Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan probeer je je windows in veilige modus op te starten en ga dan naar je logboeken (start -> uitvoeren -> eventvwr) en kijk daar wat rond.
Vergeet ook niet om "computer herstarten" uit te schakelen bij rechtermuisknop deze computer -> eigenschappen -> tabblad geadvanceerd -> opstart en herstelinstellingen -> computer herstarten -> vinkje weghalen. Zelf denk ik aan de warmte van je computerkast, maar het kan ook zijn dat er iets mis is met je hardeschijf of geheugen. (er zijn al een paar topicstarters die hier last van hebben in deze periode.) Daarvoor raad ik je aan om Ultimate Boot cd te downloaden en te branden (als een iso). Je computer weer opnieuw te laten starten, op te starten met deze cd, met de de programma's die erop staan de boel te controleren.
Laatst gewijzigd op 25-07-2006 om 06:28. |
![]() |
|
Je kan eens Everest Home edition gaan kijken.
||
Citaat:
![]() Bedankt voor de hulp!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Software] Norton Disk Doctor wil niet luckyleo | 10 | 17-05-2004 12:58 | |
Software & Hardware |
[Win XP Home] Blijft herstarten Verwijderd | 7 | 12-05-2004 17:27 | |
Software & Hardware |
Nieuw virus sluit computers af door RPC bug *LEZEN* Enlightenment | 63 | 18-09-2003 16:55 |