet ik eingelijk niet op sommige dingen lijken we op elkaar en andere weer helemaal niet, zij is heel pessimistisch en ik heel optimistisch...maar we hebben absoluut de zelfde soort humor. We doen eingenlijk ook best heel veel maffe dingen in de stad enzo dus ja ik weet t eingelijk niet
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[monitor] settings veranderen Lorelei | 28 | 14-05-2005 16:22 | |
De Kantine |
Which LEGO set(s) ? Stylus | 68 | 18-08-2004 19:22 | |
Software & Hardware |
[Map] C:\Documents and Settings\HD\Local Settings\Temp Rhinus | 3 | 21-02-2004 12:08 | |
Muziek |
Boy Sets Fire + Death By Stereo in de 013 IEMOW-KOR | 18 | 21-11-2002 16:12 | |
Software & Hardware |
[XP] Verplaatsen Settings & documents map Verwijderd | 3 | 29-10-2002 15:31 | |
Muziek |
The American Analog Set - Vera Groningen Silent Enigma | 0 | 01-07-2002 14:23 |