Advertentie | |
|
![]() |
|
De meeste toestellen wel, maar zijn dan een stuk duurder (ook duurder dan prepayd-toestellen).
![]() Hier kun je wat losse toestellen vinden: http://www.typhone.nl/index.php?go=lossegsm
||
Citaat:
![]() Bij sommige providers kun je je abo. simkaart niet gebruiken in een prepayd toestel. Juist vanwege dit soort dingen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
In dat geval maakt 't zelfs niet uit van welke provider je je toestel neemt.
Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 22:00. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zou zeggen kijk wat je wilt, en vergelijk de prijzen een beetje op internet.
www.kieskeurig.nl www.gsm.nl www.gsmtrack.nl www.typhone.nl www.gsmweb.nl al dat soort site's en dan op los toestel klikken of iets in die richting op die sites ![]() ik he pas nog mijn K800i via gsmtrack gekoch voor minder dan €390 (i know i'm crazy), maar als je alles narekend betaal je met een abbo alsnog je telefoon. kep een abbo 200 belminuten voor 1,50 per maand. en als je dan een telefoon der bij zou nemen ben je 15 euro p/m kwijt, tel uit et verschil. Dus kijk eens rond. zit af en toe wel es wat leuks tussen. zoals uitlopen de(goede) series! |
![]() |
|
![]() |
Topicstarter waarom ga je niet gewoon naar www.2call.nl
Zijn een van de beste van Nederland. Ze zijn soms niet de ALLER goedkoopste maar ze leveren binnen 1 dag en je betaald echt weinig voor de telefoons ! Voor 103 euro kan je al een leuk toestel hebben ! Bijvoorbeeld een Nokia 6021, zeer mooi toestel met kleurenscherm, bluetooth, infrarood, polyfone beltonen, video speler en handsfree. Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 22:52. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dan nog is het dan 390 + (24*1,50) = 426 tegenover die telefoon met abo 24 * 15 = 360 ![]()
||
![]() |
Citaat:
Een V3 RAZR is anders nog een ding wat een officieële adviesprijs heeft van meer dan 250 euro. Je moet niet vergeten dat de opvolger van dat toestel, de V3i en de UMTS broer V3x zijn lang niet zo goed en origineel als de V3, die een echte hype ontketend heeft. Motorola draait nog steeds een dikke omzet door de V3 ! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
@codaz : wat een onzin om te beweren dat een v3i slechter zou zijn dan een v3.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mobiele telefoons synclinorium | 9 | 21-10-2006 08:49 |