Oud 05-12-2001, 13:27
Tofke_H
Tofke_H is offline
Hallow,
vermits ik nooit duits gehad heb, kan ik onderstaande tekst niet volledig zelf vertallen, misschien komt er hier wel iemand die voldoende duits kan om dit ongeveer te vertallen. Alvast bedankt.
Het is voor Bios van een PC te "updaten", en er zit enkel een duitstalige tekstje bij.

-----------------------------------------

Bitte kopieren Sie die entpackten Dateien auf eine bootfähige Diskette.
Anschließend stecken Sie diese Diskette in Ihr Laufwerk und starten den PC neu.

An der entsprechenden Aufforderung brauchen Sie zum Start der Updateprozedur lediglich eine beliebige Taste zu drücken.
Das Update wird nun automatisch ausgeführt.

Denken Sie bitte daran, dass Sie anschliessend ggf. im Bios im Menüpunkt "Integrated Periphals" den Wert wieder auf ECP + EPP zurücksetzten müssen.

Für eventuell auftretende Fehler, die aufgrund der Ausführung des Updates
auftreten übernimmt die Fa. Medion keinerlei Haftung.
Dies erkennt der Kunde bei Ausführung des Bios-Updates an.

Ihr
Medion Support-Team
Oud 05-12-2001, 14:06
martijn1985
martijn1985 is offline
keeej..xal een poging wagen...
Citaat:
Kopieërt u die ge-unzipte data op een bootdiskette. Steek deze diskette in het station, en start de PC opnieuw

Nadat je het commando voor de updateprocedure gegeven hebt moet je ff op een willekeurige toets drukken.

Houd er rekening mee dat je aansluitend in het Biosmenu "integrated Periphals" de waarde weer op ECP + EPP moet terugzetten

voor eventuele fouten die agv de update optreden voel de firma zich niet aansprakelijk. Bij aankoop van de update heeft de klant dit goedgekeurd
Zo ongeveer...ik heb het niet helemaal exact kunnen vertalen, maar ik hoop dat je er zo wat mee kunt..

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten