Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een topic overkill trouwens. Ik was teenage angst toen ik 15 was. En zo hoort het. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm, vond je het nu echt nodig om 'Miauw' te editen in 'MEOW' ![]() En nu maar weer ontopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en welke basischool in den haag? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn jeugd was relaxt met een dikke tuin met hut en altijd wel een nest jonge konijnen kippen of katten en dat pwnde. mijn driftbuien waren erg bevrijdend en mijn kotsbuien ook. en ik had op mijn achtste al teenage angst dus daar was ik ook weer lekker vroeg vanaf. ohja ik was een penny vroegah en bovendien een harley davidson meisje. ik had eigenlijk tussen de narigheid door best een relaxte jeugd, niet zo standaard in een rijtjeshuis met een of andere depressieve saaie kutmoeder ofzo. gewoon een beetje geinen en ondertussen een beetje katjes, kipjes en konijntjes aaien. en vet pwnen met mijn minihummer.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En :@ P ![]() ![]() mijn jeugd was best gezellig, geen broers/zusjes, woonde in een mini appartementje met m'n ouders en vermaakte mij opperbest. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En ja, de zelfde vader die me seksueel misbruikt heeft. Waarom ben ik daar blij mee? Omdat we naast duizende verschillen ook heel veel overeenkomsten hebben en ik graag wil weten wie hij is en waarom hij deed wat hij deed. Hij zijn godganse leven al depressief en dat wil ik bij mezelf graag voorkomen. Het is een leerdinges.
||
Citaat:
Nou ja, iedereen zijn eigen ding heh.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Partij voor de jeugd tuanahoi | 2 | 10-06-2016 22:35 | |
Dibi (GL) bemoeit zich met Marokkaanse jeugd.....in Marokko Gatara | 57 | 18-07-2009 23:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Uitwerking] Jeugd van Maarten 't Hart. Missy | 5 | 19-10-2006 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Je jeugd (gedicht) lestat080 | 8 | 10-12-2005 11:14 | |
Kansarme (allochtone) jeugd en fundamentalistische moslims DG | 28 | 02-07-2005 10:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: De jeugd van tegenwoordig Ieke | 0 | 06-02-2005 23:06 |