Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Moet Marco van Basten weg
Ja 5 17.24%
Nee 24 82.76%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2006, 12:29
Verwijderd
ik vond het al vreemd en wilde hem al weghebben toen hij voor het eerst al bondscoach voorgesteld werd want wat moet je met iemand die alleen ajax zoveel getraind heeft, deze man was een prachtige voetballer maar helaas als trainer stelt hij gewoon teleur, hij laat goede voetballers als Seedorf thuis waar meningen over kunnen verschillen en speelt de hele voorbereiding met bijvoorbeeld Maduro maar op het WK speelde hij een wedstrijd ook op het WK was het 3x niks we kunnen wel zeggen weg met Portugal maar het lag echt aan Nederland zelf hoelang stonden ze wel niet voor met 11 man naja ik vind dat Foppe de Haan nieuwe bondscoach moet worden en laat die Marco van Basten maar ergens anders als coach rijpen want voor oranje is hij nog lang niet klaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2006, 16:23
Rooster
Rooster is offline
Misschien is het een goed idee om Foppe samen te laten werken met Marco.
Ervaring én nieuwe plannen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 16:41
Welgemeend
Welgemeend is offline
Dat zou ideaal zijn, maar ik weet niet zij wel samen willen werken, met al dat gedoe rond maduro, etc.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 17:23
Relief
Relief is offline
Marco van Basten moet nog ervaring opdoen en kent zijn spelers niet al te goed (hij is pas 2 jaar coach). Marco van Barsten moet pas afgerekend worden na het EK van 2008.
Oud 12-07-2006, 17:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voor mij hoeft hij niet weg, maar ik kan de kritiek op het voetbal op het WK onder leiding van Van Basten wel begrijpen. Ik denk echter dat de hoofdreden van de redelijk vroege uitschakeling eerder te wijten is aan de geringe kwaliteit van de selectie als je het vergelijkt met andere landen.
Oud 12-07-2006, 18:46
Mitros
Mitros is offline
Er kan van Basten zeker wel wat verweten worden, het kleineren van van Bommel, van Nistelrooij, Davids, echt chique vind ik het niet.
Verder het meenemen van vennegoor, Huntelaar stak in een wereldvorm..

maar opzich qua resultaat heeft hij het niet slecht gedaan, we hadden ook in de poule kunnen stranden, dat heeft hij vermeden.
En natuurlijk hadden we in die kwartfinale moeten staan maar het loopt niet altijd zoals het moet.

Ik hoop dat van Basten verder groeit als bondscoach, ik heb er vertrouwen in voor het EK 2008
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:41
faan
faan is offline
Citaat:
Slarotimov schreef op 12-07-2006 @ 13:29 :
ik vond het al vreemd en wilde hem al weghebben toen hij voor het eerst al bondscoach voorgesteld werd want wat moet je met iemand die alleen ajax zoveel getraind heeft, deze man was een prachtige voetballer maar helaas als trainer stelt hij gewoon teleur, hij laat goede voetballers als Seedorf thuis waar meningen over kunnen verschillen en speelt de hele voorbereiding met bijvoorbeeld Maduro maar op het WK speelde hij een wedstrijd ook op het WK was het 3x niks we kunnen wel zeggen weg met Portugal maar het lag echt aan Nederland zelf hoelang stonden ze wel niet voor met 11 man naja ik vind dat Foppe de Haan nieuwe bondscoach moet worden en laat die Marco van Basten maar ergens anders als coach rijpen want voor oranje is hij nog lang niet klaar
Als ik deze tekst moest analyseren, was het een mind of cousciousness-vertelling
Oud 13-07-2006, 11:38
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Slarotimov schreef op 12-07-2006 @ 13:29 :
Een komma of punt hier en daar zou niet misstaan.

Marco hoeft van mij niet weg. Ik zie ook wel wat in een nauwere samenwerking met Foppe - maar ik verwacht niet dat dat zal gebeuren.

Verder denk ik gewoon dat hij een plan heeft, en dat je hem niet halverwege weg kan sturen. Bovendien, als je naar de resultaten kijkt heeft hij maar twee keer verloren. 1 x in een bizarre wedstrijd en 1 x van de nieuwe wereldkampioen. Hij heeft ons geplaatst voor het WK. Het kon allemaal een stuk slechter.
Oud 13-07-2006, 12:13
Rooster
Rooster is offline
Die samenwerking zou wel kunnen maar dan zou Marco degene zijn die een paar van zijn standpunten op moet geven en niet Foppe. (vind ik)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten