Oud 28-06-2002, 10:34
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Ik heb ff een vraagje ik heb nu al 9 maanden mxstream via planet internet. Maar Planet vin ik dus helemaal niets. Langzaam, te weining nieuwsgroepen, slechte helpdesk. Kortom planet sucks.
Maar nu wou ik naar XS4ALL overstappen ( ook via MXSTREAM) moet ik nu nog drie maanden uitziten bij planet of kan ik gelijk overstappen naar XS4all ???
Oud 28-06-2002, 10:49
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
(wat heeft dit te maken met hardware? action.php?moveto=S&M)

Je hebt een contract voor een bepaalde periode. Je kan ervoor kiezen om die helemaal uit te zitten of je gebruikt de dienst niet meer maar moet WEL abbonementskosten betalen....
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 10:51
dystopia
dystopia is offline
-> s&m.
Oud 28-06-2002, 17:20
DEChengst
DEChengst is offline
Ja je moet je contract uit zitten. Bovendien, overstappen is compleet kut geregeld. Je moet eerst je abbonement bij Planeet opzeggen. Hierbij wordt je complete lijn afgesloten. Vervolgens vraag je een nieuwe lijn aan, waarbij je dan ook weer de aansluit kosten mag betalen. KPN gaat dan opnieuw testen en je vervolgens aansluiten.

Al met al zit je al gauw een maand zonder ADSL. En als je pech hebt, dan zit momenteel bij jouw de centrale vol met ADSL. In dat geval is er een goede kans dat de aansluiting naar een ander gaat en je dus je lijn echt kwijt bent.

-Desecrator
Oud 28-06-2002, 18:49
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
ik heb adsl via planet al ruim een jaar en heb nagenoeg nooit problemen gehad, altijd kon ik verbinding maken en het was ook altijd lekker snel(55 kb/s met gemak)

mischien heb ik gewoon geluk maar ik ken anderen die het zelfde pakket als mij hebben en die ondervinden ook nooit problemen...
Oud 28-06-2002, 20:42
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
en wat is nou de beste mxstream provider?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Copelanl)ia schreef:
ik heb adsl via planet al ruim een jaar en heb nagenoeg nooit problemen gehad, altijd kon ik verbinding maken en het was ook altijd lekker snel(55 kb/s met gemak)

mischien heb ik gewoon geluk maar ik ken anderen die het zelfde pakket als mij hebben en die ondervinden ook nooit problemen...
ik heb chello en haal minimaal 150Kb (en het is nog goedkoper ook)

(loze reply, sorry, maar jah ...)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 21:58
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef:
en wat is nou de beste mxstream provider?
xs4all komt aardig uit de bus (geintje, is erg goed)

(of een tweakers aansluiting, eff gucken op tweakers.net ... (kan veeeeeel abb. kiezen, alleen niet overal te krijgen ..)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 22:04
Hans Olo
Hans Olo is offline
ik ben juist erg tevreden over plannet internet, dus ik kan van mijzelf zeggen dat ik dus ook tot de gelukkiggen hoor. Ik heb echt in de anderhaljaar ik planet heb met adsl basic nooit problemen gehad, altijd kan ik inloggen en heb ik een vlotte verbinding van rond de 50 bkyte per seconde.
Ook ben ik tevreden over de helpdesk, toen ik overschakelde op windows xp deed mijn verbinding het niet meer omdat xp andere instelling heeft, dus ik braaf bellen. Ik krijg binnen 2 minuuten iemand aan de lijn die me helemaal door xp instellingen praat om mijn internet aan de gang te krijgen!

Mischien moet je van een slechte adsl verbinding niet direct bij de provider kijken, check eerst eens of alles in je huis goed werkt en of de verbinding tussen adsl modem - splitter - telefoon ingang met goede kwaliteit kabels is aangesloten. Als dit niet goed werkt kan snel je snelheid omlaag gaan. Het kan ook lonen of je adsl verbinding wel goed is ingesteld in je besturingssysteem.
Oud 29-06-2002, 05:30
MaakUt
MaakUt is offline
misschien is het just me maar ik ben nooit echt onder de indruk als de helpdesk (eindelijk) eens een keer iets GOED doet.... maar als je naar een helpdesk belt is het enige wat ze doen gewoon wat aflezen van informatie die jij niet hebt... hun wel... en dus je zogenaamd kunnen 'helpen'..

zij zien ongeveer zoiets als dit: http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonne...figureren.html alleen dan in pdf formaat .. ik vind dat zoiets gewoon vanaf het begin al gelijk op de site uitgelegt en alles moet staan en niet pas 2 weken later... zoals dus gebeurd om een of ander vage reden.... dan heb je heel die helpdesk niet nodig.. je moet gewoon zoveel hulp bijleveren en aanvullen/aanbieden dat een helpdesk praktisch onnodig is.. maar das misschien xs4all luxe om dat te denken
Oud 29-06-2002, 10:00
Marcade
Marcade is offline
Heb ook geen problemen met Planet Internet. Is me maar een keer voorgekomen dat de lijn eruit lag bij planet. Een andere keer kon ik ook niet verbinden, helpdesk gebeld, en die waren heel beleefd en aardig.

Ze probeerden me met alles te helpen, maar bleef dat ik gewoon verkeerde paswoord had ingevoerd. (En zij maar niet begrijpen waarom ik niet kon verbinden. Oeps. )

Daarnaast snelheid ben ik ook tevreden mee. Als het een goede server is haal ik gewoon mijn volle 128 Kb/sec.

Enige minpuntje is dat upload en download over hetzelf dingetje gaan, waardoor ze elkaar beinvloeden, maar ik geloof dat dat meer KPN's schuld is dan Planet's (? denk ik ?)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten