Oud 20-08-2002, 18:42
winging
winging is offline
hallo mensen. Ik vraag me nou af, als je het hebt gedaan, met condoom, en je bent klaargekomen, dan is het toch wel een beetje een zooitje. En wat doe je daarmee, laat je je meisje achter en gaat naar de badkamer om het schoon te maken? das toch raar...of heb je gewoon een wc rol naast je bed staan. Dat vraag ik me af, en ik heb er nog geen topic over gelezen. iig, alvast bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:48
sead-nbm
sead-nbm is offline
hangt er van af of ik er aan heb gedacht om een rol wc papier mee te nemen. als de sex een beetje onverwacht komt dan heb ik daar niet aan gedacht dus dan ga ik ff weg maar dat duurt toch niet zolang
Oud 20-08-2002, 19:04
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
sead-nbm schreef:
hangt er van af of ik er aan heb gedacht om een rol wc papier mee te nemen. als de sex een beetje onverwacht komt dan heb ik daar niet aan gedacht dus dan ga ik ff weg maar dat duurt toch niet zolang
Wij hebben altijd tissues, zijn die op dan loopt ie ff weg en komt hij erna wel bij me liggen. No problemo
Oud 20-08-2002, 21:55
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
winging schreef:
hallo mensen. Ik vraag me nou af, als je het hebt gedaan, met condoom, en je bent klaargekomen, dan is het toch wel een beetje een zooitje. En wat doe je daarmee, laat je je meisje achter en gaat naar de badkamer om het schoon te maken? das toch raar...of heb je gewoon een wc rol naast je bed staan. Dat vraag ik me af, en ik heb er nog geen topic over gelezen. iig, alvast bedankt voor de reacties
Nou, ik kan je vertellen dat het zonder condoom nog veel meer een zooitje is
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:58
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Nou, omdat mijn vriendin die 'rotzooi' zonder condoom vervelend vindt (gevoel a la ongesteldheid), doen we het met condoom. Dan heb je ook niet dat 'eerst even alles schoonmaken en daarna pas bij elkaar liggen'-effect...
Oud 20-08-2002, 22:01
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Nou, omdat mijn vriendin die 'rotzooi' zonder condoom vervelend vindt (gevoel a la ongesteldheid), doen we het met condoom. Dan heb je ook niet dat 'eerst even alles schoonmaken en daarna pas bij elkaar liggen'-effect...
Maar zonder is toch lekkerder
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:55
verbal-violence
verbal-violence is offline
Ga naar badkamer en was ff , kom ik haar ook trakteren op een koude washandje
Oud 21-08-2002, 03:31
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Geen condoom, standje 69 naar het neuken
Oud 21-08-2002, 11:16
Lindansje
Lindansje is offline
er ligt standaard een handdoek naast het bed
Oud 21-08-2002, 11:19
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Oud 21-08-2002, 11:20
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
a new noise schreef:

Mjah, is serieuze opmerking
Oud 21-08-2002, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Jij komt in haar klaar, vervolgens ga jij haar beffen waarbij je dus jouwn eigen sperma uit haar kut likt, terwijl zij jou pijpt en de laatse restjes van je lul aflikt. Tja... zo kun je elkaar ook schoonmaken ja

Ik heb nog een tip voor je...
Door wat jullie nu doen krijgen jullie beide een vieze mond. Maar dat kun je makkelijk oplossen om vervolgens elkaar te gaan zoenen, in het begin zul je elkaars opgikte "restjes" verdelen in elkaars mond maar al gauw word alles verwerkt met jullie speegsel.. effe 1 keer doorslikken en jullie zijn helemaal schoon
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 12:00
Verwijderd
Ohwja nog effe antwoord voor winging.
Als jij bent klaargekomen in jouwn condoompjuh. Dan haal je um eraf en geef het aan je vriendin, ze laat jouwn spul uit het condoom zo in der mond lopen.. slik.. weg. En vervolgens pijpt ze je nog effe en je bent schoon. Is toch veel leuker dan effe weg gaan en jezelf schoonmaken met een zakdoekjuh
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 12:56
Signy
Signy is offline
Citaat:
3307 schreef:
Ohwja nog effe antwoord voor winging.
Als jij bent klaargekomen in jouwn condoompjuh. Dan haal je um eraf en geef het aan je vriendin, ze laat jouwn spul uit het condoom zo in der mond lopen.. slik.. weg. En vervolgens pijpt ze je nog effe en je bent schoon. Is toch veel leuker dan effe weg gaan en jezelf schoonmaken met een zakdoekjuh
En jij denkt dat je haar zover krijgt?
Oud 21-08-2002, 13:21
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
3307

Je praat als iemand die mensen graag wil laten geloven dat ie veel over sex weet en graag wil verbergen dat ie naast internet en zijn moeder nog nooit een naakte vrouw heeft gezien.
Oud 21-08-2002, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
3307

Je praat als iemand die mensen graag wil laten geloven dat ie veel over sex weet en graag wil verbergen dat ie naast internet en zijn moeder nog nooit een naakte vrouw heeft gezien.
Haha wat jij zegt.

ik maakte gewoon wat flauwekul, moet toch kunnen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:17
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Tsu schreef:

Maar zonder is toch lekkerder
Ik vind het verschil niet wonderbaarlijk groot eigenlijk. Bovendien vind ik het nogal vervelend als mijn vriendin nog een hele tijd nalekt, vind ze geen prettig gevoel. Met condoom is het lekkere gevoel ongeveer hetzelfde en heeft zij nergens last van en we hoeven niet 'schoon te maken', weegt voor ons wel op tegen het iets mindere gevoel door het gebruik van een condoom.
Oud 21-08-2002, 14:28
DarkCat
DarkCat is offline
Kzat net te denken.. als je een one night stand hebt met iemand, dan ga je niet van te voren opeens keukenrollen of handdoeken lopen aanslepen.. dat kan de sfeer echt verpesten
Maar als je n vaste relatie hebt dan heb je toch meestal wel een oplossing in de buurt? De standaard rol pleepapier naast het bed.. ofzo
Oud 21-08-2002, 14:41
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Ik vind een condoom gebruiken vervelend, mijn vriendin was maagd, en ik had 1 meisje ervoor waarvan ik 100% wist dat ze gezond was. Daarom hebben wij nooit iets nodig gehad. Het nadeel van een condoom is vooral dat je um om moet doen, als wij willen neuken dan willen we niet eerst op een condoom wachten. Bovendien als je tussen het neuken door eens gepijpt wil worden dan is die rubber smaak (of surrogaat aarbei whatever) echt niet lekker.

Maar ja, voor veel mensen gaat dit niet op omdat ze vies zijn van hun eigen lichaamsvocht (en dan bedoel ik geen zweet), of zelfs die van hun partner. De reden waarom mensen niet van hun eigen lichaamsvocht houden is vaak gewoon "het idee". Tijdens sex moet je niet over zulke dingen nadenken, tijdens sex moet je je laten gaan, en je door niets enige remming ondervinden.
Oud 23-08-2002, 22:19
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Ik heb even een heel handige constructie bedacht, speciaal voor jullie.

Je condoom is gebruikt.. leuk, maar één keer is wat weinig. Echter, we denken allemaal aan het milieu natuurlijk en 7 van die dingen gebruiken is dus écht niet goed voor alle plantjes en beestjes. Met wat passen en meten kun je hem best nog een paar keer gebruiken. Ok, het sopt misschien wat meer, maar een beter milieu begint bij jezelf. Enfin je bent uitgebonkt (en voelde het niet beter zo, lekker vrijen en toch aan het milieu denken?) en daar zit/sta/lig je dan met zon wit gevulde trilpudding rond je trotse strijdknuppel. En dààr, mijne fijne lezertjes, biedt Friesche Vlag dé uitkomst bij uitstek.

Want wat hebben mijne dames en heren de Brainstormers bedacht? Breaker. De handige drinkbare yoghurt in knijpverpakking. De meest bedeelden onder ons (IQ-wise uiteraard) zien hem al aankomen. Voor degene die denken "ik heb helemaal geen trek in yoghurt na de sex" kunnen beter even stoppen met lezen.. er komen namelijk geen plaatjes.

Ik vind die dingen veel te duur. Friesche Vlag is natuurlijk een gerenommeerd merk en daarom alleen bij de betere buurtsuper te vinden. Geen Konmar voor mij, ik ben arm en struin de dozen bij de Aldi af. Maar dat terzijde. Anyway, Breaker is natuurlijk hartstikke lekker (je ziet er totaal debiel uit met zon knijpzak in je klauwen, das voor de volgende Brainstormsessie) maar je ligt/staat/zit zo naast elkaar en je hebt totaal geen zin om naar de winkel te lopen. Lekker wijf - Konmar .. duidelijk nietwaar? Bovendien wemelt het altijd van de 65+ jarige grijze postduiven, en als ik érgens een hekel aan heb..

Zoals wij braaf van Eigen Huis en Tuin leren is doe-het-zelven veel leuker en goedkoper dan iets uit de winkelschappen trekken. We tellen op: één tot de nok met sticky white love piss gevuld liefdesrubbertje, een trek van heb ik jou daar en een ontzettende drang naar doe-het-zelven.

Pak een flesje met je lievelingssaus, aardbeien ofzo, wat je over je ijs sodemietert.. als je dat niet eens in huis hebt ben je wel dé ultieme loser hoor. Hey, van mij mag je naturel nemen, maar ik wou het enigzins aangenaam houden. Zoek ook gelijk een rietje. Saus bij je liefdesprutje, rietje erin, en knoop het zaakje dicht rondom het rietje... Eén heerlijke (en als je een beetje vlot bent, ook nog warme(!)) Breaker-ripoff .. who needs Friesche Vlag. Who needs Konmar. En who needs plakkerige troep op je dekbedovertrek?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 00:37
LM
LM is offline
raar maatr waar/.
war moet je dam?
Oud 24-08-2002, 00:39
ruby soho
ruby soho is offline
wat is het probleem als je vriend een halve minuut bij je vandaan is na de sex om condoom weg te gooien?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 20:18
STP
STP is offline
Als je geen condoom gebruikt leg je d'r gewoon een handdoek onder, loopt et daarop en die stop je gewoon in je nachtkastje tot de volgende keer

Lekker sticky na een tijdje
Oud 27-08-2002, 20:22
Verwijderd
wc rol of zakdoekjes erbij
wc naast mn kamer is ook erg handig
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 00:33
D1984
D1984 is offline
Citaat:
winging schreef:
En wat doe je daarmee
Lekker simpel, boxershort van de grond pakken, boel mee schoonmaken, volgende ochtend in de wasmand, opgelost....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 07:21
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
Citaat:
Tsu schreef:

Nou, ik kan je vertellen dat het zonder condoom nog veel meer een zooitje is

INDERDAAD!
Oud 30-08-2002, 21:58
Kleine A*
Kleine A* is offline
doe et samen