Oud 23-08-2001, 13:42
lilian12
lilian12 is offline
Ik wil graag een muziek bandje beginnen. ik zelf speel 4 jaar gitaar. ik vind alle muziek instrumenten mooi, behalve een trompet. woon je in de buurt van amersfoort, en lijkt het je leuk? en speel je minstens 3 jaar?? reageer dan snel. xxx lilian.

ps. zangeres of zanger is heel hard nodig
Advertentie
Oud 24-08-2001, 14:01
Woodstock
Woodstock is offline
zoek toch niet op internet, je ziet toch dagelijks mensen om je heen (op school bijvoorbeeld)?
Oud 24-08-2001, 18:59
sexymelissa
sexymelissa is offline
Citaat:
Woodstock schreef:
zoek toch niet op internet, je ziet toch dagelijks mensen om je heen (op school bijvoorbeeld)?

die zijn niet zo goed als de mensen hier denk ik.
Oud 27-08-2001, 22:10
Xerras
Xerras is offline
Tip, ga naar de grootste bibliotheek in de buurt (bv. in de groote stad). Bijna elke groote bibliotheek (met bladmuziek afdeling) heeft een prik-bord met daarop heel veel notules, met band zoekt dit. Kijk daar eens rond, en hang d'r ZEKER een van je zelf op!! Schrijf daarop wat je wilt gaan doen qua muziek etc!

Of hang eens een adv. op in de muziekschool bij jou in de buurt!

Veel Succes!!!

- Een Gitarist die ook in 2 bandjes zit!
Oud 20-09-2001, 16:25
Verwijderd
vraag het op 't muziek forum dit is denk 'k niet het goede (niet helemaal) formum
Oud 21-09-2001, 18:02
Ringmaster
Ringmaster is offline
K-Otic bestaat al.
Oud 26-09-2001, 19:11
Verwijderd
hahahahaha,

yo, je moet geen bandleden zoeken, moet gewoon vrienden in je band nemen, gaat toch om de lol? je raakt vanzelf wel op elkaar ingespeeld enzo...
Oud 27-09-2001, 00:05
scala
scala is offline
Citaat:
Xerras schreef:
[B]Tip, ga naar de grootste bibliotheek in de buurt (bv. in de groote stad). Bijna elke groote bibliotheek (met bladmuziek afdeling) heeft een prik-bord met daarop heel veel notules, met band zoekt dit. Kijk daar eens rond, en hang d'r ZEKER een van je zelf op!! Schrijf daarop wat je wilt gaan doen qua muziek etc!
[B]
jah inderdaad, wou ik ook zeggen
hang het op in de bieb,muziekscholen etc en vertel het tegen mensen zodat misschien iemand het via via komt te weten.
Het leukst is natuurlijk als je gwoon met je vrienden iets begint zoals ze hierboven zeggen, maarjah soms gaat dat niet...

anyway wel grappig dat je een poging doet..veel suc6!
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten