Oud 01-07-2008, 09:31
Verwijderd

Vorig topic!
Advertentie
Oud 01-07-2008, 09:50
Verwijderd
gelijk even het topic inhoud geven

Citaat:
t gaat zo goed dat ik me afvraag wanneer t weer misgaat.
Jammer dat dat moment altijd komt.

GVD hij lijkt wel getrouwd met zn ex

Zijn ex is gewoon een punt tussen ons. Ik kan best met haar acties omgaan en dat soort shit, maar hoe hij op haar reageert..dat werkt op mij als n rode lap op n stier.

Hij heeft sinds ik hem ken altijd een gouden ring om gehad. Eerst liet hij er niets over los, maar later vertelde hij dat zn eerste echte vriendin dat aan hem had gegeven met de belofte erin dat ze altijd van hem zal houden.
Nouja beetje corny, maar whatever is zijn ding. Hij zegt dat zij veel voor hem heeft betekend en daarom de ring om houd. Dit was toen we ongeveer 4 mnd bij elkaar waren.

Nu zijn al een jaar en 3 maanden verder. 2 Weken geleden bonje gehad om zijn (laatste) ex. Hij LIEGT gewoon tegen me. Hij was met haar aan het bellen. Opzich over niets bijzonders, maar toch. Teneerste zou hij geen contact meer met haar hebben en ten tweede vertel me dat ze je belt. Dan weet ik iig dat je nix te verbergen hebt. Nouja dikke bonje gehad.
In die ruzie vertelde hij perongelijk dat hij die ring van haar had gekregen. Ondanks dat hij die de week ervoor uit eigen beweging had afgedaan, vind ik het toch respectloos tegenover mij om gewoon door te lopen met dat ding om.
Zeker na wat er eerder tussen hen is gebeurd terwijl hij al met mij samen was.

Ik flink uit mn pan gegaan. Maja excuses enzo blabla was weer goed.

Nu zie ik dat hij die ring WEER om heeft. Terwijl ik 2 weken geleden met die bonje duidelijk heb gemaakt dat het mij kwetst en dat ik het respectloos vind.

Maarja jammer genoeg zie ik het dan pas weer aan het einde van de avond. Beetje koel afscheid genomen voor die avond.

Ik ben zo boos. K heb hem net aaan de tel gehad en verteld dat ik geen zin heb heel de dag saggo te zijn door hem. Hij moest maar es naar zn linkerhand kijken en er es deze dag over nadenken.

Ben ik nou gewoon zo'n kutje die van een mug een olifant maakt, of doet hij gewoon als een klootzak??

Oud 01-07-2008, 10:53
I C U
I C U is offline
Mwah, ik snap 't wel, geloof ik. Hij heeft nog contact met z'n ex terwijl hij zegt dat dat niet zo is. En het is ook nog es een ex die heel veel voor 'm betekend heeft, want hij draagt die ring nog (al heeft hij dat een tijdje niet gedaan, maar is er pas weer mee begonnen?) Mjah, ik snap je punt en ik vind het niet handig van 'm. Als hij eerlijk had gezegd hoe de zaken ervoor stonden, had jij je nu niet rot gevoeld. En daarbij, hij weet hoe je over die ring denkt.

Aan de andere kant denk ik niet dat je je zorgen moet maken om die ex, want hij is niet voor jan lul al 15 maanden bij je. Tis niet voor niets uit met z'n ex, ook al betekent (betekende) zij veel voor hem. Maar goed, ratio en gevoelens zijn twee totaal verschillende dingen. Praat 't in elk geval uit wanneer je weer wat rustiger bent. Maar ik denk dat je dat zelf al wel verzonnen hebt Sterkte in elk geval!

OT: Hmmm... Ik wil bij 'm zijn
Oud 01-07-2008, 11:29
Verwijderd
Oeffff zelfs nu is hij lief. <3
Oud 01-07-2008, 11:36
Verwijderd
@ I C U: je slaat (hopelijk) de spijker op zn kop.

Citaat:
Ik vind dat je overdrijft... relativeer het. Je maakt je druk om een ding... En het lijkt dat je gewoon onzeker bent of je eigen positie, anders hoef je je hier niet zo druk om te maken...
Ik maak me inderdaad druk om een ding. Het is alleen jammer dat het daar elke keer om moet gaan! Ik ben inderdaad onzeker over mijn eigen positie. Af en toe voel ik me net een rebound owso. En zo'n actie bevestigt weer dat hij haar gewoon niet genoeg los kan maken. Hij spreekt het consequent tegen hoor, maar toch.
Elke keer weer zulke shit maak mij inderdaad onzeker.

K ben benieuwd waar hij vandaag over nagedacht heeft. Ik zal hem ook zeer zeker zeggen dat ik tot nu toe nog rationeel was, maar dat dat nu gewoon op is.
Oud 01-07-2008, 11:43
Rob
Rob is offline
Prima, prima! Gisteravond was erg fijn en lekker intiem.

Ze is nu boodschappen aan het doen terwijl ik hier dingen fix voor mijn verhuizing. Goh, wat burgerlijk allemaal, zo.
Oud 01-07-2008, 11:55
Iduna
Iduna is offline
Al die berichtjes van familie/vrienden/kennissen doen me goed. Ik ben hier dan wel alleen (mezelf opgesloten om te studeren), maar ik voel me niet alleen. Dit weekend alleen maar leuke dingen doen met vriend(en) en familie.
Oud 01-07-2008, 11:56
snoopy
snoopy is offline
@Get Psycho: ik vind helemaal niet dat je overdrijft. Ik bedoel: hij is met haar vreemdgegaan (als ik het goed begrijp)! Dan moet ie maar even goed begrijpen dat hij wat haar betreft 0 rechten meer heeft!

(maar goed, da's mijn mening)

OT: mja, nog steeds geweldig, op alle gebieden
Oud 01-07-2008, 11:57
Luna
Luna is offline
goeed! Z'n nieuwe huisje in Amsterdam is heel leuk en het voelt stiekem ook een beetje als mijn huisje
Oud 01-07-2008, 12:13
Verwijderd
Citaat:
@Get Psycho: ik vind helemaal niet dat je overdrijft. Ik bedoel: hij is met haar vreemdgegaan (als ik het goed begrijp)! Dan moet ie maar even goed begrijpen dat hij wat haar betreft 0 rechten meer heeft!

(maar goed, da's mijn mening)
Je begrijpt het inderdaad goed. Ik vind dus ook dat hij geen contact meer met haar moet hebben of wat dan ook. Grappige anekdotes waar zij toevallig in voor komt kan ik ook echt wel hebben..maar niet zulke dingen.
Tijd terug ook een heel gevecht gehad om pasfotoos van haar in zijn potemonnee. Meerdere malen wat van gezegd. Dan haalt hij ze eruit en zitten er later gewoon weer in.

Juist door al deze dingen ben ik het zo ontzettend zat wat zijn gedrag betreft.
Oud 01-07-2008, 12:19
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik maak me inderdaad druk om een ding. Het is alleen jammer dat het daar elke keer om moet gaan! Ik ben inderdaad onzeker over mijn eigen positie. Af en toe voel ik me net een rebound owso. En zo'n actie bevestigt weer dat hij haar gewoon niet genoeg los kan maken. Hij spreekt het consequent tegen hoor, maar toch.
Elke keer weer zulke shit maak mij inderdaad onzeker.

K ben benieuwd waar hij vandaag over nagedacht heeft. Ik zal hem ook zeer zeker zeggen dat ik tot nu toe nog rationeel was, maar dat dat nu gewoon op is.
Damn, dit lijkt wel echt erg op hoe ik me voel... Enja, het is heel erg frustrerend Maarja, ik kan me zeker voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent om maar te blijven relativeren, terwijl je gevoel zoiets anders roept. En echt ik vind het niet vreemd dat je hier kwaad om bent, ik zou ook woedend zijn en vooral gezien jullie voorgeschiedenis... Succes meis
Oud 01-07-2008, 12:23
I C U
I C U is offline
Citaat:
Je begrijpt het inderdaad goed. Ik vind dus ook dat hij geen contact meer met haar moet hebben of wat dan ook. Grappige anekdotes waar zij toevallig in voor komt kan ik ook echt wel hebben..maar niet zulke dingen.
Tijd terug ook een heel gevecht gehad om pasfotoos van haar in zijn potemonnee. Meerdere malen wat van gezegd. Dan haalt hij ze eruit en zitten er later gewoon weer in.

Juist door al deze dingen ben ik het zo ontzettend zat wat zijn gedrag betreft.
Oh, dat had ik dan weer net niet begrepen, dat hij vreemd was gegaan dan. Mjah, als hij zich begripvol toont en zich daar ook naar gedraagt, is er natuurlijk vrijwel niets meer aan de hand. Doet hij dat niet, wat ga je er dan mee doen? Heb je daar al over nagedacht, of durf je die kant nog niet goed op te gaan?
Oud 01-07-2008, 12:50
Qimm
Qimm is offline
Jaaaa goed. Vriendinnetje <3 + mijn vriendje is zo leuk Wel onzeker soms, maar dat is wwel schattig (niet heel onzeker dus, precies genoeg zodat het lief is)
Oud 01-07-2008, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat had ik dan weer net niet begrepen, dat hij vreemd was gegaan dan. Mjah, als hij zich begripvol toont en zich daar ook naar gedraagt, is er natuurlijk vrijwel niets meer aan de hand. Doet hij dat niet, wat ga je er dan mee doen? Heb je daar al over nagedacht, of durf je die kant nog niet goed op te gaan?
Hij gedraagt zich altijd begripvol enzo. Hij heeft altijd een (voldoende) goede reden.
Maar het doet mij een beetje denken aan elke keer shit uitvreten omdat hij weet dat hij er toch wel met een lulsmoes en sorry vanaf komt.
Het zal vast wel weer zijn van: Ja maar hij zat in mn portemonee en heb hem toch maar om gedaan om hem niet kwijt te raken.

Tjah.. en dan?? Ik heb morgenmiddag weekend en volgende week cursus. Ik zou dan op de base blijven slapen en met zijn auto naar cursus gaan, maar ik denk dat ik gewoon lekker de hele week thuis slaap met de woorden; kom maar terug als je 'gescheiden' bent owso.

Ik heb t idee dat ik er misschien een te big deal van maak. Maar onze achtergrond meegenomen juist weer niet.
Oud 01-07-2008, 13:14
Verwijderd
Ik snap wel dat hij an sich die ring om wil houden enzo, gewoon omdat iemand veel voor 'm betekend heeft. Ik snap ook wel dat hij nog contact wil, ookal is ie met 'r vreemdgegaan. Maar ik vind het heel raar dat hij er dan over gaat liegen en moeilijk doen en blijkbaar eerst wel zeggen dat ie 'r niet meer zal zien. Kijk, als je dat per se wel wil, prima, maar zeg dat dan gewoon en beloof niet het een maar doe het ander.

Verder ben je inderdaad onzeker en reageer je daardoor heftig, maar ik denk dat je wat haar betreft wel enigszins met réden onzeker bent. Hij is al es met 'r vreemdgegaan en blijft bovendien continu aangeven dat ze nog belangrijk voor hem is. En ik weet uit ervaring dat een nieuwe relatie niet betekent dat hij vervolgens ook per se al het vorige vergeten is.

Okee ik maak je er niet minder onzeker mee maar je reactie is m.i. wel gerechtvaardigd, hoewel ruzie erom schoppen natuurlijk nooit taktisch is.
Oud 01-07-2008, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb t idee dat ik er misschien een te big deal van maak. Maar onze achtergrond meegenomen juist weer niet.
Yuh, en wat Morgan zegt... grote ruzie's schoppen hierom lijkt me niet slim...

Ik weet niet of dit helpt maar ik heb een beetje een verhaal vanuit jou vriend's perspectief: Ik heb zelf verscheidene gouden sieraden van mijn ex (waar ik dus 4 jaar iets mee had, en jah al teh drama in vorige versies van dit topic)
De sieraden waren vooral cadeau's voor verjaardagen/kerst e.d. Ik doe ze niet weg, omdat ik ze erg mooi vind en vooral 1 ketting ben ik dol op omdat het mijn naam is en die van mijn opa. Ik draag ze nu niet meer omdat ik weet dat mijn vriend dat niet op prijs zal stellen, simpelweg omdat ik ze van mijn ex gekregen heb en ik daarover niet wil liegen.

Toch is het jammer want het is maar een ding wat ik heel erg mooi vind, en het betekend verder niets...

En, nog iets (al ben ik natuurlijk niet vreemdgegaan met mijn ex,) wij houden nog wel contact, nouja tot voor kort want ik heb hem zon 6 week geleden gevraagd geen contact meer met mij op te nemen. Om precies de situatie die jij schetst... mijn vriend zou er helemaal gek van worden. Ik ben nog vrienden met mijn ex, en we belden elkaar zo'n 1 keer per twee week, gewoon om te kletsen maar uiteindelijk heb ik besloten dat te stoppen omdat ik niet in zo'n situatie als jou wou belanden.

Soms vind ik het een beetje jammer maar ik doe dit omdat mijn vriend mij tienduisentmaal zoveel waard is dan een ding, en een ex.
Op zich vind ik niet dat je je aanstelt... het zou handig zijn als je vriend gewoon een keuze maakt. Alleen niet iedereen kan dat, want wat ik deed is best wel hard... een ex vragen om op te zouten, terwijl het verder gewoon goed zit. Mjah. Ik weet niet ofje van je vriend kunt vragen dat zomaar te doen, als hij jou trouw blijft... en niet voor niets al 15 maanden bij jou is.

Laatst gewijzigd op 01-07-2008 om 13:20.
Oud 01-07-2008, 13:24
Verwijderd
oke bedankt voor de reacties. Jullie hebben ook wel gelijk. Ik post vooral wanneer ik boos ben
Wat dat betreft is het forum een goede uitlaatklep.

@Arenda: hij heeft genoeg sieraden enzo hoor. Ik heb er al eerder naar gevraagd en hij zei toen dat het voor hem ook gewoon nog veel betekende. (toen dacht ik nog dat het van zn eerste vriendin was) Het frustreert me gewoon dat die ex hem ontzettend gebruikt heeft en hij haar niet los kan laten. Het is niet zozeer de ring, maar wel de symboliek die erachter zit. Hij kan haar niet loslaten..vandaar het rebound gevoel.

Maar ok. K hoor het vanmiddag wel owso. Ondanks dat ik nu al wat rustiger ben, zit het bij mij nog wel tot hier *zaagt het hand boven hoofd*

Gelukkig kunnen jullie het een beetje voor me relativeren
Oud 01-07-2008, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Yuh, en wat Morgan zegt... grote ruzie's schoppen hierom lijkt me niet slim...

Ik weet niet of dit helpt maar ik heb een beetje een verhaal vanuit jou vriend's perspectief: Ik heb zelf verscheidene gouden sieraden van mijn ex (waar ik dus 4 jaar iets mee had, en jah al teh drama in vorige versies van dit topic)
De sieraden waren vooral cadeau's voor verjaardagen/kerst e.d. Ik doe ze niet weg, omdat ik ze erg mooi vind en vooral 1 ketting ben ik dol op omdat het mijn naam is en die van mijn opa. Ik draag ze nu niet meer omdat ik weet dat mijn vriend dat niet op prijs zal stellen, simpelweg omdat ik ze van mijn ex gekregen heb en ik daarover niet wil liegen.

Toch is het jammer want het is maar een ding wat ik heel erg mooi vind, en het betekend verder niets...

En, nog iets (al ben ik natuurlijk niet vreemdgegaan met mijn ex,) wij houden nog wel contact, nouja tot voor kort want ik heb hem zon 6 week geleden gevraagd geen contact meer met mij op te nemen. Om precies de situatie die jij schetst... mijn vriend zou er helemaal gek van worden. Ik ben nog vrienden met mijn ex, en we belden elkaar zo'n 1 keer per twee week, gewoon om te kletsen maar uiteindelijk heb ik besloten dat te stoppen omdat ik niet in zo'n situatie als jou wou belanden.

Soms vind ik het een beetje jammer maar ik doe dit omdat mijn vriend mij tienduisentmaal zoveel waard is dan een ding, en een ex.
Op zich vind ik niet dat je je aanstelt... het zou handig zijn als je vriend gewoon een keuze maakt. Alleen niet iedereen kan dat, want wat ik deed is best wel hard... een ex vragen om op te zouten, terwijl het verder gewoon goed zit. Mjah. Ik weet niet ofje van je vriend kunt vragen dat zomaar te doen, als hij jou trouw blijft... en niet voor niets al 15 maanden bij jou is.
Nja dat vind ik dan weer een enorm overtrokken reactie van jouw vriend en ik zou dat ook echt niet doen, juist omdat het bij jou en je ex zo duidelijk over is. Dat maakt de situatie héél anders, jouw vriend is niet gerechtvaardigd onzeker zegmaar
Oud 01-07-2008, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Nja dat vind ik dan weer een enorm overtrokken reactie van jouw vriend en ik zou dat ook echt niet doen, juist omdat het bij jou en je ex zo duidelijk over is. Dat maakt de situatie héél anders, jouw vriend is niet gerechtvaardigd onzeker zegmaar
Ik heb dit gedaan voor er confrontatie was eigenlijk.. (niet op zijn verzoek ofzo, maar uit mijzelf) Ik vind het zelf zo ook gemakkelijker enzo

En jemig ik heb echt moeite met logisch nadenken vandaag want teveel bier gister echt hier posten duurt een eeuwigheid, haha.

Oud 01-07-2008, 13:48
Verwijderd
En vanavond ga ik vuurwerk kijken!
Oud 01-07-2008, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit gedaan voor er confrontatie was eigenlijk.. (niet op zijn verzoek ofzo, maar uit mijzelf) Ik vind het zelf zo ook gemakkelijker enzo

En jemig ik heb echt moeite met logisch nadenken vandaag want teveel bier gister echt hier posten duurt een eeuwigheid, haha.

Wat enorm veel rekening hou je met hem, dan, dat doen de Duitser en ik echt niet m.b.t. onze exen Maar goed, we hebben er dan ook allebei een, dat verandert de zaak wel denk ik.
Oud 01-07-2008, 14:51
Nienna*
Nienna* is offline
Ik twijfel of ik naar de crematie zal gaan. In de overlijdensadvertentie gaven ze te kennen dat iedereen die zich betrokken voelde, welkom was. Ik voel me betrokken, want ik ken hem sinds de basisschool en we hebben gezamenlijke vrienden. Maar ik weet al dat ik als een malloot ga zitten janken omdat iedereen zo verdrietig is en blabla, en dan voel ik me ongepast, omdat ik hem niet zo goed kende. En die middag is de diploma-uitreiking van mijn moeder en 's avonds schoolfeest en ik wil niet verdrietig zijn de hele dag.
Maar toch, het voelt alsof ik het moet doen, maar toch twijfel ik. Is het niet te overdreven?
Oud 01-07-2008, 14:58
Verwijderd
tjah lekker cliche antwoord, maar je zal toch moeten doen waar je je het beste bij voelt. En wat betreft je moeders diploma uitreiking. Ik zou persoonlijk daar naartoe gaan. Zij leeft nog en zal het hoogstwaarschijnlijk waarderen dat je daarbij bent.
Maar als je echt het gevoel hebt dat je afscheid moet nemen..
Oud 01-07-2008, 15:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
En vanavond ga ik vuurwerk kijken!
Ik ook! En daarvoor gezellig uiteten met een hele groep en dan heb ik donderdag ook weer een etentje staan, hihi. Ja, veel leuke sociale dingen de komende tijd

En hij is lief! We zijn sms-erig vandaag en ik heb iets leuks voor als hij thuiskomt
Oud 01-07-2008, 15:02
Verwijderd
@ Nienna*; ik weet uit ervaring dat je meer spijt hebt als je niet gaat, dan wanneer je wel gaat. Je moet je niet ongepast voelen omdat je huilt, mijn vriend huilde meer dan ik deed toen mijn oma overleed, juist omdat het hem deed denken aan de begrafenis van zijn opa. Iedereen heeft een andere reden om verdrietig te zijn. Ik zou gaan, voor ik er spijt van zou krijgen... Sterkte iig!

OT: Het gaat goeddd. Met vriendlief dan. Hij heeft fulltime werk en ik hoop dat het blijft bevallen. Hij wil al een autootje kopen, dan kunnen we langer in bed blijven liggen en dan zal de stap naar samenwonen niet zo groot meer zijn Vanaf september kan ik ook gaan werken (pff.. ik moet gaan solliciteren..), en dan wordt het makkelijker

Met m'n beste vriendinnetje gaat het wat minder, al een poos. Ze kan alleen maar klagen als ik er zie en als ik dan eens klaag wuift ze het weg en klaagt ze verder over haar eigen dingen. Ja sorry hoor, maar ik wil ook wel eens mijn hart luchten en gewoon lol maken. Maar goed, dat kan ze nu niet ofzo
Advertentie
Oud 01-07-2008, 15:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
tjah lekker cliche antwoord, maar je zal toch moeten doen waar je je het beste bij voelt. En wat betreft je moeders diploma uitreiking. Ik zou persoonlijk daar naartoe gaan. Zij leeft nog en zal het hoogstwaarschijnlijk waarderen dat je daarbij bent.
Maar als je echt het gevoel hebt dat je afscheid moet nemen..
Volgens mij is de creamatie al vóór de diploma-uitreiking van haar moeder (en kan ze dus naar beide), maar is ze bang haar verdriet van de crematie de rest van de dag mee te nemen..

Persoonlijk denk ik dat dat wel mee zal vallen en dat het juist wel fijn is om nog andere plannen te hebben voor na de crematie. Mijn ervaring is dat je je gevoel van de crematie dan ook juist dáár kunt laten en je je daarna weer kunt richten op fijnere dingen. Als je de behoefte voelt om te gaan, zou ik dat gewoon doen
Oud 01-07-2008, 15:35
I C U
I C U is offline
Vannacht gedroomd over een (leuke) klasgenoot. We waren op schoolreis en we wilden zoenen, maar konden geen rustig, donker plekje vinden om dat te gaan. Hoe apart Vorige week had ik ook zo'n rare droom, die was alleen stuk echter. Toen ik wakker werd voelde ik me schuldig tegenover vriendlief Mjah. Dromen

Hmmm... Ik zie 'm voor me zoals ie is wanneer hij slaapt, heel schattig. Hihi.
Oud 01-07-2008, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel of ik naar de crematie zal gaan. In de overlijdensadvertentie gaven ze te kennen dat iedereen die zich betrokken voelde, welkom was. Ik voel me betrokken, want ik ken hem sinds de basisschool en we hebben gezamenlijke vrienden. Maar ik weet al dat ik als een malloot ga zitten janken omdat iedereen zo verdrietig is en blabla, en dan voel ik me ongepast, omdat ik hem niet zo goed kende. En die middag is de diploma-uitreiking van mijn moeder en 's avonds schoolfeest en ik wil niet verdrietig zijn de hele dag.
Maar toch, het voelt alsof ik het moet doen, maar toch twijfel ik. Is het niet te overdreven?
Mijn vriend heeft altijd tegen mij gezegd dat je over zoiets niet moet twijfelen en je daarbij absoluut niet bang moet zijn voor wat anderen van je denken.. Je moet jezelf de kans gunnen afscheid te nemen, als jij dat nodig hebt. Ik vind dat je absoluut moet gaan, hoeveel je er ook huilt.. straks krijg je spijt en je kunt het nooit meer alsnog doen.

(Nou lijkt het net alsof ik er zelf geen mening over heb, maar dat advies gaf mijn vriend me net twee dagen terug en gisteren heb ik ernaar geluisterd. Vandaar )
Oud 01-07-2008, 17:24
woezel
woezel is offline
raar, hoe kan ik nu op hem vallen? en vooral raar hoe ik niet aan hem kan weerstaan..
Oud 01-07-2008, 17:54
Verwijderd
Jezusfackingchrist, ik ga sommige mensen zooo missen de komende tijd.
Oud 01-07-2008, 18:14
Verwijderd
hij twijfelt ineens, en ik kan he-le-maal niets doen. volgens mij heb ik me nog nooit zo leeg en machteloos gevoeld. hij belt me vanavond nog, en dan hebben we het er vast nog wel even over. en donderdag naar hem toe. ik kom er ook ineens achter hoe leuk ik hem eigenlijk vind, precies op zo'n moment. jezussss wat kut allemaal.
Oud 01-07-2008, 19:42
Nienna*
Nienna* is offline
Ja, de crematie is vóór die diploma-uitreiking, ik ga dan sowieso naar allebei.
Ik heb besloten toch maar te gaan... ik zag zijn moeder namelijk (eer?)gisteren en zij maakte een aantal opmerkingen waardoor ik het gevoel kreeg dat ze er vanuit ging dat ik kwam... en daarnaast sprak ik gisteren zijn vriendin en die zei dat iedereen gewoon kwam. Dus ik ga. Het is niet eens zozeer voor mijzelf, al grijpt het me natuurlijk vreselijk aan - hij is pas eenentwintig -, maar dan voor die ouders enz. Het helpt toch als de hele zaal vol zit.

Verder aan iedereen: bedankt voor de reacties!
Oud 01-07-2008, 22:20
Verwijderd
Plrft mijn leven is te ingewikkeld. Ehhhh. De ex behoort niet met mij te flirten maar het is zo fijn dat hij het wel doet, die ene jongen, daar kan ik wel erg goed mee praten en lachen en hij ziet er ook nog es lekker uit maar hij mag sowieso niet want dat wordt veel te veel gedonder met ene beste vriendinnetje en bovendien is zijn mentaliteit denk ik niet zo geschikt om met mij een relatie te hebben, en oh ja dan heb ik ook nog een vriendje die heel lief is en mooi enzo. *headdesk* Laten we het er maar op houden dat ik de fijne dingen die je normaal in 1 relatie hoort te hebben, eventjes bij verschillende mensen haal ofzo.
Oud 02-07-2008, 01:10
Verwijderd
Wat een topavond Alleen hoorde ik wel dat meneer de ex toch nog heel veel met zijn ondertussen ex-vriendin is en weer gezellige dingen doet. Als dit goed komt, dan ga ik echt een boekje open doen over wat hij allemaal wel niet gedaan heeft, want dan heeft hij zichzelf naar haar echt te mooi afgeschilderd. Not pretty, but fair, want hij verdient het niet om hier goed uit te komen.
Oud 02-07-2008, 07:52
Verwijderd
ja, gisteren was een kutdag, want m'n vriend twijfelde dus heel erg. gisteravond aan de telefoon gehangen, en toen kwam ik erachter dat we misschien gewoon niet bij elkaar passen, en dat ik maar eens moest gaan bedenken wat ik eigenlijk wilde. toen op het terras gezeten met een vriendinnetje, en het erover gehad, en ik kwam er eigenlijk steeds meer achter dat het niet alleen hij is die zit te twijfelen.

goed, ik kwam thuis, en hij smste me ineens dat hij zich heel kut voelde over dat gesprek enzo, en dat hij misschien wat te voorbarig was geweest met het uitspreken van die twijfels, omdat hij me eigenlijk niet kwijt wil. hij zei dat er gewoon wat dingen moesten veranderen, en eigenlijk precies dezelfde dingen waarover ik een beetje twijfelde. dus dat was MOOI.

nu ga ik donderdag naar hem toe, maar ik twijfel dus nog steeds een beetje. hij heeft me ZO onzeker gemaakt en ik vraag me af of hij met zijn aaaaltijd veel teveel nadenken en over heel veel twijfelen die onzekerheid bij me weg kan nemen. maar aan de andere kant vind ik hem wel zo leuk dat ik ook wel verder wil gaan waar we waren gebleven, maar dan moeten er wel wat dingen veranderen.

het is gewoon veel te snel gegaan, we kunnen het beide eigenlijk niet bijhouden, en ik vraag me soms echt af waar ik in godsnaam aan ben begonnen. maar pff, hij is zo leuk. DILEMMA.
Oud 02-07-2008, 08:34
Orpheo
Orpheo is offline
Het gaat ronduit belabberd op Rel. gebied. Met mijn vriendin loopt het smooothhhh, maar het loopt steeds stroever tussen mij en mijn ouders. ik heb nu zo'n engel-duivelfiguur op m'n schouder die zegt 'I told you so!". maar ik haat 't zo verschrikkelijk om gelijk te krijgen wat dit soort dingen betreft. waarom zijn die ouwelui zo belachelijk koppig? nee, tis eerder 'thickheaded'.

m'n vriendin is echter een (lekker!) schatje. ze heeft naar mijn smaak alleen iets teveel bekijks
Oud 02-07-2008, 09:02
Verwijderd
Woeiii gisteren was zó geniaal! Echt, echt echt heerlijk. Nu weet ik wat het is om een écht vriendje te hebben.
Eerst lekker gepicknickt (met zelfgemaakte smoothies, een kok als vriendje hebben is handig!), daarna even bij m ijn peettante langs. Ik zeg dat al langer, dat ik nog een keer langskom, samen met vriendje. Nu hadden we allebei vrij en zijn we meteen maar even aangevlogen. Echt heel leuk om te zien hoe blij ze daar van kan worden.
Samen gewinkeld (hij twee nieuwe zwembroeken, ik nieuwe foon (L) en een nieuwe rok (voor vijf euro! (L)) ) en we hebben gewoon gehangen en lief gedaan en schattig geweest en gezellig en volgens mij word ik alleen maar verliefderderderder.

Alleen maak ik me een beetje zorgen om vriendinnetje. Ik weet niet zo goed wat ik met haar aan moet.
Oud 02-07-2008, 09:03
zeep007
zeep007 is offline
Die spannende en en belangrijke dag voor vriendlief liep uit op niets. Wat op zich te verwachten was, maar ik was wel heel trots, en vond het echt kut. Maar ik steun hem gigantisch en dat wordt gewaardeerd . Hij is iig opgekomen voor zijn principes.

En gister nog wat familiare ruzie, wat vaag was. Want dat had ik alleen in de puberteit, en nu is dat toch heel anders. Maar nu ik ouder ben vallen mij ook steeds meer dingen op, en ik ben het niet overal mee eens.

Als het goed is, is alles weer goed
Oud 02-07-2008, 09:52
Verwijderd
Hmmmm ik voelde me gisteravond trouwens ontzettend burgerlijk.
Ik lag al in bed en was echt supergaar, hij zat nog achter de pc. 'Vriendje, kom je nou naar bed?' Ik dacht: ooooooooooh mijn ouders doen dat ook altijd zo. Daar gaat het ook van: 'Ik ga vast naar bed, kom jij ook zo?'
Oud 02-07-2008, 10:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja jeetje, gisteren sloeg een vriend van mij de spijker op zijn kop en werd ik echt emotioneel. Gelukkig waren er veel vrienden om mij heen en gingen ze me allemaal bemoedigend toespreken en knuffelen Alleen zoo jammer dat ik weg ga uit Leeuwarden en dan al deze mensen moet achterlaten
Oud 02-07-2008, 10:37
Pluis
Pluis is offline
ik wil een nieuwe! waar kan ik mijn bestelling afgeven???
Oud 02-07-2008, 11:22
Verwijderd
Heel, heel erg goed! <3
Oud 02-07-2008, 11:27
Orpheo
Orpheo is offline
Net bomaanslag geweest in jeruzalem; ben ik blij dat ik er niet ben (nou ja... eerder 'machinegeweer aanslag'). Ik heb heel, heel erg genoeg van mijn familie hier. ze zitten te stoken tussen mij en m'n vriendin want '18 maanden is wel heeel erg lang! moet je niet eens een ander nemen' waarbij de heren ui de familie met 'vers vlees' aan komen kakken. De dames hebben een enorme slabek; viswijven op de albert kuyp zijn er nik bij! Volgend jaar ga ik er dus NIET naartoe. tieft effe lekker op!
Oud 02-07-2008, 11:40
metallica
metallica is offline
Hmm, ik verheug me op de vakantie, over twee daagjes! Heel veel leuke dingen doen de laatste twee maanden in Maastricht. En zodra m'n spullen verhuist zijn logeer ik de rest van de tijd bij hem, heb er zin in, maar het is toch wel een beetje spannend <3
Oud 02-07-2008, 12:00
snoopy
snoopy is offline
Oei, dit is spannend zeg...
Oud 02-07-2008, 12:22
Verwijderd
Het gaat nog steeds alleen maar beter en beter, terwijl het al heel goed was
Oud 02-07-2008, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Net bomaanslag geweest in jeruzalem; ben ik blij dat ik er niet ben (nou ja... eerder 'machinegeweer aanslag'). Ik heb heel, heel erg genoeg van mijn familie hier. ze zitten te stoken tussen mij en m'n vriendin want '18 maanden is wel heeel erg lang! moet je niet eens een ander nemen' waarbij de heren ui de familie met 'vers vlees' aan komen kakken. De dames hebben een enorme slabek; viswijven op de albert kuyp zijn er nik bij! Volgend jaar ga ik er dus NIET naartoe. tieft effe lekker op!
Hoelang blijf je nog? of hoelang moet je nog blijven?

sterkte
Oud 02-07-2008, 12:27
stout!
stout! is offline
Citaat:
Het gaat nog steeds alleen maar beter en beter, terwijl het al heel goed was
Oud 02-07-2008, 13:22
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Hoelang blijf je nog? of hoelang moet je nog blijven?

sterkte
volgende week donderdag. Nog een sjabbat-avond en sjabbat dag overleven. Net ben ik ontieglijk ontploft tegen de luitjes hier. Er word niet geluisterd naar me, en als ik iets wil vertellen, hetzij over vroeger van mij, of over m'n vriendin, word er bij de eerste adempauze ingesprongen, en dan gaat het ALTIJD over mijn ma.

Nu mijn ma weer bij de schoonfamilie is, ben ik ook mijn ma kwijt, en in haar slipstream neemt ze m'n zus mee. Ik ga volgend jaar niet meer hierheen, ik heb er compleet de schijt van.
Oud 02-07-2008, 14:35
Joehoedith
Joehoedith is offline
op bezoek bij zijn studiegroepje was ontzettend leuk
het begin van de terugreis naar zijn huis minder... maar alles is weer goed en ondanks deze vieze hitte bij ik zooo blij *verliefd is*

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten