Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2006, 17:45
reine claude
reine claude is offline
Bij deze open ik een topic over jullie jeugd. Hoe is jullie jeugd verlopen? Had je veel vriendjes en/of vriendinnetjes (en zo ja, ga je daar nog steeds mee om?), welke noemenswaardige gebeurtenissen zijn je bijgebleven, zou je je leven van nu willen ruilen met je leven van say what, een jaar of 10 geleden, hoe heeft je jeugd je leven van nu beinvloed? Enzovoorts.

Deel je meningen en ervaringen, luitjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2006, 17:48
Anaïs
Anaïs is offline
Hmm, als twintiger, kan ik zeggen dat ik mijn jeugd wel oké vond. 'k Was een braaf meisje dat altijd goede punten haalde op school, en mijn vrije tijd vooral aan muziekschool en scouts spendeerde. Ik ben nooit miss popular geweest, maar dat hoefde ook niet. 'k Had enkele goede vrienden en vriendinnen, waarvan sommige nog steeds goede vriend(inn)en zijn; Veel vriendjes heb ik niet gehad, wel 3 serieuze relaties, waar ik nu nog met goede herinnering naar terugkijk, en ik heb nog contact met hen.

Veel zou ik niet veranderen, moest ik het opnieuw mogen beleven. Eigenlijk vind ik de huidige levensfase (op kot, universiteit,...) wel leuker dan mijn echte puber/tiener-jaren.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:38
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
reine claude schreef op 24-07-2006 @ 18:45 :
luitjes
.

Wat een topic overkill trouwens.

Ik was teenage angst toen ik 15 was. En zo hoort het. .
Oud 24-07-2006, 18:40
Fainne
Fainne is offline
ik was een asociaal, ziekelijk verlegen muurbloempje, veel te oud voor m'n leeftijd en ik snapte niet waarom al die brute kinderen speelden. Ik was het lelijke zwakke eendje dat steeds gepest werd, dus ik had geen vrienden.
Tot ik er eentje van de trap gooide.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:13
dark princess
dark princess is offline
ik had altijd ruzie met mijn juffen op de basisschool, met de meesters ging het overigens wel goed...ik was eigenlijk altijd wel heel braaf, maar sommige mensen vonden dat ik wat te bijdehand was. Ik ben tijdens mn basisschoolperiode verhuisd naar de andere kant van nederland, ervoor had ik veel vriendjes (van mn ouders gehoord) en daarna een vriendin, maar die liet me altijd in de steek...drama was dat altijd. toen was ik al een dramaqueen

na groep 8 verhuisd naar friesland het domste wat mijn ouders gedaan hebben, daar was het het eerste jaar nog wel leuk, maar werd al gauw minder, of dat nou door de mensen, de omgeving of mijzelf kwam weet ik niet. gelukkig had ik altijd mijn broertje nog...tot dat hij echte eigen vrienden kreeg

ik ga niet meer om met mensen van de basisschool, die 'vriendin' van toen zag ik laatst in een supermarkt, we studeren nu in dezelfde stad en hebben even gepraat. met mensen van de middelbare school ga ik ook niet echt meer om, ik zie sommige daarvan nog wel, maar het zijn geen echte vrienden gebleven/geworden. ik ben nog steeds slecht in het maken en vooral behouden van 'vriendschappen', omdat ik weet dat vriendschap niet voor het leven is en ze me altijd wel iets flikken. verder heb ik een vrij uitgesproken mening en dat laat ik blijken ook, soms tot ergernis, gelukkig vaak tot vreugde, van medestudenten
Oud 24-07-2006, 19:23
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 24-07-2006 @ 19:38 :
.

Wat een topic overkill trouwens.
Je HOEFT niet te antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:29
MEOW.
Oud 24-07-2006, 19:31
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 24-07-2006 @ 20:29 :
MEOW.

Hmm, vond je het nu echt nodig om 'Miauw' te editen in 'MEOW'

En nu maar weer ontopic
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:32
Citaat:
reine claude schreef op 24-07-2006 @ 20:31 :
[afbeelding]
Hoe DURF ik!
Oud 24-07-2006, 19:45
Broeder
Broeder is offline
Hoe oud ben je eigenlijk, reine claude?
Oud 24-07-2006, 19:52
Vice
Vice is offline
De meeste op school vonden mij contactgestoord.
Oud 24-07-2006, 19:53
suvórov
suvórov is offline
Och ja, mijn jeugd.

Ik kan me nog goed herrineren dat ik met Jochem van de overkant en Kareltje gespleten klomp over sloten sprong tot we uiteindelijk gierend van het lachen op de grond rolden. Dan hoorden we moeder die ons verse melk en pannenkoeken bracht, en die aten we dan terwijl we er nog een paar goede grappen vertelden. Ik weet ook nog één keer dat we elkaar uitdaagden het leegstaande huis met de piepende deuren in te gaan, nou dat hebben we geweten! Allereerst rende Kareltje naar buiten, en als er een ergens niet bang voor is dan is het Kareltje wel! Vooruit, wij naar binnen met z'n allen want met z'n allen sta je toch wat sterker dan alleen. Zeker Kareltje, met zijn gespleten klomp die het elk moment begeven zou. We waren nog geen 3 traptreden op toen we de schaduw zagen waarover Kareltje vertelde! Toen we buiten waren beloofden we elkaar hier nooit over te vertellen. Oeps!
Oud 24-07-2006, 20:06
Verwijderd
Volgens mij was ik een wel een irritant kereltje. Ik ging altijd met mensen om die 2/3 jaar ouder waren met het gevolg dat ik me heel snel al oud voelde en ik altijd lekker stoer was voor leeftijdsgenootjes. Die 'ouderen' vonden het denk ik wel grappig zo'n snotneus. Verder had ik wel een heel grote bek maar toch een klein hartje. (en dat heb ik nog steeds). Ohja en vroeger was ik echt een onwijs kakker-kindje maar dat is er toch wel van afgesleten. Ik zie 2 mensen uit mijn jeugd nog regelmatig en die ken ik al 10 tot 12 jaar, dat vind ik wel speciaal. Echter, ik zou niet meer terug willen naar mijn 'jong bloempje'tijd want nu ben ik een oude wijze wilg. Poëtisch, right?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik begon mijn jeugd in Rotterdam Zuid, waarvan iedereen natuurlijk weet dat het een hele fijne buurt is. Ik kon het daar altijd wel goed vinden met de plaatselijke toerkies en mocro's, het was gezellig, ik werd niet beoordeeld op m'n kleren of wat dan ook. De enigen die mij daar pestten waren een stel blonde christelijke meisjes, die mij niet mochten omdat ik niet in god geloofde. En een paar achterlijke kutnegerinnetjes die me graag wilden slaan.
Ik merkte toen alleen niet dat er meer problemen waren in R'dam zuid, dus op mijn 8ste besloten mij ouders om te verhuizen naar een klein kutdorpje vlakbij R'dam. Het zat er vol met bekakte kindertjes en ze vonden mij stom omdat ik niet was zoals zij. Ik was de vetklep, ik droeg stomme jongens kleren, ik snapte hun spelletjes niet. Daar werd ik een ontzettende outsider. Ik werd niet echt gepest, maar ze lieten wel merken dat ik er niet bij hoorde. Ik hield bijv niet van de spicegirls maar van monty python, dan ben je al een freak natuurlijk.
Volgens de leraren was ik zooo ontzettend slim en zou ik zonder moeite kunnen studeren en zou ik dokter worden ofzo. Dat was ook niet bevorderlijk voor mijn populariteit.
Ook op de middelbare school ging het niet lekker. Nog meer als anders ging het om het uiterlijk en werd er over me geroddeld. M'n cijfers gingen steeds meer naar beneden en in de 3e ben ik blijven zitten. Het boeide me toen al niet meer. Gelukkig was mijn nieuwe klas veel leuker, ze begrepen me, keken tegen me op omdat ik ouder was enzo. Met hun was het heel gezellig.
Ja, dat jaar mis ik wel.

edit: jezus, wat een verhaal. Eh, ik was op dreef ofzo.
Oud 24-07-2006, 20:28
Broeder
Broeder is offline
Mijn jeugd is een opeenstapeling van subculturele mislukkingen
Oud 24-07-2006, 20:30
Lucky Me
Lucky Me is offline
Ik vocht veel maar hij is nog niet voorbij nog 2 jaar en ik ben volgens de wet volwassen

en met vrienden en vriendinnetjes zit het wel goed
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:38
Meadow
Meadow is offline
Mijn jeugd was ronduit kut. Mijn moeder is min of meer gedwongen met mijn vader te trouwen, ik ben een ongelukje. Mijn 1e vier jaar hebeen ze geruziet, daarna zijn ze uit elkaar gegaan. Daarbij komt dat mijn vader me seksueel misbruikt heeft. De rechter besloot dat ik hem niet meer mocht zien. Ik vertrouwde alleen mijn vader en haatte mijn moeder omdat ze zo streng was. Ik ben mijn hele basischool tijd gespest omdat ik te slim was. Mijn moeder bleef maar andere vriendjes hebben, we bleven maar vehuizen. Een tijdje had ik twee halfzusjes waar mee ik alles moest delen. Wat erin resulteerde dat alles wat ik had kapot of zoek raakte. Daarna verhuizen naar den haag, nieuwe school waar men het leuk vond me in elkaar te meppen omdat ik op dinsdag klaar was met het werk voor een week. Mijn moeder kreeg een vriend waarvan ik ben gaan houden, mijn biologische vader besloot dat hij me niet meer wilde zien. Ik was 9. Een poosje gingen dingen toen goed. Daarna stierf mijn opa, nam mijn moeder ontslag en scheidde van de man die ik als mijn vader was gaan zien (Zorgvader). Twee verhuizingen later woon ik hier. Mijn oma is net overleden, en mijn moeder en zorgavder zijn weer samen.

Affijn, 11 verhuizingen en 3 grote en een heel stel kleine scheidingen later ben ik half depressief en ga ik naar een psych. Een paar positieve dingen zijn er wel, mijn vriend, mijn beste vriendin, en mijn biologische pa die ik af en toe weer zie.

Zo ff alles ervan af schrijven is fijn!
Oud 24-07-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 24-07-2006 @ 22:38 :
...

'T is Psychologie niet!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:43
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Rogue schreef op 24-07-2006 @ 22:39 :
'T is Psychologie niet!
Nop, daar heb ik dus binnenkort een psych voor. Maar hetw as wel de vraag, en dat kwam me nu even goed uit.
Oud 24-07-2006, 21:44
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
mijn jeugd was fijn en is fijn, heb nog niet altijd de behoefte om me volwassen te voelen . ging echter wel al vroeg uit, vanaf m'n 14e en had vaak veel oudere vrienden. vanaf m'n 15e het licht gezien denk ik en serieus aan school gaan denken.

werk verder sinds m'n 15e. altijd veel vrij veel vrienden gehad, en nooit een sociaal probleem gehad.alhoewel ik nu op mijn laatste vakantie dag in spanje op het balkon dit typ.
Oud 24-07-2006, 21:46
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Meadow schreef op 24-07-2006 @ 22:43 :
Nop, daar heb ik dus binnenkort een psych voor. Maar hetw as wel de vraag, en dat kwam me nu even goed uit.
je vind het leuk je vader weer te zien en dat is de zelfde vader die je sexueel misbruikt heeft?
en welke basischool in den haag?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:51
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Broeder schreef op 24-07-2006 @ 20:45 :
Hoe oud ben je eigenlijk, reine claude?
Ik ben 21, Broeder.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:55
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 24-07-2006 @ 22:46 :
je vind het leuk je vader weer te zien en dat is de zelfde vader die je sexueel misbruikt heeft?
Lees eens goed?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:59
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
reine claude schreef op 24-07-2006 @ 22:55 :
Lees eens goed?
probeer ik batman
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 22:02
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Meadow schreef op 24-07-2006 @ 22:38 :
Mijn jeugd was ronduit kut. Mijn moeder is min of meer gedwongen met mijn vader te trouwen, ik ben een ongelukje. Mijn 1e vier jaar hebeen ze geruziet, daarna zijn ze uit elkaar gegaan. Daarbij komt dat mijn vader me seksueel misbruikt heeft. De rechter besloot dat ik hem niet meer mocht zien. Ik vertrouwde alleen mijn vader en haatte mijn moeder omdat ze zo streng was. Ik ben mijn hele basischool tijd gespest omdat ik te slim was. Mijn moeder bleef maar andere vriendjes hebben, we bleven maar vehuizen. Een tijdje had ik twee halfzusjes waar mee ik alles moest delen. Wat erin resulteerde dat alles wat ik had kapot of zoek raakte. Daarna verhuizen naar den haag, nieuwe school waar men het leuk vond me in elkaar te meppen omdat ik op dinsdag klaar was met het werk voor een week. Mijn moeder kreeg een vriend waarvan ik ben gaan houden, mijn biologische vader besloot dat hij me niet meer wilde zien. Ik was 9. Een poosje gingen dingen toen goed. Daarna stierf mijn opa, nam mijn moeder ontslag en scheidde van de man die ik als mijn vader was gaan zien (Zorgvader). Twee verhuizingen later woon ik hier. Mijn oma is net overleden, en mijn moeder en zorgavder zijn weer samen.

Affijn, 11 verhuizingen en 3 grote en een heel stel kleine scheidingen later ben ik half depressief en ga ik naar een psych. Een paar positieve dingen zijn er wel, mijn vriend, mijn beste vriendin, en mijn biologische pa die ik af en toe weer zie.

heerlijk die verhalen

mijn jeugd was relaxt met een dikke tuin met hut en altijd wel een nest jonge konijnen kippen of katten en dat pwnde. mijn driftbuien waren erg bevrijdend en mijn kotsbuien ook. en ik had op mijn achtste al teenage angst dus daar was ik ook weer lekker vroeg vanaf. ohja ik was een penny vroegah en bovendien een harley davidson meisje. ik had eigenlijk tussen de narigheid door best een relaxte jeugd, niet zo standaard in een rijtjeshuis met een of andere depressieve saaie kutmoeder ofzo. gewoon een beetje geinen en ondertussen een beetje katjes, kipjes en konijntjes aaien. en vet pwnen met mijn minihummer.
Oud 24-07-2006, 22:08
grandmommy
grandmommy is offline
ohja op de basischool was het wel kut maar ik was niet zo heel goed in zelfmoordpogingen aahahahaha lolz, dus toen besloot ik maar om een happy kid te worden toen ik naar de middelbare ging.
Oud 24-07-2006, 22:16
Verwijderd
ik ben geboren aan de verkeerde kant van de dijk ik was thuis een kutkind, op school een engel. altijd beetje nerdy met twee trusty medenerdies die ik daarna nooit meer gezien heb, een knipperlichtrelatie met een gabbertje dat ik daarna nooit meer gezien heb tot hij hier om de hoek bij de slijterij kwam werken.
gezinnetjeswijk met veel kindjes en weinig auto's, langs de Nieuwe Waterweg dus heerlijk riekend vervuild water om langs te spelen en uitzicht op pittoreske fabriekspijpen en hijskranen en velerlei schepen. EN het Lickebaertbos met het nudistenveldje hihi het was leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 23:12
*amélie*
*amélie* is offline
Mijn jeugd was wel prima geloof ik. Ik was ontzettend braaf en saai, maar ook stront eigenwijs. Mijn ouders waren streng, maar wel goed. Ik was akelig sportief en was altijd druk met ballet, turnen en trampolinespringen. Ik had altijd wel vriendinnetjes, maar nooit echt voor jaren ofzo. Op het laatst haatte ik de basisschool, want ik verveelde me en werd uitgemaakt voor studiebol. De middelbare vond ik gaaf, maar moets niet langer duren. Daar had ik vanaf de tweede een vast groepje vriendinnen, met wie ik nog steeds super goed contact heb <3

Bijgebleven is dat twee vriendinnetjes toen ik 11/12 was een brief in de bus deden waarin stond dat ze me niet meer als vriendinnetje wilden en dat ik niet mee op vakantie mocht.
En dat toen ik 8/9 was opa opeens in het ziekenhuis lag, omdat ie een hartaanval had gehad. Maar hij kan niet stil liggen/zitten en is stront eigenwijs. Dus gingen we samen een ommetje maken. Met als gevolg roodaangelopen zusters en kwade dochter (mijn moeder), want we waren 2 uur 'kwijt' geweest Nou wat een drama's in mijn jeugd huh?

Oja en stiekem kijk ik neer op die losers die nu gesetteld naast hun ouders in een rijtjeshuis wonen met partner en koters en een of andere klote baan. Hadden ze maar niet moeten uitschelden voor studiebol en nerd. Gna.
Oud 24-07-2006, 23:22
innogen
innogen is offline
Op de basisschool was ik een stuudje Een van de weinige noemenswaardige gebeurtenissen daar was toen ik na de zoveelste opmerking over 'slim' zijn zei dat zij gewoon dom waren en toen was het hek van de dam want o o o dat mag natuurlijk niet! Hoewel dat natuurlijk precies hetzelfde is.
Anyhow toen kwam de middelbare school en was wel chill, nieuwe mensen die dezelfde dingen leuk vonden als ik. Dat was best een verademing. Goede vrienden gemaakt daar en de meesten die ik wil zien, zie ik ook nog steeds.
Mijn leven van nu zou ik no way willen ruilen met mijn leven van 10 jaar geleden want mijn leven nu is veel leuker. Over 10 jaar zal ik waarschijnlijk wel willen ruilen.
Oud 24-07-2006, 23:28
schimmel
schimmel is offline
ja niet zo leuk. op ballet was ik stom want ik had een badpak, maar ik vond ballet toch ook altijd een hel. paardrijden ging ik toen doen, dat vond ik heel leuk! ik was ook vet goed, maar toen de vinger van mn oom er eens afgebeten werd door een paard, had ik zomaar een trauma. ik mocht nooit mee doen met spelletjes en met zoentikkertje werd ik nooit getikt! mn beste vriendin toen zei tegen me dat ze met me om ging omdat niemand anders het deed. ik moest heel vaak huilen als ik uit school kwam en ik wilde nooit! de laatste klas was oneven dus toen moest ik met de meester in een tweetal of met 2 dozen in een drietal. verder ben ik eens door de buurtkinderen van top tot teen onder gespuugd want zij vonden me ook al niet zo aardig! op de middelbare school werd het alleen maar erger en werd me zelfs eens aangeraden om thuis te blijven omdat het een beetje uit de hand liep! ik wilde op drumles maar dat mocht niet want dat was te duur. toen ging ik maar klassiek zingen en op een koor en vonden mensen me een veel belovende 1ste sopraan, maar dat werd te duur dus daar moest ik maar van af!
kinderen zijn uitschot en moeten allemaal met hun kleine, plakkerige worstenvingertjes in een diepe kuil gegooid worden.
maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. opzich kan ik me wel vinden in de adam en eva theorie, een hele wereld vol met inteelt mongolen zou een hoop verklaren!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 23:34
teenager
teenager is offline
Citaat:
reine claude schreef op 24-07-2006 @ 20:31 :
[afbeelding]

En nu maar weer ontopic
Ghehe dat staat natuurlijk veel wijzer.

En :@ PTIL: Je WAS teenage angst?

mijn jeugd was best gezellig, geen broers/zusjes, woonde in een mini appartementje met m'n ouders en vermaakte mij opperbest.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 23:43
grandmommy
grandmommy is offline
ik was trouwens een heel erg dom kind want elke keer als mijn moeder ging werken werd ik hysterisch waardoor ze te laat kwam.
Oud 24-07-2006, 23:57
botulismf
botulismf is offline
Jeugd? Ik ben gewoon zo geboren.
Oud 24-07-2006, 23:58
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
tot mijn 12e een geweldige jeugd gehad. woonde op aruba en dat was geweldig. gezellige school en vriendjes, elke middag naar het strand, mn ouders hadden het financieel erg goed. De eerste paar jaren van de middelbare school waren een hel, toen woonde ik in parijs en daar werd ik enorm gepest, in elkaar geslagen etc. en kwam elke dag huilend thuis maarja wat doe je eraan. toen op mn 16e naar nederland verhuisd en sindsdien ging het wel goed. eindelijk goede vrienden, leuk sociaal leven, en toffe school.
Oud 24-07-2006, 23:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
schimmel schreef op 25-07-2006 @ 00:28 :
...opzich kan ik me wel vinden in de adam en eva theorie, een hele wereld vol met inteelt mongolen zou een hoop verklaren!
<3
Oud 25-07-2006, 00:02
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 25-07-2006 @ 00:57 :
Jeugd? Ik ben gewoon zo geboren.
1337, maar was dat niet een fucking zware zwangerschap gezien je 1,9nogwatmeter?
Oud 25-07-2006, 00:09
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 25-07-2006 @ 01:02 :
1337, maar was dat niet een fucking zware zwangerschap gezien je 1,9nogwatmeter?
Mijn moeder zegt altijd dat ik de makkelijkste van de vier was. Ik floepte er zogezegd uit. Maar gezien mijn lengte duurde het floepen wel een tiental minuten.
Oud 25-07-2006, 00:12
grandmommy
grandmommy is offline
als het erfelijk is wil ik geen kinderen van je, georg
Oud 25-07-2006, 00:13
botulismf
botulismf is offline
"Bring out the yak!"
Oud 25-07-2006, 00:43
capibara
capibara is offline
Op mijn zesde had ik een computer. Toen stopte het.
Oud 25-07-2006, 09:20
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 24-07-2006 @ 22:46 :
Ik heb op 4 basisscholen gezeten, 3 in houten, 1 in den haag, maar ben niet echt geneigd te gaan vertellen welke...

En ja, de zelfde vader die me seksueel misbruikt heeft. Waarom ben ik daar blij mee? Omdat we naast duizende verschillen ook heel veel overeenkomsten hebben en ik graag wil weten wie hij is en waarom hij deed wat hij deed. Hij zijn godganse leven al depressief en dat wil ik bij mezelf graag voorkomen. Het is een leerdinges.
Oud 25-07-2006, 10:05
innogen
innogen is offline
Citaat:
Meadow schreef op 25-07-2006 @ 10:20 :
Ik heb op 4 basisscholen gezeten, 3 in houten, 1 in den haag, maar ben niet echt geneigd te gaan vertellen welke...

En ja, de zelfde vader die me seksueel misbruikt heeft. Waarom ben ik daar blij mee? Omdat we naast duizende verschillen ook heel veel overeenkomsten hebben en ik graag wil weten wie hij is en waarom hij deed wat hij deed. Hij zijn godganse leven al depressief en dat wil ik bij mezelf graag voorkomen. Het is een leerdinges.
Een leerdinges?
Nou ja, iedereen zijn eigen ding heh.
Oud 25-07-2006, 10:10
Jones
Mijn jeugd bestond voornamelijk uit hutten bouwen en in chronologische volgorde: duplo, lego, technisch lego en bier. Opgegroeid in een klein mini-dorpje in de kop van overijssel wat wel leuk was totdat ik een groep over mocht slaan op de basisschool. Dat kon niemand verwerken in dat kleine dorpje dus werd ik een beetje een paria. Tot ik naar de middelbare school kon en daar werd ik gewoon een nerd In 4vwo ontdekte ik bier en uitgaan en dat was . In de vijfde blijven zitten, in dat jaar zijn m'n ouders ook verhuisd van het kleine dorpje naar een groter dorpje en dat was goed voor mijn sociale leven
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 10:14
zeehond23
zeehond23 is offline
ik heb een toffe jeugd gehad, ben 1 keer gepest, maar daar vriendelijk doch dringent over duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was. Kben wel van veel scholen af getrapt, niet omdat ik zo vervelend was, maar gewoon omdat ik veels te lui was en nooit iets deed/niet kwam opdagen. Kheb veel vrienden gehad maar een paar maten, en dat verschil zit em in dat ik met the latter one nu nog om ga.. Kheb de beest uit gehangen en alles gebruikt wat los en vast zat (ok, niet alles ) en nachten door gefeest tot 1 uur 's middags.

En ik kijk er met veel plezier op terug
Oud 25-07-2006, 10:18
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-07-2006 @ 11:14 :
ik heb een toffe jeugd gehad, ben een tijdje gepest, maar daar vriendelijk doch dringent over duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was. Kben wel van veel scholen af getrapt, niet omdat ik zo vervelend was, maar gewoon omdat ik veels te lui was en nooit iets deed/niet kwam opdagen. Kheb veel vrienden gehad maar een paar maten, en dat verschil zit em in dat ik met the latter one nu nog om ga.. Kheb de beest uit gehangen en alles gebruikt wat los en vast zat (ok, niet alles ) en nachten door gefeest tot 1 uur 's middags.

En ik kijk er met veel plezier op terug
Oud 25-07-2006, 10:20
zeehond23
zeehond23 is offline
ga je eigen jeugd leiden ofzo man!
Oud 25-07-2006, 10:24
cha0s
cha0s is offline
ja, lui he.. en je stukje kwam tamelijk goed overeen
Oud 25-07-2006, 10:29
mookid
mookid is offline
vroeger wilde ik dat mijn ouders precies zo waren als normale ouders en dat mijn moeder ook 'KUSSS!' riep als ze me wegbracht naar ballet. een echt officieel balletpakje mocht ook niet ontbreken, met de bijbehorende accessoires uiteraard, maar ipv daarvan had ik net als schim een badpak. ik wilde ook naar campings met disco's en zwembaden, en dat we stoelen meenamen op vakantie. en huu ik kan er nog niet over praten.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 10:29
Gadje
Gadje is offline
Mijn basisschooltijd was niet leuk. Niemand vond me echt leuk en ik stond altijd buiten de kliekjes en de enige vrienden die ik had waren andere meisjes die er ook buiten vielen haha. De reden dat ik er buiten viel was dat ik niet op de hockey zat en ik was niet extreem kak. Mn vader golfde wel en we reden in een vw maar dat was blijkbaar niet genoeg En alle leraren hadden een hekel aan me en ik moest ook altijd op de gang zitten omdat ik mn rekensommetjes nog af moest maken. Ik werd niet gepest ofzo. Wel was ik heel creatief en ik zat op ballet en dat was leuk. Oh ik was ook een dik propje haha. Toen ik op de middelbare school kwam was het nog niet veel soeps want ik ging eerst naar t gym en daar liepen allemaal verwaande en erg slimme, iig ze dachten dat ze slim waren, mensen. Ik was er veel te nuchter voor. Toen ben ik geswitcht naar het vwo, andere school ook, omdat ik liever lui ben dan moe. Toen kwam ik wel weer bij alle mensen van mn bassischool in de klas en dat was vreemd. Op mn nieuwe school wel veel mensen leren kennen en dat was eigenlijk best wel leuk. Ik liet die stomme mensen links liggen en zij mij ook op een paar na en daar had ik het wel leuk mee. Thuis had ik vaak ruzie met mn ouders en met mn zusje en op nm 16e ben ik een keer weggelopen maar dat was ook het extreemste wat ik heb gedaan en ik lach er nu zelf erg hard om
Nu woon ik op kamers en ik studeer en dat bevalt erg goed, denk ik wel de beste fase tot nu toe. Geen gezeik van ouders meer.
Jezus wat een hoop gelul
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 10:35
grandmommy
grandmommy is offline
mijn vader was vroeger medewerker van de mediatheek en hij bestookte mijn klas met rare grapjes en hij legde altijd de paardenboeken voor me opzij zodat ik ze kon lenen ipv de andere penny's in mijn klas
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten