Oud 07-09-2006, 19:40
Shadina
Shadina is offline
Kreeg laatst wel een aantrekkelijke aanbieding van Orange, die biedt tegenwoordig ook ADSL en telefonie aan. Maar heeft iemand enig idee of het wel goed is? Ik heb er totaal geen verstand van. Maar bellen met KPN, en internet van Planet is niet bepaald goedkoop.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2006, 04:48
bamiPoep
bamiPoep is offline
paar maanden geleden was orange nog gewoon wanadoo en veel mensen zijn redelijk positief over wanadoo. ze zijn goedkoop en levert wel goede diensten. denk niet dat er veel is veranderd, alleen de naam...
Oud 08-09-2006, 12:50
Darko
Darko is offline
half 2005 was Wanadoo echt grootse bagger, consumentenbond kreeg iets van 200 klachten binnen alleen over Wanadoo.. Ik heb geen idee of alles nu beter geregeld is, maar daar zou ik toch even naar kijken
Oud 08-09-2006, 18:18
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 08-09-2006 @ 05:48 :
paar maanden geleden was orange nog gewoon wanadoo en veel mensen zijn redelijk positief over wanadoo. ze zijn goedkoop en levert wel goede diensten. denk niet dat er veel is veranderd, alleen de naam...
Ow het is gewoon Wanadoo? Hm.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 19:16
Verwijderd
Het is gewoon wanadoo, maar verwacht wel een betere klantenservice. Orange begint met 'Orange One Phone', een functionaliteit waarbij je met je telefoon via internet kan bellen, zodat je dus stukken goedkoper belt. Dit geldt zowel voor je mobiel als voor je huistelefoon. Lijkt me dus een goed idee als je up to date met de nieuwste/nieuwe technologie wilt zijn en daar ook met je mobiel voordeel uit wilt slaan.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 11:54
Boogie
Boogie is offline
Ik heb nu ongeveer een half jaar adsl van wanadoo en ik ben er erg tevreden over. De verbinding is dus goed. Of de telefonieservers van wanadoo goed zijn, weet ik niet, aangezien ik geen telefonie van hen heb. Het nadeel van voip (internettelefonie) is op dit moment nog dat het nog niet 100% stabiel is, zoals de gewone analoge telefonie. Maar als je het niet erg vindt dat je eens een keer onbereikbaar bent, is het wel te doen.
Oud 10-09-2006, 19:42
LB06
LB06 is offline
Degenen die ik heb gesproken (Wanadoo/Orange Family 20mbit), waren er wel over te spreken. Ze waren heel blij met een max snelheid van 1,6MB/s, maar persoonlijk vind ik 64% van je maximale theoretische snelheid nogal karig. Maar goed, 50% (gemiddeld) van 20mbit is nog altijd beter dan 90% van 8mbit ofzo. Mijn punt is dat ze dan moeten adverteren met 8 tot 20mbit, en niet met 20mbit.

Het grootste bezwaar dat ze hadden tegen Wanadoo was de Livebox oid. Deze zou nogal buggy en instabiel zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten