Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben juist erg tevreden over plannet internet, dus ik kan van mijzelf zeggen dat ik dus ook tot de gelukkiggen hoor. Ik heb echt in de anderhaljaar ik planet heb met adsl basic nooit problemen gehad, altijd kan ik inloggen en heb ik een vlotte verbinding van rond de 50 bkyte per seconde.
Ook ben ik tevreden over de helpdesk, toen ik overschakelde op windows xp deed mijn verbinding het niet meer omdat xp andere instelling heeft, dus ik braaf bellen. Ik krijg binnen 2 minuuten iemand aan de lijn die me helemaal door xp instellingen praat om mijn internet aan de gang te krijgen! Mischien moet je van een slechte adsl verbinding niet direct bij de provider kijken, check eerst eens of alles in je huis goed werkt en of de verbinding tussen adsl modem - splitter - telefoon ingang met goede kwaliteit kabels is aangesloten. Als dit niet goed werkt kan snel je snelheid omlaag gaan. Het kan ook lonen of je adsl verbinding wel goed is ingesteld in je besturingssysteem.
|
misschien is het just me maar ik ben nooit echt onder de indruk als de helpdesk (eindelijk) eens een keer iets GOED doet.... maar als je naar een helpdesk belt is het enige wat ze doen gewoon wat aflezen van informatie die jij niet hebt... hun wel... en dus je zogenaamd kunnen 'helpen'..
zij zien ongeveer zoiets als dit: http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonne...figureren.html alleen dan in pdf formaat .. ik vind dat zoiets gewoon vanaf het begin al gelijk op de site uitgelegt en alles moet staan en niet pas 2 weken later... zoals dus gebeurd om een of ander vage reden.... dan heb je heel die helpdesk niet nodig.. je moet gewoon zoveel hulp bijleveren en aanvullen/aanbieden dat een helpdesk praktisch onnodig is.. maar das misschien xs4all luxe om dat te denken ![]()
|
Heb ook geen problemen met Planet Internet. Is me maar een keer voorgekomen dat de lijn eruit lag bij planet. Een andere keer kon ik ook niet verbinden, helpdesk gebeld, en die waren heel beleefd en aardig.
Ze probeerden me met alles te helpen, maar bleef dat ik gewoon verkeerde paswoord had ingevoerd. (En zij maar niet begrijpen waarom ik niet kon verbinden. Oeps. ) Daarnaast snelheid ben ik ook tevreden mee. Als het een goede server is haal ik gewoon mijn volle 128 Kb/sec. Enige minpuntje is dat upload en download over hetzelf dingetje gaan, waardoor ze elkaar beinvloeden, maar ik geloof dat dat meer KPN's schuld is dan Planet's (? denk ik ?) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Linux] exe files? melkunielsie | 13 | 26-07-2002 11:14 |